Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wallythc

Het Kriebelt Wat Zetten Jullie Neer

Recommended Posts

beste mede growers en blowers de zon schijn, de lucht is blauw,ik ga me zaden ontkiemen maar wat zetten jullie nou??

 

ik ben bezig met 5st royal dene tot nu toe zijn er 4 op gekomen,in de kas liggen ook nog 6x auto haze was hier niet echt tevreden over waren erg fluffy dus wat eerder gezet mischien dat dat help meer licht uren en ben ben bezig met 5x hindo kuch zaden gekocht in christainia in denemarken op de markt zijn uit 2011 dus 4jaar oud en ben tot dusver niet echt verwachting vol ,ga morgen ff naar de kruidvat een potje waterstofperoxide halen en doe er maar ff een eetlepel bij ,ze liggen nu 3 dagen en nog weinig te beleven

verder komer er toch nog een x aantal lowrijder#2 maar die teel ik de hele zomer door vorig jaar een zeer goede oogst gehad met 1 anemeesia 3meter hoog 2 meter breed ruim 300+ gram en een aantal pp maar dat was eigelijk niks in vergelijking met de amnees ,maaar om bij me vraag te houden wat zijn jullie plannen en waar heb je het meest mee geoogst

 

iedereen een zeer goede zomer en dito oogst gewenst ,

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorig jaar een bonzai in de tuin, maar ja was hawaiian sativa en wou maar niet op tijd in bloei gaan dus geraakte natuurlijk ook niet afgebloeid :(

dit jaar ga ik enkele autoflowers kopen maar godweet de welke dat zullen zijn, en mja 1 of 2 reguliere soortjes zal ik ook vast wel proberen maarr ik moet nog es door mijn collectie bladeren :D ik wil eigenlijk binnenkort een rondetje killingfields doen binnen maar ja plaats he,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hokje bouwen genoeg info hier op het forum succes met je killing field :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

5x sensi skunk op t balkon, daarna hopelijk nog een rondje skunk#1 dus ik hoop 2 keer te ogsten dit jaar, + wat autoflower plantjes bij mn moeder in de tuin, mooi kweekseizoen gewenst! mvg Ktja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben van plan 5x heribei in te tuin te zetten.

5x 60L gat met potgrond wat perliet en voeding erdoor.

En dan ze main-linen en 3 tot 5 keer toppen.

Ik wacht nog ff tot mei anders ben ik bang dat m'n planten te groot gaan worden, en dat kan ik helaas niet hebben.

Heb liever dat het een beetje low-profile blijft voor zover dat al kan :whistle:

 

Groetjes,

 

KushCommander

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua photo's ben ik er nog niet helemaal uit, al heb ik al heerlijke soortjes in de koelkast liggen!

 

Maar de auto's zijn besteld:

 

Wipeout Express Auto

Doctor Shiva

Cheese XXL Autoflowering

Critical + 2.0 Auto

Berry Bomb Auto

Cherry Bomb Auto

3x THC Bomb Auto

2x SALE - Auto Mazar

Blue Auto Mazar

Spacer

Narcotherapy Auto

 

Dit arsenaal word aangevuld met Auto Jack van paradise seeds, Gambya Ryders, Daf44, en test zaden van LBH!

 

Jup ik heb de sprong in het diepe gewaagd.. hopen dat ik niet al te lullig land.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wat goed van je !

Ik kende deze site nog niet. Er zitten weer hele mooie plaatjes en soortjes bij :rolleyes:

 

Je snapt wel dat ik erg geïnteresseerd ben om jou topic in de gaten te gaan houden :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaah ozzoes z'n topic ga ik ook wel checken hooowrrrrr!

en dan zorgen we er samen voor dat je lekker zacht land op je mega oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

widow ryder(auto) 3x in potten met universal potgrond + voeding heb nu 1 10 liter pot en 2 die iets kleiner zijn denk 8 of 9 liter maar vind het wat de klein dus wil graag 2 x 15 liter pot der bij halen. Of zijn de potte al groot genoeg voor autos? ik denk het eigenlijk niet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar Wild Super 07 x DG proberen.. Iemand ervaring mee?

Wat ik gelezen heb zijn prima planten voor guerrilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel info over te vinden in de outdoor corner over die WS07 / DG

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 x timewarp x guerillagold.

