Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sarizen

Weeral Een ' Bad Trip? '

Recommended Posts

Hey jongens, ik had vorige x toen ik een pure jonko rook , echt schrik

 

mijn hart ging tekeer, ik dacht dat ik elk moment opde grond kon vallen, Goh ik was duizelig, alles draaiden

ik kreeg zelfs mijn jas niet meer uit :P

 

Toen had ik ongv 1 gram puur gedaan ( kan door de dosis )

 

Nu gisteren, had ik 3/4 tabak , en 1/4 weed,

Maar zelfde, eerste 15 min gaan chill, maar dan begint het te freaken ( misselijkheid, benauwdheid , echt ' ziek ' )

en na 2 - 3 uurtjes gaat het vanzelf over.

 

Komt dit door de wiet ? / Dosis ? /

Misschien kan ik er gewoon niet tegen? //....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al een half jaar blow ik soms met mijn maten mee, ( zonder dat ik high / stoned word of zelf iets voel )

als ik dan alleen eentje rol met beetje meer wiet in gaat het mis .

maar nu pas 1-2 weken dat ik echt alleen jonkos rol en alleen oprook.

Edited by Sarizen

Share this post


Link to post
Share on other sites

en HOE SNEL blow je?

hoeveel trekjes doe jij in het eerste half uur?

 

rook je je joint als een sigaret snel op?

leg eens uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook een joint redelijk snel op ( sneller als en sigaret ) - Omdat ik het ook dunner rol dan een sigaret ofc.

Ik hou de rook 5 - 10 seconden in en blaas het dan uit,

 

hoe bedoel je, hoeveel trekjes in het ' eerste ' halfuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom haal je niet eerst een vgd? Koop daarna WW of PP als een vgd goed valt en ga niet gelijk puur roken. Volgens mij is iedereen wel eens ziek geweest van ewn joint in het begin. Ik moet ook zeggen dat ik nooit meer zo stoned ben geweest als toen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je al 5 heisjes neem en ff paar minuten wacht ben je al stoned voor een beginner dus als je een hele joint rook in 5 min of 10 dan ga je zeker zulke effecten krijgen. een mat van me heeft het ook gehad het komt omdat hij te veel ging roken terwijl hij een noob was.hij ging naar zieken huis en ze stuurden hem terug naar huis, niet bang worden dood ga je niet je kan wel knok out vallen 30 min later waker worden en alles opeten dat er in de weg staat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook niks ge-eten voor de joint, is volgens sommige mensen ook een probleem?

& Sure, in het vervolg probeer ik weinig in me joint te doen ( 0,25 gram ? ) en ik rook een halfje, en doe hem uit, dan rook ik de dag erna de andere helft op ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer zelf die halfje rustig te smoken neem twee drie heis en wachten rook ook niet paranoid want het slaat harder, eten is belangrijk neem tenminste een multivitamine sap of een nectar sap zorg dat je snoep bij je heb zit relax je jointje te roken en dan wordt het zeker al beter

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lage tolerantie en een hoge dosis, niet ideaal. Als je dit zo een twee weken vol gaat houden iedere dag dan ben je in no time op level, maar ik raad het je niet aan. Rook de joint rustig en bewaar een deel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik persoonlijk nog niet voorgehad, ook niet als ik een pure doe.

Maar ja dat hangt van persoon tot persoon af.

Mijn tips zijn, doe het gewoon op je gemak, laat je niet beinvloeden door je maten die je aankijken om door te doen.

Als je weet dat je er niet zo goed tegen kan combineer dan op een feestje niet met alcohol of teveel sigarettten, dan bestaat de kans wel dat je je ziek gaat voelen.

Misschien nog een rare tip maar, als je je niet zo goed voelt, ontspan en denk dat je natuur aan het roken bent, het heet dan wel "drugs" maar eigenlijk is het een stukje pure natuur :)

En van wiet verhoogd je hartslag toch niet? enkel van de eventuele tabak die erbij zit toch? misschien de stress.

 

greetz

Edited by toproker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet roken is lastig doseren, maar ik ben het met toproker eens dat tabak je hartslag verhoogt. De nicotine maakt je draaierig en misselijk, zeker in het begin. Dat zijn de effecten van tabak op korte termijn en zeker niet die van een biologisch geteeld wietje. Waarom zou je iets roken wat je misselijk maakt? Rook liever pure cannabis. De combinatie van cannabis en tabak is als een gezonde maaltijd gemengd met gif en het is logisch dat je daar ziek van wordt.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zie ik hier niemand over evt slechte kwaliteit wiet posten?

 

 

wie weet is het wel volgespoten troep en wordt je daarvan niet goed.

