Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dikke Top

Eén Grote Vraag :)

Recommended Posts

Hallo :)

 

Ik heb me zojuist voorgesteld: http://www.wietforum...14939-halloooo/

 

Ik heb zoals je al leest wel wat ervaring maar dat was meer met een flesje SBPI anti schimmels en een paar potten in de tuin met Auto Northern Light. Had er 5 staan grootste bracht mij 24gram op... Nu dacht ik nee dat is de moeite niet, we gaan groot.

 

Ik heb 10x https://sensiseeds.c...eds/early-skunk besteld (Welliswaar op een andere sitewaar ze wel alle 10 100% Fem zijn.)

En een mooie tent: http://www.eugrowsho...nt-80x80x160cm/

 

En een simpel lampje: http://www.kweekverl...fo-groei--bloei

 

 

Nu weet ik dat jullie het liefst hebben dat ik zelf alles uitzoek maar ik kan eigenlijk alleen een half antwoord vinden op mijn vraag. En ik vind het echt fijn om antwoord te krijgen van de profs. Zelf knutsel ik wel een leuke gedachten in mijn hoofd dat het gaat lukken zo... Maarja voordat er 9 planten na 2weken op de composthoop liggen... :thumbsdown:

 

DAAR KOMT IE

Gaat het mij lukken om nu 9 planten tot 8 weken voor te kweken in deze tent onder deze lamp? Die gaan dan na 8 weken naar buiten.

(4 naar een maat van me en 5 bij mij maar dat terzijde). Gaat mij dat lukken? Of zie ik iets helemaal over het hoofd? Of is het gekke werk onder zo'n lamp?

 

Dus 9 in tent onder deze lamp tot 8 weken.

 

Ik ben jullie echt zeeeeer dankbaar als jullie mij kunnen helpen.

 

Groetjes

 

Dikke Top :wave:

Edited by Dikke Top

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet wel lukken met een beetje knakken en buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

80x80 met een 50watt lamp?

Lijkt me een beetje weinig om alles goed te kunnen beschijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Led lamp terug sturen en een 400 watter kopen. scheelt je nog geld ook. Denk ook dat ze veel te veel zullen gaan strekken als je dit zo gaat doen met die led, ook omdat deze niet genoeg licht geeft voor jou oppervlakte. Ik zou met een fatsoenlijke lamp een week of 5 van te voren gaan beginnen, en buiten overpotten.

 

Maar nogmaals, dat is wat ik zou doen ;)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een ja een maybe en een nee :P

 

Okeee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een ja een maybe en een nee :P

 

Okeee :P

 

Snel terugsturen dat klere ding, is echt te weinig licht man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een ja een maybe en een nee :P

 

Okeee :P

 

Snel terugsturen dat klere ding, is echt te weinig licht man.

 

Oke :/

 

Dankje dan ga ik dat nu doen... Net binnen gekomen. Ik mag helaas geen HPS... Zal ik dan iets van ~200 watt LED doen?

 

Het is een 300watt Spectrabox geworden :)

Edited by Dikke Top

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iig beter dan 50 watt idd. Maar hoezo mag een hps niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iig beter dan 50 watt idd. Maar hoezo mag een hps niet?

 

Ik woon nog tot eind oktober bij mijn ouders daarna lekker op mezelf. Dus daarna lekker HPS als ik nog niet verliefd geworden ben op LED :yummy:

Zij vinden het te gevaarlijk... Brand gevaar enzo. Tja ik moet er maar mee leven.

Edited by Dikke Top

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel moderne ouders :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

300w spectra heb ik ook en daar groeit het heel goed onder,

ow en als je dan je lamp kwijt wil stuur me dan een pmtje :whistle:

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
:likken: De nieuwe spectra ga ik tot de laatste 49999e uur gebruiken haha. Nu helaas een weekje wachten totdat ie binnen komt. Iedereen bedankt voor de hulp! Ik zit er over na te denken om een leuk amateur verslagje te maken. Edited by Dikke Top

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk ben je er al uit maar ik heb dit reeds voor je uitgeprobeerd... Ik zeg niet doen... Waarom niet..? Nou het kan alleen als je in de tent exact de zelfde tijden als buiten aan gaat houden... En dus ook op exact het juiste moment gaan beginnen... Je kunt ze nu best 18 uur gaan geven... En dan zet je ze over 8 weken buiten dan hebben ze nog eens een week of 16 18 uur want dan zitten we in midden mei waar de dagen lang zijn tot begin sept... Maar dan moet je dus exact je aan een regime gaan houden... In mijn ogen niet onmogelijk... Maar wel veel makkelijker als je ze gewoon in je tent laat afbloeien... En je bent sneller klaar... Ik denk dat je plant niks geeft vanwege stress... Hou het lekker binnen... Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig. Gewoon proberen die led en knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig. Gewoon proberen die led en knallen.

 

Echtwaar zo'n LED uit China geeft me toch een zooi stress.

 

Duurt vrij lang 2 weken,

51Euro BTW (Douane had m te pakke) ik haat ze... Want het is 10 Euro +21% van de waarde (96euro) zij hebben er meer dan 120 voor gerekend.

2x bellen ze aan ben ik niet thuis. Kan ik het pakketje zelf gaan ophalen hebben ze het pakketje bij het verkeerde afhaalpunt gebracht.

 

Naja ga 'm zaterdag aansluiten ben benieuwt...

 

Eigenlijk ben je er al uit maar ik heb dit reeds voor je uitgeprobeerd... Ik zeg niet doen... Waarom niet..? Nou het kan alleen als je in de tent exact de zelfde tijden als buiten aan gaat houden... En dus ook op exact het juiste moment gaan beginnen... Je kunt ze nu best 18 uur gaan geven... En dan zet je ze over 8 weken buiten dan hebben ze nog eens een week of 16 18 uur want dan zitten we in midden mei waar de dagen lang zijn tot begin sept... Maar dan moet je dus exact je aan een regime gaan houden... In mijn ogen niet onmogelijk... Maar wel veel makkelijker als je ze gewoon in je tent laat afbloeien... En je bent sneller klaar... Ik denk dat je plant niks geeft vanwege stress... Hou het lekker binnen... Gr

 

Ik wilde ze binnen voorkweken zodat ze buiten een goede start zouden krijgen. En in m'n tent worden ze nooit zo groot :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...