Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sativa Avitas

Aangenaam!

Recommended Posts

Ik zocht al ff naar dit topic, maar zag hem gelukkig net in de zijkant voorbijflitsen :D

 

Ik ben dus Sativa Avitas. Eigenlijk kennen de meesten me als Sativa, maar volgens mij is die naam al in gebruik hier. Ik ben nieuw op dit forum, maar het is niet mn eerste forum waar ik op post. Ik draai al een jaar of 5, waarvan ik nu ongeveer 3 jaar actief forumverslagen post. Ik was op zoek naar een nieuw publiek en een nieuwe omgeving, dus daarom ben ik uiteindelijk hier beland. Mijn voorgaande topics vind je wel als je googled naar "Sativa dwc".

 

Ik ben 29 jaar en woonachtig in het hoge noorden in een klein dorpje met 8k inwoners. Mijn hobbies zijn ict, schrijven, designen, sporten, wetenschap, planten en geld uitgeven. Die laatste heeft iedereen wel denk ik :P

 

Ik hou me al enkele jaren bezig met dwc, een methode die ik met vallen en opstaan heb leren gebruiken. Voor meer info daarover kun je mijn verslagen raadplegen. Ik ben hier eigenlijk gekomen om wat meer informatie te verspreiden over de kweekmethode die ik gebruik en om te kijken of ik hier zelf nog wat tips kan vinden om de opbrengst te verhogen. De basis heb ik wel redelijk onder de knie, maar je kan altijd veel leren van andere kwekers. Ik zoek nog steeds naar verbetering en zal mn ogen hier goed de kost geven. Dit is voor mij de eerste keer dat ik me onder kwekers bevind die met zulke enorme aantallen werken en ik ben erg nieuwsgierig wat ik er van zou kunnen opsteken! :)

 

Naja, wat moet ik verder nog zeggen? Ik mag graag ouwehoeren, dus hou je vooral niet in op dat gebied :')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...