Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WeGoGreen

Wegogreen Goes Guerilla 2015!

Recommended Posts

Goeiendag heren/dames van dit forum.

 

dit jaar ga ik samen met een vriend een guerilla kweek opzetten,

dacht dat het wel leuk zou zijn om het hier te delen, en feedback te ontvangen waar nodig :)

 

onze plannen zijn als volgt:

 

10 spots om het risico te spreiden.

10 planten per spot dit omdat wij rekenning houden met eventueel rippers/ongedierte kortom uitval.

 

de spots zijn er al,

het zijn 9 nieuwe en 1 plek waar al eerder een kweekje is gedaan door mij,

stonden toen 6x northern light aardige toppe maar door te lang laten staan in slecht weer terwijl ze geoogst konden worden veel rot, schat de eventuele oogst als we optijd waren geweest toch wel op een 300/500 gram.

planten liepen uiteen van 1.80m tot 2.20m.

 

dat was een paar jaar geleden, dit jaar gaan we het allemaal wat beter aanpakken hehe

 

alle spullen zijn al geregeld hier het lijstje:

 

2x spatel

1x hark

600 liter growshop aarde ( om de grond luchtig temaken)

1x 25 kilo kalk

2x 25 kilo farmershouse kippenmest.

4 paar handschoenen en helemaal belangrijk... Regenpakken aangezien we alleen met hondenweer naar de spots zullen gaan om te voorkomen dat we gezien worden :)

 

zoals jullie kunnen zien ontbreekt het belangrijkste nog tot nu toe,

namelijk de zaadjes.

 

ik heb aardig onderzoek gedaan wat nou het beste zou zijn, kan er alleen maar niet uitkomen omdat leveranciers het vaak mooier maken dan het is op de websites en volgends hun 9/10 soortjes goed afbloeien.

 

uit verhalen van vrienden en het forum weet ik echter dat dat vaak niet het geval is en de planten te lang moeten staan waardoor er uiteindelijk enkel rot overblijft.

 

dat is dus mijn vraag naar jullie,

ik heb een aantal soortjes op het oog en ik zou het fijn vinden als iemand met ervaring voor mij de goede soortjes er uit kan vissen en mij kan toelichten hoe of wat.

 

soortjes op het oog:

 

Hollandse hope / dutch passion

Massive AK / growerschoice

Powerplant /growerschoice

Gold rush /spliffseeds

Bigbang /greenhouse

 

graag hoor ik jullie mening hierover, en eventueel ook wat andere feminized soortjes die ik mischien heb gemist.

 

zodra ik weet welke zaden ik moet hebben zal het verslag hier beginnen.

op naar een mooie zomer 2015

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

leuk dat je dit jaar ook een guerilla kweek verslag bij gaat houden ik ga je zeker volgen.

ik zou ook nog coco's bricks kopen bij de action om de grond luchtiger te maken en het houd water vast zodat je niet naar de spot hoeft tegaan met droogte om water te geven.

 

het is ook wel slim om elke plant een gaas te doen ivm met herten en konijnen.

 

power plant ga ik ook dit jaar proberen buiten te zetten vorig jaar had iemand ook op dit forum rotvrij geoogst maar het soortje is wel midden tot eind oktober klaar .

 

gold rush is volgens mij wel goed heeft vorig jaar hier iemand ook op het forum gegroeid als ik het goed heb.

 

en de big bang van green house seeds heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee .

 

en hollands hope is een redelijke soort ik heb wel gehoord dat die laatste jaren alleen maar later worden ik heb zelf vorig jaar een kruising gegroeid van hollands hoop x guerilla gold 2 door de gg2 was die 5-15 oktober klaar.

 

wat ik zelf wel een goede vrouwlijke soort vind is purple maroc die zie ik ook heel veel op engelse forums voorbij komen die is vroeg en compacte toppen .

 

en frisian dew van dutch passion heb ik goede berichten over gelezen alleen ik vind persoonlijk dutch passion iets te duur voor een guerrilla .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn een boel spots WeGoGreen !

Heel veel succes voor dit jaar toegewenst :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gold rush /spliffseeds altijd een succes ,geeft wel verschillende peno,s ,probeer anders de heribei,s van sannie eens ,ook een geweldig plantje ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big bang van greenhouse..

 

Mijn haren gaan al overeind staan. Check me verslag maar.

 

Giga fluff toppen (alle 4 de planten incl. 1 verduisterd exemplaar, gigantish (echt gigantish) veel rot. Weet nie meer wann. Ze klaar waren maar zeker nie vroeg! Waardeloze genetica.

Smaak en effect vallen mij ook zwaar tegen, ik zelf rook t niet.

Ook nog 1 fixe herma (ook wel gestressed door mij) en 1 milde herma...(geen stress door mij)

Commercieel ook nie interesant door het fluff gehalte denk ik maar ik kweek enkel voor mezelf, mogt dat je doel zijn.

Big bang komt er niet meer in bij mij, evenals wat dan ook van GHS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Big bang van greenhouse..

 

Mijn haren gaan al overeind staan. Check me verslag maar.

 

Giga fluff toppen (alle 4 de planten incl. 1 verduisterd exemplaar, gigantish (echt gigantish) veel rot. Weet nie meer wann. Ze klaar waren maar zeker nie vroeg! Waardeloze genetica.

Smaak en effect vallen mij ook zwaar tegen, ik zelf rook t niet.

Ook nog 1 fixe herma (ook wel gestressed door mij) en 1 milde herma...(geen stress door mij)

Commercieel ook nie interesant door het fluff gehalte denk ik maar ik kweek enkel voor mezelf, mogt dat je doel zijn.

Big bang komt er niet meer in bij mij, evenals wat dan ook van GHS.

Ik heb van greenhouse nog niet veel goeds gehoord ,ik wilde er ook wat van gaan bestellen ,maar dat word het echt niet nu ik alles weet .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja verstandig :whistle:

 

Ja HighLife deze ouwe rakker is niet stom ,wel vergeetachtig af en toe :dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vergeet nooit op welke spot ik wanneer ben geweest, wanneer er nog gestrooid is, wanneer er onkruid gewied moet worden.

welke soorten er staan, hoeveel potgrond er nog vervoerd moet worden en waarnaartoe enz. enz...

maar voor de rest ben ik ook super vergeetachtig :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

WeGoGreen, de guerilla instelling naar mijn hart, enkel met hondenweer! Dat betekend dat de echte guerilla's van de oude stempel nog steeds bestaan B).

 

Go hard or don't go at all!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...