Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rob8558

Straatlantaarns Uit? Zijn Ze Iets Aan 't Zoeken?

Recommended Posts

Hallo allen,

 

bij mij in de straat (vrij drukke doorgaande weg) branden al 2 dagen geen straatlantaarns.

Het zijn ongeveer 20 lantaarns die uit zijn... en het lijkt me dus dat die aangestuurd worden door 1 centrale meterkast incl. woningen.

Nou is het zo dat ik met mijn 4e kweek bezig ben met 2*600watts en bijbehorende randapparatuur.

Zou het zo kunnen zijn dat ze vanwege het hogere verbruik aan 't zoeken zijn met warmtecamera's oid. die beter functioneren in het donker?

 

Ik ben misschien een beetje para aan 't worden... maar ik vind het echt een beetje vreemd. Vooral vanwege de gevaarsetting voor het verkeer! Het is echt aarde donker buiten nu...

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb op sommige plekken waarvan ik vermoed dat er kwekers zitten ook wel lampen uit gezien

ik heb een hele andere beredenering , maar leg zelf ook een vermoedelijk verband

 

misschien schakelen handige jongens een rijtje lantaarnpalen uit om dan een vergelijkbaar wattage weg te snoepen langs de meter

 

of wordt er gepeild waar de lampen aangaan, zonder de ruis van straatverlichting op het lichtnet ter plekke

 

straatverlichting zal denk ik geen belemmering zijn bij het zoeken naar kwekerijen in panden en loodsen met hittezoek-apparatuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die 2 x 600 heb je geen opvallend stroomgebruik. Is net alsof je staat te stofzuigen, de droger aan hebt staan of lekker een straalkacheltje hebt gekocht ( winter )

Neem aan dat je dit netjes ook op de meter draait, dus waar zou dit op kunnen vallen?

Als je buurman toevallig met 20 x 600 aan de gang is en ze zoeken daarnaar sja dan is er een kans dat ze net bij de fase meting jou er ook uitpikken.

Maar ik zou heerlijk nog een kopje kamille thee voor jezelf inschenken en vervolgens lekker onder de wol kruipen, geen zorgen man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet niet gekker worden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 2x600w en alles netjes betaald zou ik me ook geen zorgen maken.

Wel zou ik natuurlijk oplettend blijven, maar dat zul je ongetwijfeld wel doen vermoed ik zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rob, kzou bijna vragen waar je woont. Doen we tuurlk niet maar kzie ook al heel de week de lantaarnpalen niet aanspringen bij ons in de wijk.

 

Gaan t zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb je wegen die 's nachts nooit verlicht zijn, dat levert echt geen gevaar op voor het verkeer. :P

 

Als je wil weten waarom de lantaarnpalen het niet doen, bel je de gemeente erover op, of een andere instantie die erover gaat en uit je je zorgen over de veiligheid. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...