Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rickert92

Goedemiddag!

Recommended Posts

Aangenaam! ik ken sommige van jullie al een beetje.. klein beetje, jullie mij nog niet i'm sorry :likken:

Ik ben Rick en kom uit het midden van het land :shifty:

 

Lees al een tijdje mee op het forum (heel wat verslagen gelezen.. heerlijk!)

Rook al zo'n 8 jaar nu maar altijd van het shopje.

 

Van de week gaat het dan eindelijk gebeuren mijn tent en alles wat ik voor mijn eerste kweek nodig denk te hebben komt deze week en vond het daarom wel eens tijd worden mij voor te stellen.

 

Ik zal het meest te vinden zijn in het micro/fluo hoekje aangezien ik hier zelf in aan de gang ga, kan niet wachte! hou jullie op de hoogte :punk:

 

Groetjes Rickert92! :rolleyes2: :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en veel leer plezier. Wat heb je allemaal

Gekocht en welke soort ga je kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, ik heb een mammoth 90x90x160 aangeschaft met Hpi-T 250W en daarbij behorende accessoires.

Compleet tentje (budget zeg maar) gewoon om een eerste ronde te draaien wat ervaring op te doen, en zo verder uitbreiden.

 

 

Heb begrepen dat deze lamp meer geschikt is voor bloei (het verlies neem ik voor lief nu) Edit: Niet! Net snel groei lampje gekocht! Maar ik ben van plan mijn eerste kweek een autoflower (super skunk) te groeien op mix van cocos en perliet in 11L potten.

Het is echt experimenteren voor mij ik heb 0,0 kweek ervaring en wil zo wat beginners fouten bij voorbaat proberen uit te sluiten.

 

Ik wil gewoon het hele proces doorlopen, zodra we kunnen zegge dat we het enigszins snappen voor we voor het echte werk gaan.

 

Tips of suggesties meer dan welkom!

 

Ik ga er zeker een verslag van bijhouden, ik wil zaterdag beginnen met ontkiemen en een proefronde in de tent maar dat is voor later in een ander hoekje :whistling

Edited by Rickert92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...