Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shelby

Waar Scrog Net Kopen?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben me suf aan het zoeken, maar kan het antwoord niet vinden. Ik heb er 100% zeker iets over gelezen, maar kan het niet vinden.

En de zoekfunctie... type voor de gein maar eens scrog in..... :book:

 

waar kun je een stukje gaas kopen van 1 x 1 meter (of iets groter) met een maaswijdte van 5 x 5 cm.

Ik heb wel gaas liggen van 7,5 x 10 cm. maar 5 x 5 kan ik niet vinden. Tenzij je een rol van ik weet niet hoeveel meter wil kopen, maar das me een beetje te... Of zou ik het gaas gebruiken wat ik hier heb liggen of het gaas gebruiken en dan twee lagen half over elkaar leggen, dan heb ik 7,5 x 5 cm.

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan bij de gamma ofzo ook van die gaas panelen kopen zijn ook een stuk steviger als gewoon gaas en denk dat je 15/20 euro betaald voor 1 paneel

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 euro :) 50x50mm wat dus ideaal is voor je scrogg, afmetig is 60x60cm dacht ik: 120x120 gaan er iig 2 in.

 

Bij de Gamma gehaald en werkt zo veel beter dan zo net wat gewoon veel te wijd is om echt te scroggen. Daarbij zijn die gaas panelen er bijna voor gemaakt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de duidelijke antwoorden! Gaan we van het weekend ff shoppen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de hornbach aah ja jippie jippie jey,mijne ook gehaald bij iedere bouwmarkt heb je ze mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, hornbach zit hier helaas niet in de buurt. Toch bedankt. :)

 

@Boefje: Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad. Ik zal het wel zien morgen. Hahaha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net bij Gamma geweest.

Een rooster is 60 x 120 en kost 11,95.:D

ze hadden er trouwens ook van 80 x 150 maar daar stond geen prijs bij.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordeel van gaasmat is dat je ze steeds weer kunt gebruiken en het steviger is! ;-)

 

Heb ze nu ook bij de Gamma gehaald.

1 van 150x60 cm voor 11,95 en 1 van 150x80 cm voor 14.95.

Daarmee kom ik mooi weg in mijn 150x150 tentje.

 

Alleen nog even kijken of het ideaal is om 150x140 vol te hangen of beter iets minder, iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe lang je armen zijn, maar hou er wel rekening mee dat je op een of andere manier nog bij alle plantjes kunt komen...

Ik merk bij 1 meter al dat ik soms best gekke standjes uit haal om achterin te komen. Gelukkig kan ik ook via de twee zijkanten in de tent. Ik weet niet hoe dat bij jouw tent is.

 

Ps. sorry voor de late reactie.

Edited by shelby
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een stuk tuingaas in de schuur liggen.

Genoeg voor een "halfpipe".

 

gallery_20098_7015_54039.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan ook bij de achterkant van de tent, dat scheelt een hoop capriolen! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...