Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Er is me iets opgevallen aan mijn plantje.

Hij zit nu in de 7de week van de 9-10 weken dat hij te gaan heeft.

Ik zie precies wat dingen die niet mogen voorkomen.

 

1) Aan de boven/hoofdtop hangen er een stel blaadjes langs de ene kant, maar niet langs de andere.

In die blaadjes zitten precies kleine gaatjes (2 maar) maar dat is het niet, het blad is zo gevormd.

 

2) Sommige bladen gaan op het einde scheef naar één kant.

 

De lichturen van mijn plantje zijn wel redelijk onregelmatig, soms is een uur meer of minder kan voorkomen.

 

Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Wordt dit slechte wiet? beter weggooien?

 

mvg

DSC00994

 

DSC00995

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zeven weken bloei is er wel erg weinig eh... bloei te zien. Wat voor lamp hangt er boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bladeren kan tocht zijn dat ze de puntjes laat hangen.

 

Ik zeg het niet snel, maar hier zou ik toch de stekker er uit trekken.

Zoals Aquar al aan geeft, is het voor de zevende week bloei wel heel erg weinig top.

Het ziet er ook niet naar uit dat je er een gram of meer vanaf gaat halen.

 

De verlichting regelmatig schakelen is wel belangrijk.

Ga eens wat lezen in de micro sectie op het forum en probeer het dan over een tijdje nog eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, haha heb ik het zo slecht gedaan.

Nu moet ik wel zeggen dat de bloei nog maar 1 week ongeveer aan het duren is hoor.

Ze staan onder 3x20 spaarlampen (niet altijd).

Ja, Ik geef er liefst niet te veel geld aan uit omdat ik het nodig ga hebben in de toekomst, dus ik denk dat ik ga overstappen naar guerilla dan :)

Dan kun je veel minder mis doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het om een autoflower gaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd, op de foto zijn er nu niet echt veel toppen te zien, die zijn er ook niet echt, vooral veel witte draadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja onder een paar eigen huis en tuin spaarlampen.. denk dat als je nog een maand of 3 geduld hebt dat er mogelijk iets rookbaars af komt.. of niet..

 

je zegt dat je er het liefst niet veel geld aan uit geeft.. maar als je iets wilt kweken om te besparen moet je toch een investering doen anders kan je m net zo goed in de vensterbank zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je er niet teveel geld aan uit geven en toch nog iets te roken hebben na zoveel weken geduld is t-neon of 250 hps in klein tentje toch wel iets om over na te denken

 

Ik zou deze die laatste weken nog af laten groeien zo heb je mss nog een lekkere joint of 2-3 om te roken (zou wel je volgende ronde je schakel uren laten gaan via een tijdklokje hoeft niet veel te kosten daar je weinig vermogen schakelt )mijn 250 hps schakelt ook al een jaar + op een goedkoop klokje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...