Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Herbe

Klein Beginnen

Recommended Posts

Hallo,

 

ik lees al een poosje dit forum. Als wiet gebruiker wil ik ook zelf gaan kweken.

Voordat ik dit forum kende wilde ik buiten gaan kweken.

maar vanwege allerlei problemen die kunnen optreden zit ik nu te denken aan binnen kweek.

Ik heb een garagebox naast m'n woning hierin wil ik een kast neerzetten.

Ik zit te denken aan een kleine kast van G-tools van 60x60x170.

Als ik zo'n complete kast koop kan ik in een keer van start.

 

moet ik dan ook een bevochtiger erbij kopen? is dat wel of niet noodzakelijk.

omdat het in de schuur is zat ik wel te denken aan verwarmingsmatten.

 

Als plantjes wilde ik dan wat feminized Northern Light kopen, omdat ik dat nu ook rook.

 

Deze week heb ik ook een adruino mege met internet besteld. mijn bedoeling is dan om na enige studie. de hele installatie zo automatisch mogelijk te laten werken.

 

Omdat zo'n installatie zo ongeveer 6 a 700 euro kost wil ik wel graag weten of dit een goede keuze is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk plan

maar voor zo'n klein kastje automatisch te laten werken ben je een hoop geld kwijt.

ik heb zelf ook een gtools maatje groter.

bij mij hoef ik er 5 liter om de dag in te gooien en klaar.

dat is bij mij die 700 euro wel waard.

bevochtiger is niet nodig als je vauit zaad kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zat ik zelf ook aan te denken, als ik iets groter koop dan is sneller rendabel. toch maar even doorsparen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook een g tools mini gebruiker. Hoogte is 178 trouwens. Als je complete kast koopt heb je verder niks meer nodig. Behalve medium,ph/ec meter bla bla. Verwarmings mat is wel een goede investering. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik naar de kosten kijk denk ik toch dat ik voor een G-tools mini ga. Deze neemt weinig ruimte en qua vermogen ook te doen. Als er dan een keer een oogst mislukt is het allemaal nog te overzien.

Met zo'n kast oogst je 3 keer per jaar van 4 planten, dat is ruim voldoende om in mijn behoefte te voorzien.

Komende week maar eens in zwolle kijken volgens mij zijn daar 2 winkels die dit soort zaken verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal er een prima kast aan hebben. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou even goed in de micro sectie kijken verslagen en de bouwdoos hoe het gemaakt word met de nodige tips.

Kan je een stuk vooruit helpen zeker met ideeën.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Herbe,

 

Leuk zo'n tentje als je voor eigen gebruik kweekt. Toch zou ik voor een 90x90 gaan, niet zoveel duurder, die 30 cm extra werkt net wat prettiger, ruimte is fijn, zeker in de hoogte! Je zet er 4 grote smartpots in, 60 liters of zo, 400 watt erboven, en gewoon eerst is proberen er 200 gram af te halen.

 

Net dat maatje groter scheelt ook weer in de warmte van de zomer, dan heb je zo hoge temperaturen in die 60x60 cm, en dat vinden de dames niet fijn.

 

Verder zou ik biologisch gaan kweken, niet te moeilijk, geen ec en ph meten, dat zijn wel voordelen, bovendien smaakt je wiet ook lekkerder, je zal merken hoe fijn het is om je eigen smaakvolle binnenwietje te roken.

 

Je gat er steeds meer plezier in beleven.

 

Sannie heeft mooie starterskits met fijne ingrediënten die je mooie planten op kunnen leveren!

 

Succes.

 

 

Grtz

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga toch voor klein kweken.

Bij greensell een g-tools mini kast besteld. zodra ik deze binnen heb post ik wel weer wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...