 

had ik vorig jaar ook. lekkere wiet en eind september afgebloeid. :yummy:

Edited by dikkie54
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier komen eerst een heel aantal autoflowers in 11liter potten in de tuin deze zijn allemaal fem:

5x auto haze van femaleseeds

4x auto kush van female seeds

 

Er zijn ook nog een aantal autoflowers onderweg:

1x speed sweet seeds

1x afghan kush ryder world of seeds

1x 60 day lemon auto DNA genetics

2x super skunk auto white label

1x auto blueberry dutch passion

2x auto mazar dutch passion

 

Dan gaan er na de autoflower een aantal andere soorten gezet worden:

- Heribei, zelfgemaakt stekken

- Easy sativa female seeds

- C99 female seeds(misschien als ik ga verduisteren anders niet)

- Henkes lolland

- Power lolland

- Golden affie

 

Dan heb ik straks nog een aantal eigen kruizingen om mee te gaan spelen die allemaal getest gaan worden op guerilla:

Power lolland x Power lolland

Power lolland x Golden affie

Power lolland x Royal dane

 

Ben benieuwd of deze soortjes straks allemaal mooi op tijd in de bloei gaan.

1 aden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kobus, ik hoop op een verslagje?

 

De afghan ryder van world of seeds wou ik eerst ook halen, hun hele auto lijn. De pakistan, thai, afghan en amnesia ryder wou ik eerst halen. maar veel negatieve verhalen gelezen over WoS zelf, maar wel weer veel positieve over de strains in kwestie... Twijvelde toch te veel, maar zeer benieuwd naar jouw resultaten!!!

 

Jouw plan qua eerst autos en dan photo's is heir precies t zelfde:D al wil ik er alsnog een aantal verduisteren om toch de meest potente en lekkere wiet te oogsten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ozzoes

 

Heel eerlijk kwam ik bij de site door jou vorige post haha.

Ik zocht al een tijdje de auto mazar en via jou post kwam ik op city seeds terecht dus maar een pret pakketje besteld.

 

Mooi om te horen dat het plan daar hetzelfde is, gaat vast veel moois uitkomen in die kas van je!

Ik ga jou topic ook zeker volgen dit jaar, had je eigenlijk al wat staan of wacht je nog even?

 

Ik heb hier 2 zelfbouwkassen in de tuin die ik nog af moet maken de komende 3 weken.

Ze zijn opgebouwd uit pallets waar ik een frame op heb gebouwd waar gewapend greenspam overheen gespannen is.

Ik ga zeker een topic aanmaken in de buitensectie tegen die tijd, ook een in de guerilla sectie trouwens.

Eerst de komende 3-4 weken nog even de zadenkweeek binnen onder t-neon afronden zodat ik een flinke voorraad zaden heb.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop,

 

1 x White SFX.

1 x White Rocket Fuel.

 

En anders,

1 x Cortez The Killer (Is dan wel weer een week langer tillen).

1 x Metal Dragon

 

Zal geforeert 12x12 worden.

 

 

BFP

Edited by BlastFromPast
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZO ZO mooie soorten allemaal alvast veel succes ,mijn hindo kush .....doet helemaal nix ,toch maar ff 2x herujana xeerbei laten ontkiemen ,de auto haze laten stuk voor stuk hun kopie boven de grond uitsteken dus dat komt wel goed ,de royal denen staan al in de kas buiten maar tis nog erg koud ,had ook nog wat anasthesia laten ontkiemen maar denk dat de zaadjes te oud zijn ,zit erg weinig leven verder komen de lowrijder 2 binnenkort aan heb ze van een mede grower ,de ulduz ben ik nog aan het mailen met een medeforum lid zal hem deze weekend ff een pm sturen ,verder hele mooi soorten en ook nog een top site erbij GOED BEZIG ALLEMAAL een duimen voor een top zomer SUCCES......

 

dampende groet wallythc :vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kobus,

 

Seed-city doet het uitermate slim om de namen van de soorten zo op de site te zetten dat ze als link werken in een post op een forum, als dat bewust is haha. Ik heb namelijk echt die links niet op die manier er in gezet, nooit gekeken hoe dat moet!

 

Ik ben er wel van overtuigd dat er wat moois uit de kas gaat komen, de vraag is hoeveel moois en hoeveel prut...

