Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Coizzz

Coizzz, Aangenaam.

Recommended Posts

Hallo allen!

 

 

Na 2 redelijk mislukte buitenkweekjes, waar ik gelukkig nog wel een klein beetje olie van heb kunnen maken, ga ik dit jaar een binnenkweek doen. Of 2. Micro, aangezien ik met Tneon ga kweken op een oppervlakte van 36dm2.

 

Reden voor het mislukken van mijn buitenkweken zijn waarschijnlijk meerdere factoren. Ook eigen fouten.

Helaas kan ik ze niet allemaal elimineren om een opmaak te maken welke factor het grootste probleem was.

 

Mijn binnenkweek begon eigenlijk op 16 januari, maar helaas was er vertraging qua kweekkast. Hoewel ik normaal gesproken altijd een heel geduldig persoon ben, was ik dat ditmaal niet. Kostte me 2 gratis zaden. Vooruit. Van fouten maken leert men, nietwaar?

 

Momenteel staat de kast proef te draaien en zijn de 2 nieuwe zaden (Jack Herer, DHS) aan het ontkiemen.

 

In het kweekverslag, waar ik later aan begin, zal ook de verdere setup komen te staan.Even geduld nog.

 

Maar dan nog vertelt dit topic niet heel veel over mij, terwijl het een voorsteltopic is: Goed dan, schrijf je mee?

 

Man, 34 uit de bRandstadt (lekker vaag, houden zo! ;)) Na bijna 7 jaar nog steeds ontzettend verliefd en dol op mijn Maine Coon en 2 ratten.

In de vrije tijd doe ik nog weleens fotografieren en mijn 2e hobby, zoals u kunt lezen hierboven, heeft er uitbreiding bij.

Ten tijde dat mijn ouwe naar zijn werk is, waar ook ter wereld, houd ik zijn tuin bij. Heb niet veel groen aan mijn vingers, maar oefening baart kunst, en kinderen als je niet oppast.

 

Oh ja, had ik al gemeld dat ik ontzettend kwaad kan worden op negeerders? Negeerders van ons fantastische plantje, met haar nog mooiere eigenschappen. Wish I knew that 3 years ago! (R.I.P. Mutti..)

 

Al zit ik hier niet om me kwaad te maken, maar om een mooie oogst proberen te halen. Een oogst van mijn beginnersniveau en vandaaruit kijken we verder.

 

Growse everybody!

 

Groet,

Coizzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...