Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SmokingWeed

Reageren Op Cannabis

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik steek al sinds een klein jaartje om de twee weken een jointje op met vrienden. Hier in mijn streek is het niet echt topkwaliteit. Meestal gewoon rommel. Maar ik rookte één keertje een goed wietje die ik geregeld had bij een vriend, en ik en mijn vriend waren daar echt weg van. We waren niet meer op de aarde. Ik zat gewoon in een witte kamer, terwijl mijn vriend aan het feesten was op een fuif.

 

Later hebben we nog ééntje gerookt van dezelfde soort, en ik heb sinds dan meestal hetzelfde effect van wiet. Eerst is het altijd goed lachen, maar daarna verandert er het één en het ander. Ik ben bijvoorbeeld aan het spelen op GTA. Dan begin ik opeens gewoon te staren naar het scherm en rij ik gewoon rond voor een tijdje. Opeens kom ik terug, realiseer ik wat er net gebeurde en gebeurt het weer opnieuw. Ik staar weer naar het scherm en rij maar wat rond. Ook als ik iets zeg, dan galmt mijn zin nog in mijn hoofd, vervormt mijn stem een beetje en vergaat dan stilaan. Daarna ben ik soms zelfs niet meer zeker of ik het gezegd heb.

 

Is dit normaal? Of ben ik mentaal niet sterk genoeg voor wiet? Ik wil niet eindigen met psychoses. Wat raden jullie mij aan, verder roken of niet?

 

Groetjes,

SmokingWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

K denk dat je door t blowen je jezelf teveel open zet en op dat moment wordt bezeten door een boze geest ofzo die dan de rondjes door gta rijdt..

 

Dr zit denk k maar 1 oplossing op om de boze geest gunstig te stemmen ...

Iedereen die meer als 1000 posts hebben op wietforum een grammetje goede wiet opsturen zou wel voldoende moeten zijn denk k ...

Iig veel suc6 hoop dat je de goede keuze maakt...

 

 

 

 

 

:P

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is goed als je je even voorstelt op het forum in de wie is wie sectie.

 

Verder moet je doen wat voor jou goed voelt, als jij het niet goed vind voelen, dan is het verstandig het niet meer te doen

Voelt het voor jou wel goed, dan kun je de keuze maken om er mee door te gaan.

Waarom wil je eigenlijk blowen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De goede keuze is de goden gunstig stemmen en dus die grammetjes wiet snel versturen.

 

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosbrand Goed, ik zal me straks even voorstellen :) en ik heb liever het meer relaxerend en leuk effect dan gewoon staren en mij leeg voelen :) maar ik vind het niet zo erg, zolang er maar geen latere problemen van komen. Ik blow voor de gezelligheid en de fun die ik daarna heb met vrienden. Vooral voor een goed effect dus. En bedankt voor een degelijke reactie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meng je het ook met tabak? Misschien komt het daardoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meng het met tabak, maar ik rook zelf ook tabak in het dagelijkse leven dus dat zou het niet moeten zijn denk ik.

 

Ik vat het gevoel samen alsof je leeg bent en je een moment gewoon niks aan het doen bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je gewoon te stoned bent op dat moment

je concentratie gaat bergafwaards voor een tijdje, daardoor vergeet je constant om een mission te beginnen of besef je onderbewust dat je geen zin hebt om je te concentreren en dus doe je het niet.

je blowt maar om de 2 weken zeg je, dus jij hebt nada-tollerantie, als je dan een dikke joint (of 7-8 kan ook ik weet niet hoe jouw avonden eruitzien)dan ben jij zo weg als een ei punt :D

ben zelf al 12jaar cannabisliefhebber en heb dit soms ook nog wel eens, hangt wel af van de wiet, van de ene wiet krijg ik zin om het huis te kuisen en van de andere om muziek te luisteren en in de zetel te liggen

Damn mijn post word lang lol, als ik jouw was zou ik gewoon eens minder wiet roken en kijken of je het dan wel leuk blijft vinden, anders kun je ook nog een zware daily smoker worden voor een tijdje om tollerantie te kweken maar die laatste wil je echt niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...