 

voor de enkeling die het niet weet. JA er spuiten mensen zwaar giftig landbouw bestrijdingsmiddel op volle toppen in de eindfase om maar hun spintplaag af te komen en dit beland gewoon in de shops.

 

sterker nog, het is maar een klein percentage comercieele kwekers die om de gezondheid van de rokers geeft. of om de kwaliteit van de wiet.

Edited by supernoob
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben al weer 2 weken gestopt met blowen, ik werd er de laatste keren een beetje paranoid van.. alsof ik niet in mijn eigen lichaam zat, negatieve gedachten Enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor dat je de joint op stak stond je wel helemaal positief in het leven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zie ik hier niemand over evt slechte kwaliteit wiet posten?

 

 

wie weet is het wel volgespoten troep en wordt je daarvan niet goed.

Inderdaad en wetende dat er niet met je wiet gerommeld is maakt je al stukken minder paranoia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet roken is lastig doseren, maar ik ben het met toproker eens dat tabak je hartslag verhoogt. De nicotine maakt je draaierig en misselijk, zeker in het begin. Dat zijn de effecten van tabak op korte termijn en zeker niet die van een biologisch geteeld wietje. Waarom zou je iets roken wat je misselijk maakt? Rook liever pure cannabis. De combinatie van cannabis en tabak is als een gezonde maaltijd gemengd met gif en het is logisch dat je daar ziek van wordt.

 

Ja wel raar dan , want ik rook al 1 - 2 jaar sigaretten,

En nog nooit zo een hoge hartslag gehad als nu met die joint.

 

Ik heb nu van een andere kerel andere wiet , ik probeer zo eentje te rollen, smoren , & goed eten ervoor.

Daarna post ik wel hoe het gegaan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zie ik hier niemand over evt slechte kwaliteit wiet posten?

wie weet is het wel volgespoten troep en wordt je daarvan niet goed.

 

+1 supernoob..

 

Ik denk, dat dat de grootste boosdoender is..

Van goede kwaliteit wiet, kun je ook wel ziek zwak en misselijk worden, maar dan zul je toch echt veel te veel moeten roken..

En daar kun je dan wel even "mal" van zijn, maar dat is dan met een 1/2 uurtje wel weer over..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sarizen: hoe oud was je, toen begon met roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè sarizen zoals je het omschrijft lijkt het er sterk op dat je last heb van een lichte paniekaanval/hyperventilatie als je wiet gerookt heb, sommige mensen zijn hier gevoelig voor en andere niet....Dit geeft klachten zoals duizelig, benauwd, druk op de borst, nerveus, misselijk, verkrampte spieren enzovoorts....het is niet gevaarlijk maar kan wel nare gevolgen hebben, ik heb een paar maatjes die hier ook last van kregen terwijl ze al jaren blowde (goeie wiet) het kwam opeens opzetten. Er is een grote kans dat het bij jou komt omdat je teveel rookt als beginner en als je dit langzaam gaat opbouwen en jezelf niet te druk maakt komt het misschien wel goed. Maar als je deze klachten blijft houden raad ik je sterk aan om ermee te stoppen. Want anders kan je er ook last van krijgen als je niks gerookt heb.

 

Groeten klaver:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger (+/-15 jaar geleden) dampten we er dagelijks eentje weg. Kochten het gewoon in de shop, maar nooit ziek van geweest, wel eens misselijk maar dat zal komen omdat het op je nuchtere maag niet echt aan te raden is :whistle:

4 jaar geleden eerste buiten kweekje gedaan en natuurlijk wou ik het resultaat proberen. Binnen 3 trekjes compleet van de wereld. Een uurtje later kwam ik weer bij en vervolgens heb ik er nog bijna 2 dagen "plezier" van gehad... Het was lekker en relaxt toen het goed ging, maar zie er nu het nut niet van in. Ik zit lekker in mijn vel, heb geen lichamelijke of geestelijke klachten die er mee behandeld kunnen worden dus ja...

 

Wat is de reden dat jij het wil roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne is, dat ik er me gewoon zo lekker goed van voel..

Zoals een ander een biertje weg tikt, zo steek ik er een op..

 

Alleen als ik met mijn maat naar het stadion ga, (ja die enige in het land), dan rook ik me helemaal scheel..

 

P die enige gaat in dit geval over het stadion, :whistle:

Edited by oude rocker
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doelde eigenlijk op ts. Als hij er telkens ziek van word is het misschien een idee om het dan maar gewoon niet te roken. Ik ken een persoon die erg ziek word van een glas bier en het simpele gevolg is dat die dus geen bier drinkt. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep

It

Stupid

Simple

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...