Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
M. meer niet

Als Belgise In Eindhoven Kopen?

Recommended Posts

Hello allemaal,

 

ik ben van zin dit weekend naar mijn zuster te rijden. Ze woont dicht bij Eindhoven, maar wel in Belgie. Bestaat er voor mij nog een mogelijkheid in Eindhoven iets te kopen in Coffeeshops als belgise? En hoe zijn de prijzen voor wiet? Welke Coffeeeshop geeft nog iets af ?

 

 

Bedankt voor de Info

 

Grtjs. M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste, als er nog coffeeshops zijn in Eindhoven die aan Belgen verkopen, dan gaat men dat vast hier niet melden;). Dat zou een beetje in je eigen voet schieten zijn...Ten tweede acht ik zelf de kans klein dat je nog iets meekrijgt daar. Je kan altijd proberen. Als ze je identiteit niet controleren en je komt over als een Nederlander lukt het misschien wel. Misschien proberen op een rustig moment.

Of je kan altijd door rijden naar Nijmegen, 30-40 minuten vanaf Eindhoven. Daar kan je nog overal terecht. Gemiddelde prijzen(7-9 euro voor gewone en 8-12 euro voor haze, per gram wel eh;)) voor wiet die naar mijn mening van voldoende kwaliteit is. Jamaica, Kronkel en het Kunsje ga ik altijd en die zijn goed genoeg voor mij. Zeker bij het Kunsje krijg je sterke lekkere wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie, het is dus veel verandert in Holland. Ik was sinds Jaren niet meer in eindhoven inkopen. Dan rij ik liever nog een beetje verder :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hobbybob01

Bedankt voor je reactie, het is dus veel verandert in Holland. Ik was sinds Jaren niet meer in eindhoven inkopen. Dan rij ik liever nog een beetje verder :-).

gaat in eindhoven wel lukken hoor!! ze vragen niet overal om een ID.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...