Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Weedlover020

Geurilla 2015 60X Haze 22X K2 Verslag Met Foto's.

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Dit word mijn tweede ( poging ) Guerilla te gaan.

Vorige keer ( 6 jaar geleden ) waren me 20 plantjes verdwenen...

 

Ik had 40 zaden besteld maar kreeg wat extra's dus heb 22 K2 reguliere zaden en 60 reguliere Haze-mix zaden.

Dan heb ik in totaal gemiddeld 40 vrouwelijke plantjes mits ze allemaal uit zouden komen.

Ben er in totaal 4 gaan ontkiemen puur als test of de zaden uit zouden komen.

  • 1 zaadje ( 5 maart ) in een klein potje met universele potgrond nog geen teken van leven.
  • 3 zaadjes ( 6 maart ) op een schoteltje toilet papier neer gelegd zaadjes ingelegd en toilet papiertjes eroverheen goed nat gespoten met een klein beetje warm water, vandaag ( 9 maart ) hebben al 2 zaadjes hun wortel laten zien.

IMG 7461

IMG 7462

 

Dit is de eerste locatie ( ben bang dat het hier niet gaat lukken trouwens ).

 

 

IMG 7444

 

Zitten ook nog eens een hele hoop konijnenhollen dat beloofd niet veel goeds ( op de plek waar ik misschien mijn plantjes gaan neerzetten groeit geen mos ).

 

 

IMG 7453

 

Ik ben nog druk bezig een paar geschikte locaties te vinden wat moeilijker is dan ik dacht...

Alle zaadjes worden thuis ontkiemt rond eind april en gaan midden mei de volle grond, ik laat ze even voorgroeien met universele potgrond in turf potjes waar de wortels doorheen kunnen groeien.

Deze grond ga ik gebruiken.

IMG 7460

 

Ik ben van plan gaten te graven en op te vullen met 25 liter potgrond.

 

Ga voor deze kweek geen voeding geven omdat ik hier zelf niet teveel van verwacht en het meer doe om er wat van te leren, en als ik er wat te roken vanaf zou halen zou dat leuk meegenomen zijn.

 

Dit was het voor nu, tips zijn altijd welkom!

Edited by Weedlover020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen soorten buiten, ook nog haze die nog later. Wordt niets zo.

 

Neem bewezen buitensoorten, scheelt je een hoop werk voor niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het lukt heb je wel lekkere wiet, maargoed ik had zeker voor een ander soortje gegaan volgend jaar, omdat dit een moeilijk te kweken soort is, met een lange bloeitijd is die niet echt geschikt voor een nederlandse guerillia, maar wie weet zet het broeikaseffect door en heb je geluk en heb je op het einde lekkere guerilla haze

 

veel succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou johnny, ik ben daar wel van genezen dat je haze niet buiten zou kunnen zetten want de S5 deed het uitstekend ook op guerilla.

Ze bleven het langste staan daar waar de andere soortjes, ook buitensoortjes, het niet meer uithielden.

 

Oke je zal ze niet af kunnen bloeien maar een goeie 6 tot 7 weken kan je ze wel geven met goed weer. En op een S5 is dat acceptabel voor buiten.

 

Ik denk dat we er wel wat moois van gaan zien!

 

Laat je niet ontmoedigen en probeer het!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny_Sack, allereerst bedankt voor je reactie.

Het gaat hierbij om zaden die via een geurilla kweek verkregen zijn en kunnen ( als ik het goed heb ) dus ook buiten gekweekt worden.

Overigens doe ik het meer voor de kennis die ik op doe dan dat het in 1 keer goed moet gaan, maar gelijk heb je auto-flowers waren makkelijker geweest vooral voor mijn weinige ervaring.

 

@Ktja, ja gelijk heb je hoor maar heb ze van een kennis voor een laag prijsje en is het meer bedoelt als het allemaal een beetje uitproberen,

 

@HackTheSystem, bedankt voor je reactie, wie weet lukt het heb een nieuwe spot in een heel ander gebied gevonden.(waar overigens nog genoeg spots te vinden zijn) groeien nu al redelijk wat brandnetels en is lekker afgelegen ga de andere spot dus ook niet gebruiken.

 

gallery_44297_17983_601275.jpg

gallery_44297_17983_280736.jpg

 

Hier kwam ik vroeger met me vader, uitgestorven gebied vandaag 4 uur doorheen gefietst en gisteren ook midden op de dag geen voetsporen afval of iets dergelijks tegengekomen.. alleen een hoop konijnen maar daar kunnen we wel wat tegen doen gelukkig.

Ik doe het overigens met zijn tweeën.

Edited by Weedlover020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er toch genoeg spots te vinden zijn, zou ik nog even een rondje maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou johnny, ik ben daar wel van genezen dat je haze niet buiten zou kunnen zetten want de S5 deed het uitstekend ook op guerilla.

Ze bleven het langste staan daar waar de andere soortjes, ook buitensoortjes, het niet meer uithielden.

