Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Willempie0612

Growshops Sluiten

Recommended Posts

De ene na de andere gaat helaas dicht.

Hebben jullie een link/website waar ik evt nog wat zou kunnen bestellen? De sites die ik ken zijn gesloten. Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshoponline.nu staat nog online

Share this post


Link to post
Share on other sites

eugrowshop.eu is er ook nog. ff zoeken en je kan alles nog gewoon kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitleg nieuwe wet

https://www.youtube.com/watch?v=pcgn2V43hHc

Nieuwe growshopwet heeft de zelfde vage kenmerken als het gedoogbeleid.

Waar zou dat toch door komen??? :huh:

Ronduit onbegrijpelijk dat zoiets een meerderheid in de 2e kamer kan krijgen, waar moet dat heen met ons eens zo rekbare NL

Edited by Iceberg2k
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelofelijk dit.Ik dacht dat de growshops alleen materiaal voor de grote kweek niet meer mochten verkopen.Maar blijkbaar dus straks helemaal niets meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt volgens mij ook, maar door (tijdelijk) dicht te gaan proberen ze waarschijnlijk een sluiting en daaruit volgende rechtzaken te vermijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte growshops kunnen nog wel open blijven toch? De growshops die onlangs invallen hebben gehad waren waren toch vooral growshops die zonder vergunning handelden (vanuit woonhuizen oid) of met overduidelijke criminele banden.

 

Maar goed, het zijn wel onzekere tijden voor ze. Lijkt me toch ook wel een moeilijke keuze om te stoppen of riskeren dat je een boete en mogelijk zelfs een gevangenisstraf wordt aangenaaid. Snap ook wel dat er een stel dan liever even sluiten en afwachten wat er nou echt gaat gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K weet niet hoe t met jullie zit maar ik ben ook wel erg nieuwschierig hoe dit gaat verlopen.

K neem aan dat er binnenkort de eerste rechtzaken zullen volgen.

Daar zullen ze toch enigzins terughoudend moeten zijn lijkt mij want de apparatuur bij de growshop wordt ook elders gebruikt.

Daarnaast is het ook gewoon werk voor velen die zich straks bij t uwv mogen gaan melden.

Terwijl de growshop opzich niet verboden is toch gaat toch alleen om spullen voor de profesionele kweek.?

 

 

Terwijl de profesionele kwekerd echt wel aan zn spullen komt wat uiteindlijk na gebruik ook weer op straat wordt afgezet.

 

Ik ben benieuwd hoelang dit gaat duren

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oom doet aan de glas tuinbouw. Die kweek tuin en perk plantjes en die kan alles halen wat ie wil.denk dat via die weg de zwarte handel wel op gang komt n

Edited by Tjoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oom doet aan de glas tuinbouw. Die kweek tuin en perk plantjes en die kan alles halen wat ie wil.denk dat via die weg de zwarte handel wel op gang komt n

 

Mooi!, kan ik bij jou m'n bestelling plaatsen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wegen zijn al een poosje open.

Via de glastuin bouw e.d

Maar blijft omslachtig en voor 1 lampje gaat je dat echt niet zomaar lukken.

 

De grote jongens kunnen daar wel makkelijk terecht

Geld opend velen deuren wat dat betrefd.

 

Zowiezo zitten er een paar partijen nu ergens met veel handel shops kunnen wel sluiten maar de handel is nog ergens dat zal binnenkort ook wel zn weg gaan vinden.

 

Ook zonder growshops kan er gewoon gekweekt worden

T wordt alleen wat lastiger omdat we best wel verwend zijn en ja de prijzen zullen stijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de juiste wegen kent, dan kan je genoeg krijgen hoor ;) ;), wet zal nooit werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet gaat wel werken maar niet tegen de beoogde doelgroep..

Enige die ze er mee hebben is de kleine hobbieist die niet bekend is in een bepaald circuit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook voor die doelgroep is het geen probleem, beetje creatief denken en je komt er wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook. Buitenlandse growshops, eBay, Aliebaba/AlieExpress, tuincentra, gamma. Er zijn vast nog wel meer mogelijkheden te bedenken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oom doet aan de glas tuinbouw. Die kweek tuin en perk plantjes en die kan alles halen wat ie wil.denk dat via die weg de zwarte handel wel op gang komt n

 

Mooi!, kan ik bij jou m'n bestelling plaatsen...

 

Hoop dat het lukt dan ga ik idd de handel starten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zag het net en Teeven ook. Had jaren eerder naar buiten moeten komen dat nieuws... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:punk: :punk: :punk:

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

:icecream: :icecream: :icecream:

Reden voor een feestje zou ik zeggen, wat die 2 wel niet allemaal teweeg hebben gebracht...

En de rest van de Vereniging Van Dieven en criminelen.

Vraag me af of Kathalijne de kruif ook haar kennis van WF heeft gehaald

Ik trek me hier nog n biertje open en draai er nog eentje, man wat zal ik lekker slapen vannacht :yummy:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...