Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WeGoGreen

Wie Is Wie? En Wie Is Hoe?

Recommended Posts

Goeiendag mede hobbyisten,

ik zal mij eens even voorstellen zoals gebruikelijk is .

 

ben een jonge man van 28 die al een tijdje meedraait in het wereldje, dont get me wrong ben absoluut geen broodkweker, meer voor de fun en een eigen rokertje voor mij en vrienden.

 

heb jarenlang gedraait met 1x 600 watt en ben daar toen mee gestopt

echter na al die tijd begint het toch aardig te jeuken, het bezig zijn met de plantjes miste ik toch wel heel erg.

 

aangezien ik nu samenwoon en mijn vriendin nou niet zo staat te springen om een hokkie te hebben in huis,

zal ik vooral actief zijn in de guerilla corner, heb een paar jaar terug al eens wat uitgespookt, 6x nlx in een bos in de buurt, ging allemaal goed alleen net een weekie te lang laten staan in slecht weer waardoor er veel rot in zat.

 

dit jaar word het anders ik en een vriend hebben besloten een leuk project op te zetten, en ik hoop doormiddel van een mooi verslag jullie daarvan op de hoogte te houden, en eventueel wat feedback te ontvangen van jullie.

 

We hebben er zin in! groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmorgen ,

ik zal me ook eventjes voorstellen. Ben vrouwelijk over de 40tig en rook nog altijd graag een jointje. Ben een belgise, maar woon wel in Duitsland. Mijn woonzit is tamelijk afgelegen zonder geburen en met veel bos. Ik heb al zaadjes gekocht, die zou ik graag buiten zetten. Maar ze moeten eerst eens aangezet worden. Ik wil, als mogelijk, geen kunstlicht gebruiken. In welke maand kunnen de zaadjes in der grond gezet worden? Vanaf wanneer is er genoeg buitenlicht? Ik dacht ze in Maart, of toch langer wachten ?

 

Grtjs. M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom beide. Veel lees pleZier en succes met de kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...