Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wallythc

Buiten Spelen 2014

Recommended Posts

gallery_14907_13661_2564334.jpg

 

amnees buiten kijk in me gallery voor meer foto er staan ook ndb paarse pheno veel plezier :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

potverdikkie, ben blij dat ik even ben wezen kijken.

die ulduz is echt een enorm mooie soort om te zien.

 

wanneer is die amnesia ongeveer afgebloeit?

en heb je nog zaden gemaakt van die ulduz...

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

door de goede zomer vorig jaar was ik halverwege november klaar met knippen ,de amnees is wel in delen afgebloeid op hier en daar wat toprot na een zeer goede draai geweest ,ulduz zaden heb ik niet meer ,de enige zaden die ik nog heb is een kruising met deense afghaan maar weet niet wat daar uit uitkomt,er moeten op dit forum growers zijn die ik een paar orginele zaden heb toegestuurd zodat ze een zaden kweek zouden doen ,ik had de mogelijkheid niet , maar nooit meer iets gehoord helaas zou de strain ook wel weer terug in me kabinet willen hebben het was deense genetica :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok goed om te weten ,maar heb ff het form doorgespit en ben bij een medeforum gebruiker terecht gekomen en die heeft ze nog dus ga daar eerst ff een ruil mee doen maar bedank voor de info kan ik altijd ff het net op om te zoeken B)

 

ook maar gegooglt en zijn te koop bij een deense zaadbank wel fem maar 5st voor 17euro is toch een goede prijs voor de genen die intresse hebben .......succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...