Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roeieklok

opbrengst buitenwiet (gramprijs)

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

ik ga vanmiddag mijn 2 planten knippen.

In de growshop boden ze mij tussen de € 1,30 - 1,50 per gram.

Is dit een nette prijs voor een gram buitenwiet?

 

Groeten,

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het wel oke is..een shop koopt het voor commerciele doeleinden en zal er zelf dus ook winst op moeten maken. Ik denk dat voor een heeeele goede buitenwiet bijna nooit meer als 2 euro zal krijgen..maar dit ligt echt aan hoe goed je wietje is. Buitenwiet betaald over het algemeen minder maar dit hoeft niet perse. Ligt er ook aan voor hoeveel gram/kilo je van plan bent om te verkopen. Als je maar 500 gram hebt zal je denk ik minder krijgen dan dat 5 kilo hebt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vind ik een goede prijs ,wanneer je aan een shop verkoopt . Dat je voor de losse verkoop veel meer kan vangen is weer een ander verhaal .

Share this post


Link to post
Share on other sites
In de growshop boden ze mij tussen de € 1,30 - 1,50

dat geloof ik niet growshops handelen toch niet in wiet dat is illegaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn wiet verkocht aan vrienden enz ! niemand merkte dat het buiten wiet was :verrygood ik zelf ook niet toen ik het rookte dat vond ik wel raar :P

 

maarja wel goed heb het voor 4 euro de gram verkocht !! WICKED

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb mijn wiet verkocht aan vrienden enz ! niemand merkte dat het buiten wiet was :verrygood ik zelf ook niet toen ik het rookte dat vond ik wel raar :P

 

maarja wel goed heb het voor 4 euro de gram verkocht !! WICKED

hahaha afzetter :no zou te idiaal zijn als mij dit ook zou lukke, ma vriende mats je natuurlijk, 1a2 euro de gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er echt aan. Als je er echt geld aan wilt verdienen dan moet je het individueel verkopen. Dus gewoon bij jou in de buurt aan mensen die je kent. Als je het in 1 keer wilt verkopen dan moet je een fikse korting geven aan die persoon. Bijv. Als je los grammetjes verkoopt dan kan je 3/4 euro vragen per zakjes (1Gr). Als je 1 kilo verkoopt dan is er niemand die 3000/4000 euro ervoor geeft snap je? Ligt eraan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat hier om 2 buitenplanten (volle grond)

Ik wil het zaakje in één keer verkopen.

Toch maar naar de growshop?

 

Hoeveel gram haal je gemiddeld van zo'n buitenplant af?

Zo'n mooie toppen als Master Kush heb ik uiteraard niet.

Maar ondanks zo'n tegenvallende zomer, vind ik het toch mooie planten.

Is trouwens de eerste keer dat ik wiet teel.

 

Groeten,

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
ondanks zo'n tegenvallende zomer, vind ik het toch mooie planten

 

Nooit naar het uiterlijk kijiken , ik had een fucked up plant ( was vorige maand verscheidene keren omgevallen en ga zo maar door)

en heb er toch 130 gr vanaf gegaald wat ik persoonlijk niet slecht vind.

 

ik zou gewoon een keer naar een coffeeshop gaan.

Maar ligt er natuurlijk ook aan: hoeveel je uiteindelijk hebt ( als je 50 gram hebt bijvoorbeeld zou ik het losverkopen wil je er het meeste voor krijgen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat geloof ik niet growshops handelen toch niet in wiet dat is illegaal.

Deze is toch sarcastisch bedoelt hoop ik ?

Anders denk ik dat je er weinig idee van hebt hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker slim om hier op het forum te vermelden.er werken mensen in growshops iedere keer als hier word vermeld dat je stekken haalt of wiet afleverd bij de growshop(wat natuurlijk niet gebeurt)breng je de banen van deze mensen in gevaar.ik werk zelf in een growshop dus weet heel goed wat daar allemaal gebeurt.en stekken en wiet handel daar doen wij niet aan.(begrijp je)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt er niet gewoon de koffieshop bedoeld dan ?

 

Bij de growshops zit je aan het verkeerde adres met je wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt niks kwijt bij growshops allen spullen halen :verrygood :P :no :( :wOOt

Bullshit ma nigge! Als de growshop eigenaar jouw wietje wil hebben kan hij het altijd kopen! Waarom zou die eigenaar dan bieden? Die eigenaar van die shop verkoopt het misschien weer door aan een dealer of dealt zelf! Of hij gaat ice o laten! Kan toch allemaal?

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets.

 

Is de eigenaar van de growshop hier wel blij mee, dat je dit zomaar op het internet post?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wordt er niet gewoon de koffieshop bedoeld dan ?

 

Bij de growshops zit je aan het verkeerde adres met je wiet.

 

Best veel growshops zitten met kopen en verkopen te rommelen van wiet en hasj hier in de buurt. ik weet niet precies hoeveel % van de growshops ook koopt en verkoopt moet je oni eens vragen die zei me zoiets eerst een percentage van 60% ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja snappen we allemaal wel maar dat hoeven onze blauwe vrienden toch niet hier te lezen of wel dan????????? :P :no en als kwekeling het dan zo moet vertellen ken hij ook zijn adres en telefoonnummer achterlaten zodat we alles bij hem kwijt kunnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja snappen we allemaal wel maar dat hoeven onze blauwe vrienden toch niet hier te lezen of wel dan????????? :P :no en als kwekeling het dan zo moet vertellen ken hij ook zijn adres en telefoonnummer achterlaten zodat we alles bij hem kwijt kunnen :verrygood

Dat snap ik effe niet hoor. Je vind het stom dat er hier vanalle wordt gezegd over verkopen. En dat d wouten dan komen enzo. Maar als je de indoorsectie bekijkt zullen de wouten dat dan niet zien eh?

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en als jij het ze nog in detail gaat vertellen waar ze moeten zoeken en wat ze er mee doen maak je het ze wel heeeeeeel makkelijk. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...