Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BlueMoon

Put Om In Te Kweken?

Recommended Posts

Dag Kwekers

 

Na dat m'n eerste kweek niet zo'n groot succes was (3gram ofzo) ben ik direct terug beginnen denken hoe ik dit kan verbeteren en toen kwam ik op dit, waarschijnlijk raar, idee.

 

Ik wou een tentje plaatsen om zo een soort serre te maken, voor meer warmte zodat ze zeker goed groeien, maar ik ben vrij bang dat hij ontdekt wordt!

 

Daarom zat ik met het idee om een bolvormige put te graven en daar in dan een dame te steken, met een doorzichtig zeil erop gespannen om een soort serre te maken, maar is dit haalbaar en gaat het effect hebben?

 

Benieuwd!

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een putje ,dat loopt vol water ,watr moet je daarmee ,gewoon een mooie plek zoeken ,niet meer en niet minder ,wat jij wil gaat niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar 3 gram heb geoost zou ik me eerst goed gaan inlezen voordat je aan dit soort fratsen begint.

 

Onmogelijk ook, een weekje regen en je kuil staat vol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een boytris kweker (dat chique woord voor top rot?:P) leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook met een waterstof raket wat zaadjes de ruimte in schieten. Gegarandeerd 1 kilo per plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een platform onder een luchtbalon beter.. gegaraneerd 2 kilo per plant..vooropgesteld dat je hem ken bij vullen in de lucht..

 

Een 2de lucht balon dus om te tanken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sssssttt Starter!!

Straks zijn waterstofraketten ook verboden omdat ze gebruikt worden voor de wietteelt, dan kom ik nooit meer aan mijn kilo's!

 

Ik zou een plek zoeken waar niemand komt en daar wat plantjes zetten, ergens aan de rand van een bos of iets dergelijks.

Of gewoon niet bang zijn en een plant in je achtertuin zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 gram wauw dat is wel heel erg beroerd.

 

Graaf een gat in de grond gooi er 100L goeie aarde in met een of twee handjes kippemest, moet jij eens zien wat je gaat oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb in mijn allereerste guerrilla avontuur 10 - 20 gram geoogst.

had de planten in de volle grond gezet met het idee om ze later uit te graven en over te potten naar luxere kuilen..

 

gelukkig staat dat verslag niet online :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...