Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

justplaying

Kan Je In De Winter Autoflower Zaden Kweek Doen ?

Recommended Posts

Wat gebeurt er als ik nu 10 autoflowers voorkiem en dan naar de kas buiten verplaats? of in het raamkozijn zet ? ik begrijp dat het zielige plantjes blijven maar is het voldoende om wat zaden te vermenigvuldigen of groeien ze gewoon totaal niet vanwege gebrek aan lichturen ook al is de temperatuur wel goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

interessante vraag

maar weet het antwoord niet :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

interessante vraag

maar weet het antwoord niet :-(

 

ja anders koop ik nu wat minder zaden en dan kan ik voor het seizoen nog een zadenoogst doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het wel lukt, had hier voor het raam 2 autoflowers staan

zijn vorige week geoogst !

Kregen gemiddeld 3 uurtjes zon per dag,

was ook puur om de zaden te testen en vond het wel lollig om ze te laten staan

kan er denk ik 3 pure jointjes van draaien :icecream:

 

Daarom denk ik dat een zaden kweekje ook prima moet kunnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het wel lukt, had hier voor het raam 2 autoflowers staan

zijn vorige week geoogst !

Kregen gemiddeld 3 uurtjes zon per dag,

was ook puur om de zaden te testen en vond het wel lollig om ze te laten staan

kan er denk ik 3 pure jointjes van draaien :icecream:

 

Daarom denk ik dat een zaden kweekje ook prima moet kunnen!

 

ok nice ga ik proberen ! dan gaat mijn bestelling iets veranderen in verhouding dankuuu

 

ben benieuwd hoeveel zaadjes per plat dat worden geheheh

Edited by justplaying

Share this post


Link to post
Share on other sites

en iemant enig id wat ze doen in een buitenkas binnen voorkiemen buitenkas groeien ?krijgen ze stuk beter licht als in de vensterbank wel erg koud...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel te koud gaat niet werken zeker niet met auto flowers ook veel te vochtig!

 

ja ik heb zelf 0 ervaring met auto´s dit word de eerste keer vandaar .

maja blijkbaar kan ik nu in de vensterbank in ieder geval van elk zaadje dat ik koop er 10 maken voor het echte seizoen gehehe valt te probere

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik heb mijn zaden besteld en ga nog een snelle vensterbankkweek doen met big devil en lowsnowXduckfoot met 10 plantjes per lange vensterbank pot van een meter als mensen geintresseerd zijn in de rendabelheid van zon dergelijke kweek kan ik dit wel bijhouden en een topic over openen die is er geloof ik nog niet?

 

en waar plaats ik deze dan ?

buiten of binnen het is immers binnen maar het gaat om lichtuuren buiten en omdat je zonder lampen werkt ga ik ervanuit dat de buitekwekers deze methode gebruiken binnekwekers zetten wel gewoon lampie derop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had laatst alleen al 30 zaadjes van een klein stekje wat genomen was in de bloei, met minimale bestuiving :P

Kan je wel aanraden om maar 1 mannetje te kiezen, omdat anders de uitkomst heel erg gevarieerd gaat worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had laatst alleen al 30 zaadjes van een klein stekje wat genomen was in de bloei, met minimale bestuiving :P

Kan je wel aanraden om maar 1 mannetje te kiezen, omdat anders de uitkomst heel erg gevarieerd gaat worden.

 

ja zoiezo ik heb meerdere soorten die ik dan ook in meerdere huizen ga voorgroeien met 1 man per soort uiteraard de mooiste grootste en bij de duckfoot let ik vooral op het blad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou zelfs om een uniform gewas uit die zaden te krijgen,1 op 1 kunnen doen, 1 man 1 vrouw(kies van alletwee de mooiste)en beneden zetten.

En de rest boven voor een raampje.

De dagen beginnen langer te worden,maar ik zou het bij de vensterbank houden als je DIRECT wilt beginnen.

Persoonlijk zou ik wachten tot in april/mei,dan heb je gewoon meer licht=meer pistels=meer zaad.

 

suc-6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou zelfs om een uniform gewas uit die zaden te krijgen,1 op 1 kunnen doen, 1 man 1 vrouw(kies van alletwee de mooiste)en beneden zetten.

En de rest boven voor een raampje.

De dagen beginnen langer te worden,maar ik zou het bij de vensterbank houden als je DIRECT wilt beginnen.

Persoonlijk zou ik wachten tot in april/mei,dan heb je gewoon meer licht=meer pistels=meer zaad.

 

suc-6

 

ja klopt maar het id is juist dat als dit werkt dat je in principe 5 zaadjes koopt die je leuk vind er een zadenoogst mee doet in je raamkozijn en dan weet ik veel 100 (gaan we zien) naar buiten kan doen begin mei

 

en inderdaad de allermooiste gaan weer appart ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss moet je jezelf wel afvragen of het wijs is wiet plantjes voor de ramen te zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je niet binnen gaat kweken is der niks aan de hand!

 

Bedoel met lampen dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het echt over 5 tot 10 zaailingen autoflower waar alle lelijke mannetjes nog uit gaan die waarschijnlijk wat zal het zijn ? 20 cm worden vanwege het weinige licht of rare lange freaks en het huis met de meeste inkijk krijgt duckfoot :)

 

3 huizen 3 soorten Big Devill x adh 47, ak47 x bubblegum, duckfoot x lowsnow

 

als ik nog een huis heb komt er nog pure big devil bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het echt over 5 tot 10 zaailingen autoflower waar alle lelijke mannetjes nog uit gaan die waarschijnlijk wat zal het zijn ? 20 cm worden vanwege het weinige licht of rare lange freaks en het huis met de meeste inkijk krijgt duckfoot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een korte voorweek gaan de zaden nu de grond in.

5 zaden van de lowsnowxduckfoot auto

5 zaden big devil auto

 

van de big devil zal ik de mannen gelijk omknippen en van de lowxduck nog even kijken welke man(nen) er blijft staan.

 

is dit intressant voor een verslagje vinden mensen dit intressant?

zoja onder welk topic valt dit dan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik zet hem onder buiten omdat het punt 1 gewoon te maken heeft met de lichturen van buiten en punt 2 alleen interessant is voor buitengroeiers omdat mensen die binnen groeien ze simpelweg onder een lamp zouden zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak het verslag anders op deze pagina; ik ben alvast super benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...