Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest snah

Smartphone App

Recommended Posts

Guest snah

Hallo ,

 

Om je trichomen in de gaten te houden , zodat je weet wanneer te oogsten , wordt geadviseerd hiervoor een microscoop te gebruiken .

Vaak is het lastig om hiermee dicht bij de toppen te komen .

 

Mijn tip , gebruik als je een smartphone hebt hiervoor een microscoop App .

Op mijn samsung S4 staat de gratis App Cozy magnifier , je kan er ook microscopische foto's mee maken.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mm goed idee zal eens de app store doorspitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees je nooit de disclemair als je zo en app activeert in principe ga je akoord dat ze mee kunnen kijken met je camara en luisteren en dat je contact personen prijs geeft in principe installeer de app en geef me je prive leven prijs. zelf kunnen ze gewoon kijken waar je bent met gps voor marketing doel einde etc. niemand weet priscies wat er met die gegevens gebeurt tenminste ik niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft een punt maar als je daar echt overna denkt kan je niks meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is t m nou net vroeger hoefde je jezelf niet zo druk te maken maar de meeste mensen zijn gewoon niet meer gewend om voorzichtig te zijn en dan ben je al gauw para als je wel nadenkt.

 

bij grotere hokken komt er echt niet zomaar een smartphone naar binnen zijn ze dan para of juist slim..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi

Je kan ook bij de chinese grootgrutter een microscoop kopen welke jij op je smartfoon klikt ( ong. 10 euro ) .

Maak je nog mooiere foto's mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck telefoons, die antenne die erop zit bevalt me voor geen moer. Eigenlijk moet die antenne demontabel zijn zodat je kan bepalen wanneer je ontvangst wilt hebben of niet. Dat je het elektronisch kan uitschakelen vind ik allemaal niks valt gewoon mee te ouwehoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...