Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Geuroverlast

Recommended Posts

Goeiemorgen allen,

Nu heb ik gisterenavond ondervonden dat mijn nieuwe buren niet zo hard van cannabis(geuren dan) houden als ik, en aangezien ik graag een jointje op de bank rook, vroeg ik mezelf af wat ik zoal tegen die lekkere zoete geur kan doen?

Heeft er iemand ervaring met zo een neutralizer kit?

http://www.bestgrowproducts.com/the-neutralizer-kit dit is wat ik bedoel,

kun je hiermee echt je huis onder de rook zetten zonder dat je buren er last van hebben?

Ik wil dit wel graag in huis halen maar vind 100euros toch wat veel om iets te bestelllen die iets beloofd dat te mooi is om waar te zijn.

Vind het wel jammer want als ik nog niet op het gemak een joint kan roken zonder overlast te veroorzaken, dan zal het wel heel moeilijk worden om zonder overlast een microkweekje op te zetten.

Alvast bedankt voor eventuele reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je daar niet gaat kweken boeit het niet wat ze zeuren toch? Als je er wilt gaan kweken zou ik voor een oplossing gaan inderdaad. Ik heb geen ervaring met dit ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookruimte installeren in je woning en enkel en alleen daar roken.

 

Laat ze lekker naar de klote lopen die buren, zijn zeker van die mensen die de waan hebben dat alles om hen moet draaien die vind ik hier ook.

Niks zo mooi om ze op de feiten te drukken dat het dus andersom werkt zoals voor vele mensen, leef en laat leven want je bent de koningin niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het belachelijk dat jij zo'n ding van n meijer aan moet schaffen omdat de buren het niet kunnen waarderen dat jij 'n fakkeltje opteekt.

Als ze daar zo'n last van hebben mogen hun dat ding mooi betalen.

Wiet roken in je eigen leefomgeving is immers niet verboden.

Misschien steekt je buurman wel vaker zo'n vieze dikke stink sigaar op, wat jij misschien niet kan waarderen.

In dat geval zou ik er natuurlijk wel met een dikke toeter langs gaan staan :j :D

Edited by Iceberg2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon volgende keer 10 wierrook stokjes aansteken en als ze daar last van hebben ze voor de keuze stellen

.. t is t 1 of t ander of een beetje wiet lucht of je hele huis hele dagen stinken naar de wierrook..

Geen van beiden is verboden..

 

Of een flinke pan bruine bonen of hachee en dan flink gaan zitten meuren :)

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het belachelijk dat jij zo'n ding van n meijer aan moet schaffen omdat de buren het niet kunnen waarderen dat jij 'n fakkeltje opteekt.

Als ze daar zo'n last van hebben mogen hun dat ding mooi betalen.

 

Een zelfde gevoel heb ik bij de katten van de buren..

Ik heb niks met die schijtbeesten, behalve dan de schijt in mijn tuin.

Waarom, moet ik investeren, om die beesten te weren??

 

Vind het sowieso belachelijk, dat je maar moet accepteren, dat deze en andere katten, over al maar mogen roven een wroeten in anders man tuin..

Dat zou ik eens met mijn hond moeten doen. Of nog leuker, met een paard..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hackthesystem: dat vind ik ook aan de ene kant wel. Maar ik wil niemand tot last zijn met mijn kettingrookgedrag, ik kan me wel voorstellen dat voor iemand die niet rookt een hele dag cannabis ruiken niet zo aangenaam is

 

@icebert: ergens versta ik ze wel, als ik rook ruikt hun hele huis naar de wiet waarschijnlijk. Dit wil ik ook niet veroorzaken. Daarom ben ik hopeloos opzoek naar een degelijke oplossing. En ik weet eigenlijk niet of blowen legaal of gedoogd word in België

 

@agen organge: ik ben eigenlijk op zoek naar een betere oplossing. Als ik wiet heb en ben alleen thuis (wat dus meestal wel het geval is) rook ik soms echt om te slapen, wakker te worden en meer te roken :D Maar wil echt me buren hun hele huis niet de hele dag naar wiet laten ruiken.

 

@oude rocker: +1 behalve dat gedeelte over die katten dan, maar dat komt omdat ik van poesjes hou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...