Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

toproker

Vraagje

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik heb een vraagje.

Ik ben pas begonnen met 'kweken', van een autoflower white domina.

Ik heb geen professionale apparatuur ofzo, enkel: een pot met aarde, meststof voor planten en een tl lamp van 11w.

Ik heb mijn zaadje 12 dagen geleden geplant, overmorgen dus 2 weken. Maar in die 2 weken is zij precies nog niet veel gegroeid, ongeveer zo'n 6-7 cm en is totaal niet breed. Ik zit dus al in 1/4 van de totale groei en bloeiperiode maar mijn plantje stelt nog niet veel voor. Door wat komt dit? Ik denk door te weinig licht (af en toe onder de tl lamp, af en toe voor het venster), het plantje staat ook op mijn bureau waar ik regelmatig de muziek is wat harder zet, kan dit invloed erop hebben?Ik respecteer ook wel niet zo nauw het aantal uren licht, meestal maar een 14u licht i.p.v. 18 uur.

Weten jullie enkele goedkope maar efficiente tips om toch tot een degelijke opbrengst te komen?

 

mvg

 

Een zuiderbuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees je in, stel je ff voor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan dat niet zo raar vinden... ?

 

Je geeft geen kunst licht ( 11watt word niet echt gezien als licht geven, niet eens aan stekken... ) geen voedingen en boosters ? En je verwacht ook een plant die je weegschaal vult? Ik hoor een stem iets over dom dommer domst zeggen, maar die negeer ik maar.

 

 

Stel je voor: je krijgt zelf elke dag een halve snee brood met wat druppels water. Je vraagt je na 3 weken af waarom je zo afvalt en je niet fit voelt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon geduld hebben, die goede opbrengst komt er wel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht is gewicht en houd je aan de regels van moeder natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...