Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vlinder78

Eerste Kweek 9×Kush 600W Topshield Pro Kap

Recommended Posts

Goedemorgen beste lezers ben een man 36 uit het midden van het land. Ga het eindelijk is binnen proberen heb een tentje van 120×120×170. Heb hem helaas in moeten korten want ik kwam niet uit met de hoogte.

Heb volgens mij alles bij elkaar leuke spulletjes dat is voor mij uitgezocht heb er echt geen verstand van dat zal de tijd gaan leren. Daarom leek het mij verstandig om hier een verslag van uit te brengen met al die pro die hier zitten. Alles bij mekaar samen gevat.

Tentje mamot 120×120×170.

Can filter

Soft box

600 wat lamp

Kap topshield pro

Dimlux dimmer lamp 250w tot 660w

Afzuig regelaar dcs e8a

Voeding Atami.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel , Ben benieuwd welke soort je erin zet ,hoeveel en wat voor substraat.

 

Succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn er 9 kush nr4 mooie stekken goed geworteld ze staan in Light mix in 11 liter potten allemaal ingewaterd maandag met wortel stimulator gisteravond stekken gekregen vandaag de dames onder de zon gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boven aan de pagina staat "gallery", druk daar op "nieuwe afbeelding" en maak daar een album aan.

Die kan je terug vinden in je profiel onder "Mijn Album" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update.

Vandaag staan de dames 8 dagen op 18/6 heb een kleine tegenslag gehad met de lv ik dacht slim te wezen om water in de tent te gieten het was voor de lv goed maar niet voor me stekken de potten hebben het water opgezogen met als resultaat dat alles veelste nat stond en de dames heel moeilijk op gang kwamen. Ben direct gestopt met water geven. Gelukkig zijn ze bijna allemaal aangeslagen eentje heeft het moeilijk. Ik had ook nog een probleem met me afzuiger ik was begonnen met een Afzuig box 500m3 deze liep niet goed bromde en maakte een raar lawaai had er ook een goedkope fancontroller bij helaas niet goed. Box ingeruild voor een softbox 500m3 met een nieuwe fancontroller een DCS-E8A niet goedkoop 2 nachten aan gehad eerst op 20% brommen dat ding ik werd er bang van dat me buren het zouden horen snachts wezen spelen met dat ding uiteindelijk op 40%gezet dan hoorde je het minst dacht ik. Toch niet helaas hoorde ik de buren naar zolder gaan helemaal para direct alles uit 3 dagen geen ventilatie gehad totdat een andere fancontroller had het is een unitech 2.5a je hoort niks meer helemaal top. Die 3 dagen geen ventilatie hebben de dames veel goed gedaan de lv bleef mooi hoog had we de lamp op 250w gezet zodat het niet te warm werd. Heb al een paar foto's in me album gezet zal er vanavond nog een paar maken en proberen om ze hier toe te voegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update dag 7 12/12.

De dames beginnen nou echt te groeien heb helaas wat last van paarse steeltjes denk dat dat te verwijten valt aan de hoge en lage temperaturen licht aan 35gr licht uit 17gr. Heb nou de vancontroller lager gezet en de rits van de tent ook een stukje open dat werkte nou 27gr en 19 gr zo mag het blijven. Heb foto's in mijn album staan krijg ze niet via me telefoon op mijn verslag helaas sorry daarvoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag vlinder, zeg ik heb net je foto's in je album bekeken . Als je de temperatuur onder controle krijgt komt het wel goed en ga ik ervan uit dat je tent wel volkomt.

 

succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je. Hopelijk gaat het vanaf nu beter met de temperatuur anders maak ik nog een extra inlaat in de tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Vlinder, wel ff opletten dat de geopende rits geen lichtlekkage veroorzaakt. Afhankelijk van waar je tentje staat is zoeken naar het juiste klimaat soms best lastig. Is de basis goed dan ben je al een heel eind opweg.

 

Groet Plantformer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plantformer.

Denk dat mijn basis nou wel goed zit nou alleen het klimaat nog best wel lastig met een 6oow en geringe hoogte. Mijn tent staat als het goed is in een donkere ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 8 12/12.

6 van de dames groeien en drinken goed bijna 1 liter de andere 3 komen niet zo lekker mee heb de 6 groten geplet hopelijk komen die andere 3 een beetje bij. De temperatuur gelukkig niet hoger dan 27.4gr met de rits een stukje open. Morgen lamp hoger en thermometer andere plek hangen hopelijk is de temperatuur daar een beetje hetzelfde ben blij dar ik van de 35gr af ben. Nacht temperatuur wel wat laag maar vertik het om een kachel erbij te zetten misschien nog zo'n buisverwarming ben er naar aan het kijken.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er misschien mensen met ervaring die mee lezen. Wat kan het probleem zijn dat alle steeltjes en de hoofdstam rood worden. Alle reacties zijn welkom. Ik krijg de foto's niet normaal gepost sorry daarvoor.

Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update.

Dag 7 zichtbare bloei.

Het gaat naar omstandigheden redelijk goed ze groeien en drinken goed.

Zit alleen nog met het temperatuur probleem snachts 14.4 afgelopen nacht dat is veelste laag heb het gevoel dat alles daardoor trager gaat heb de dag temperatuur goed max 28.1.

Heb weer wat foto's gemaakt staan in me album krijg die klote foto's niet goed gepost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry staan in mijn album. Krijg ze niet goed geplaatst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer ze maar in je topic te krijgen want ik ga niet in je gallery kijken

 

gewoon bij een afbeelding in je gallery de bb code kopieeren en plakken in je topic

Edited by miami
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44237_17975_4443687.jpg

 

Thanks tis gelukt.

 

Zal vanavond nieuwe foto's maken en goed plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het kunnen dat je overdag je lampen aanzet? Je hebt et over lage nachttemperatuur. Ivm temperatuur is snachts licht aan Veel makkelijker. Succes, veel lezen hier op wf. Lezen is leren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee heb me lamp snachts aan maar als de zon niet schijnt en het is zo koud overdag merk ik dat goed aan de temperatuur zit tot nu toe laagst gemeten temperatuur op 14.4 dat is niet goed. Krijg een buisverwarming voor overdag wat voor de dames nacht is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...