 

Hmm klinkt niet als de meest solide constructie of vergis ik me? Mijn eerste kas was wel inbraak proof (doorzichtige golfplaten + alarm installatie ) maar niet bepaald windproof. Heb toevallig vorig weekend de zijwand er opnieuw in gezet en het dak gerepareerd.. maar de eerste keer toen mijn gehele oogst daar in stond, scheet ik 5 kleuren schijt bij elke grote storm.

Had je gedacht aan eventuele ventilatie/afzuiging? Of hoeft dat niet bij de greenspan zooi?

 

Zin in je topic:D

 

Ik ben zelf trouwens een soort van begonnen, maar met wat testers enzo, nog niks om echt grammen te halen. Ik wacht nog even tot het wat warmer wordt.

 

@BFP

Hoop dat je hoop uit komt, maar je alternatief is toch ook niet mis:D

 

@Wally

Een top site? Dat weet ik persoonlijk nog niet hoor. Het aanbod (losse zaden) en de service (heb ze moeten mailen om mijn freebees te veranderen en had binnen een dag op zaterdag andwoord, gisteren kreeg ik ineens bericht dat ze een aantal soortjes niet op voorraad hadden met daaronder alle soortjes die ik gekozen had.. gemaild en binnen een uur bericht, op donderdag avond er had simpel weg iemand op de verkeerde knop gedrukt en alles was reeds onderweg) is snel en top.

Maar ik heb nog geen 1 zaadje van ze ontvangen/ontkiemd dus ik kan niet zeggen of het een Top site is.. misschien is het wel allemaal oud zaad wie weet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo de anesthesia komen nu langzaam uit hun schild toch wel top dat waterstof peroxide je moet wel ff geduld hebben maar dan komt het ook goed ,vandaag weer een autohaze in de buiten kast gezet ,en de teller staat op 5 namelijk 2x authaze 2xroyal deen en 1 herujana xeerbei nu nog wat beter weer en ik ben tevreden ,de lowrijders moet ik nog ff geduld voor hebben en de ulduz word aan gewerkt ,mooie soorten voorbij zien komen en ik wacht nog ff af met bestellen probeer eerst hier en daar wat te ruilen zo kom ik namelijk aan mee soorten in me kabinet dus ozzoes als het binnen is en je ben tevreden laat het ff weten ga ik ook wat bestellen kwam een plaatje tegen fresian drewx duck foot ik vind ik ook een hele mooie plant dus als iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar word mijn 1e buitbuitenkweek, ik ga buibuitenzetten:

 

1x Himalaya Mountain

1x The Ultimate

1x Lowryder #2

1x Amnesia Haze

2x White widow

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e buitenkweek

ga eens iets anders doen dan cheese

 

Naar wat ik hier lees kan ik niet veel mis doen met

 

3x Dutch Passion Automazar

3x Dinafem roadrunner

2x Dinafem critical + 2.0

2x Dinafem blue cheese

1x Paradise seeds Pandora

 

zijn allemaal auto's, heb geen plek voor te verduisteren.

Heb ook een paar airpotten kunnen kopen voordelig, ben benieuwd naar verschil tegenover gewone potten.

Ga een deel in zo een tomatenserre doen, en een deel in een soort van kas.

Die lowryders denk ik gewoon in de volle zon te doen.

Hopelijk gaan we een goede zomer hebben!!

kijk er al naar uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal enkele onstabiele uittesten buiten

Lesotho Sativa

swazi skunk

en verder nog wat autoflowertjes aanschaffen in de toekomst..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn op 01-4 de eerste 9 autoflowers in het water gelegd, een aantal zijn inmiddels al rechtstreeks de 11 liter potten gegaan.

Het zijn 5x auto haze en 4x auto kush van female seeds, de potten staan voorlopig nog even op de vensterbank.

Ik zal nog wel even een foto posten als de eerste boven zijn.

 

Hier is vandaag het pakketje van seed city binnengekomen nadat ik het op 23-03 had besteld.

Had hem onverzekerd verzonden en het zat mooi ingepakt in een dvd hoesje die verpakt was in een bubbel envelopje.

Toen ik het openmaakte zag ik dat alle zaadjes netjes verpakt in een buisje zaten met de naam op een stickertje erop en tussen schuim.

Dat was allemaal helemaal perfect dus alleen tot mijn spijt kon ik een van de freebees die ik had gekozen niet vinden, 2x AK48 regulier.

Ik heb direct even een mailtje gestuurd dus zal nog even wachten op de reactie en hier laten weten hoe het afgehandeld word.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...