Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaappaap

Even Voorstellen; Jaap Paap

Recommended Posts

29 lentes jong, lees hier heel wat, alleen nooit ingelogd eigenlijk.

ik begin met een project om femzaden voor buiten te vervaardigen, voor vrienden voornamelijk.

heb al vaker buiten gekweekt en soms binnen afgebloeid (provisorisch onder een aantal 35watt cdmt lampjes bijvoorbeeld).

ook eens een kweekje gedaan in een 240x120 tentje met 2x600 watt son-T bij iemand, maar ben geen serieuze zakenman zegmaar...

heb een achtergrond in zowel de tuinbouw en sterkstroominstallaties en heb op de een of andere manier nog steeds een fascinatie met zekere plantjes. dit ondanks het feit dat ik al een jaar of 11 niet meer blow :whistle:

ben nu bezig 2 kleine verborgen hokjes te maken, voor zaden maken en voorgroeien. als ik ooit een nieuw woningkje kopen kan komt er heus wel een tentje/spiegelzaal, maar voor nu wordt het meer een buitengebeuren.

ik zal voornamelijk biologisch(sannie) gaan kweken afgezien van de pot silver thiosulfaat(sts, avb) waar niet echt een goed alternatief voor is en toch niet geconsumeerd word.

 

ik zie jullie in de forums :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...