 

Oke je zal ze niet af kunnen bloeien maar een goeie 6 tot 7 weken kan je ze wel geven met goed weer. En op een S5 is dat acceptabel voor buiten.

Dat is wel interessant, aangezien Haze soorten ook nog vrij rot bestendig zijn. Toch waait het hier in het noorden erg hard de laatste jaren, wel zo hard dat het mij de wind uit de zeilen neemt het ook te proberen. En die kutteken ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HighLife, heb wel meerdere rondjes gemaakt maar kan niet teveel foto's van de spots posten wie weet herkent iemand iets.

Edited by Weedlover020

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Ja altijd voorzichtig zijn.

 

Ja zeker gaat wel goedkomen zal er daar op zo een 3/4 verschillende spots wat zetten, ga er niet eens van uit dat er iets gevonden word aangezien het nog goed dicht gaat groeien hier met vooral brandnetels maar word er wel wat ontdekt vind ik het zo erg nog niet.

 

Ik zie een stroom mast die worden ook onderhouden.

 

Ja daar heb je zeker gelijk in maar dat is eens in de zoveel jaar, zou heel toevallig wezen dat het precies gebeurd als ik me plantjes daar heb staan, op deze plek komt gelukkig wel heel veel zon en is de grond perfect voor wietplanten zit er aan te denken ze gewoon zo in de grond te stoppen en misschien eerst nog een aantal coco bricks neerleggen.

 

Alle tips zijn welkom!

Edited by Weedlover020

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

;) Ja altijd voorzichtig zijn.

 

Ja zeker gaat wel goedkomen zal er daar op zo een 3/4 verschillende spots wat zetten, ga er niet eens van uit dat er iets gevonden word aangezien het nog goed dicht gaat groeien hier met vooral brandnetels maar word er wel wat ontdekt vind ik het zo erg nog niet.

 

Ik zie een stroom mast die worden ook onderhouden.

 

Ja daar heb je zeker gelijk in maar dat is eens in de zoveel jaar, zou heel toevallig wezen dat het precies gebeurd als ik me plantjes daar heb staan, op deze plek komt gelukkig wel heel veel zon en is de grond perfect voor wietplanten zit er aan te denken ze gewoon zo in de grond te stoppen en misschien eerst nog een aantal coco bricks neerleggen.

 

Alle tips zijn welkom!

IK zou het zeker doen cocobricks erbij ,en wat opwaarderen met kippemest ,en dan maar kijken wat het word ,de masten worden wel degelijk onderhouden hoor ,maar hoe en wat weet ik ook niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61, ja de masten worden zeker onderhouden maar dat gebeurd niet heel vaak overigens zullen ze niet zo erg opvallen tussen de brandnetels.. naja we zien wel of het wat word of niet.

 

Ik had 3 dagen geleden me ontkiemde zaadjes in de grond gedaan ( waren test zaadjes ) hier even 2 foto'tjes.

 

gallery_44297_17983_588791.png

gallery_44297_17983_1177978.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Leuk :D Maar niet te nat zetten hoor

Soms moet het lekker nat zijn :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk :D Maar niet te nat zetten hoor

Soms moet het lekker nat zijn :likken:

 

Haha iets te nat inderdaad zal hem/haar even geen water meer geven, wat me opvalt is dat hij/zij echt richting het raam groeit dus moet hem/haar 2 keer per dag omdraaien anders groeit het helemaal schuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt. In de vensterbank is niks.. Strekken en omvallen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt. In de vensterbank is niks.. Strekken en omvallen..

 

Nee inderdaad was gewoon als test of de zaadjes uit zouden komen.

Ik heb momenteel nog geen kweeklampen die schaf ik na de zomer pas aan maar heb wel een 40 watt gloeilamp kan ik ze hier de eerste 1 a 2 weken onder laten groeien op 18/6 ? Lijkt me ( als dit geschikt is ) beter dan in de tuin laten voorgroeien, heb namelijk een tuin die weinig licht vangt.

 

Leuk dat ik reacties hierop krijg trouwens, had als nieuwe gebruiker eerlijk gezegt geen feedback verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou test geslaagd :tu !

 

Gloeilamp is niet goed. Pak dan een spaarlamp..

Maar als het toch maar een test was.. zou ik hem gewoon naar buiten gooien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HighLife, het is een LED lamp 40 watt ( geen gloeilamp had me vergist ) laat hem denk ik voor me raam staan voor de grap, in me tuin zijn ze niet veilig enige plek waar veel zon komt kijkt iedereen zo in heb geen hoog hek om me tuin helaas en op de andere plek vangt het plantje alleen maar de ochtendzon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké.. hoe dicht heb je die lamp er op staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké.. hoe dicht heb je die lamp er op staan?

 

Heb hem nu nog in het raam morgen lekker in het zonnetje, ik kan de lamp op welke hoogte ik wil zetten dacht aan 10/20cm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

net erboven hangen ,anders strekt hij nog meer ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...