Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kweker111

Autoflower In 1,5 Liter Pot Mogelijk?

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

 

Ik heb een snelle vraag

 

Is het mogelijk om een autoflower in een 1,5 liter pot te groeien ik een vriend van mij heeft dit ook gedaan maar vroeg me af of daar voordelen of nadelen aan zitten.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vraagt of het mogelijk is terwijl je vriend dat gedaan heeft........antwoord is dus ja! :whistle:

Adviseer je een grotere pot van 10 a 20 L te nemen, dan heeft je plant veel meer groeipotentie en zul je er als je er goed voor zorgt ook wat afhalen!

Zou nooit met 1,5 L potje aan de gang gaan, zet geen zoden aan de dijk........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groter de pot hoe groter de plant.

 

Weleens een liliputter met maatje 48 gezien...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat is een goede groote voor een normale wietplant (niet autoflower) vorig jaar had ik m in een 100L kuip gezet maar groeide die boven de schuurdeur uit en wil m dit jaar wat kleiner houden rond de 1/2 meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

45 liter metselkuip zal je plant iets kleiner worden dan in die 100 liter pot, maar je kan de hoogte ook beperken door de plant te toppen/fimmen, of door ze te verduisteren zal de groei ook stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

45 liter metselkuip zal je plant iets kleiner worden dan in die 100 liter pot, maar je kan de hoogte ook beperken door de plant te toppen/fimmen, of door ze te verduisteren zal de groei ook stoppen.

het was vooral het probleem dat ik met verduisteren die huge pot naar binne moest schuiven vandaar de kleinere pot

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rtfm: lezen en lezen krijg vanzelf al je antwoorden ........succes :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht nog een maand en zet dan 4-5 autoflowers in een grote kuip van een liter of 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja autoflower op 1,5 liter kan. Kan ook in plastic koffiebekertje maar waarom zou je het willen? Ik vermoed dat het niets interessants op gaat leveren. Zijn het de kosten? Een 11 liter pot en aarde gaan je de kop toch niet kosten. Dus eigenlijk maar 1 vraag. Waarom? Maar ik sta open voor experimenten dus verras me met pant van anderhalve meter in 1,5 liter pot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
het was vooral het probleem dat ik met verduisteren die huge pot naar binne moest schuiven vandaar de kleinere pot

 

Plankje met wielen er onder. Toppen, buigen, knakken en pas later zaaien (niet gelijk aan het begin van het seizoen)

 

Autoflower in een 1,5 pot kan, maar is niet optimaal. Beter gebruik je minimaal 10liter. Ook handiger met water geven. Een pot van 1,5 liter droogt heel snel uit, zeker in het zomer zonnetje.

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...