Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
topsword

Welk Systeem Levert Het Meeste Op?

Recommended Posts

je kan in grond kweken hydro cocos of klei maar welk systeem heeft de hoogste opbrengst? natuurlijk bedoel ik wel in de zin dat men weet wat men doet . zelf kweek ik op grond ( gemak ) maar zit toch te denken om een kweek hydro te gaan doen .

omdat ik denk dat de opbrengst beter is en als dat zo is hoe begin je daar mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet goed ? iets gemist ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet goed ? iets gemist ?

 

Nee niks ergs, maar ze hebben liever dat je eerst zelf ff op google zoekt, of de zoekfunctie gebruikt er zijn hier ook al een paar guides geschreven over grond en soorten. Ik zou trouwens wel gewoon op grond beginnen dat is makkelijker. Op hydro moet je bijvoorbeeld echt alles zelf regelen en bij aarde heb je wat meer een soort buffer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal 4 potte 1 met zand 1 met cocos 1 met klei en 1 met hydro

en test zelf wat het best werkt.

maak er een mooi kweek verslag van en heeft de rest hier ook wat lees plezier

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kweker is de key factor. Op welk medium dan ook. Dit is je antwoord. Slotje, en over 2 dagen staat deze vraag er weer. Lazy basterds!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waar verwijder ik mijn profiel hier ? wil jullie natuurlijk geen sto breed in de weg staan hoor .deze vervelende luie klootzak zal jullie verder met rust laten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

profiel verwijderen gaat niet.

 

:closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...