Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SushiWeed

1X Special Queen 1 Rqs - 125W P&g

Recommended Posts

Hallo,

Mijn eerste Topic en ook kweekverslag!

 

Ik gebruik een kinderkleding kast van de IKEA en heb daar een Plug&Grow bloeilamp inhangen van 125Watt.

Alles is zo goedkoop mogelijk gedaan en de kast en de lamp zijn dan ook mijn grootste investeringen!

Ook is er een simpel USB ventilatortje in mijn kast en de kast is van binnen bedekt met folie.

Ik ben er nog niet over uit of ik ga scrogge ja of de nee en hoor graag jullie mening!

 

Hiervoor heb ik 2 Royal Dwarfs gepland en 1 is er al geknipt de andere bloeit af naast de Special Queen 1.

In de foto's zal het wat duidelijker worden, vraag gerust naar foto's!

De Special Queen 1 heb ik al voor gegroeid en is al getopt op bepaalde punten.

gallery_41463_17886_475531.jpg

gallery_41463_17886_2416219.jpg

gallery_41463_17886_2838690.jpg

 

Zaad RQS: Special Queen 1

Voeding: Bionova (zie foto)

gallery_41463_17886_2058557.jpg

 

 

 

 

Ik ben helemaal nieuw met dit soort sites en kijk er naar uit een leuk verslagje neer te zetten! (Graag tips etc. alvast bedankt!)

 

Mvg, SushiWeed

Edited by SushiWeed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk man vooral zon eerste keer.

 

Je zit hier alleen in de verkeerde secrie je moet naar de micro kweekverslagen gaan maar ik denk dat een mod dat wel eventjes doet voor je.

 

Voor de rest veel succes en zoals ik al zei zou ik zelf ook gewn is in de kweekverslagen sectie van micro gaan kijken bomvol informatie met mensen die een soortgelijke setup hebben ;)

 

Ik kijk mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: onnodig quoten

 

Dankje! en ja ik hoop dat dat geregeld kan worden ben nog niet zo handig met de site, was het nu ook zo dat ik dit hierboven weg moest halen als ik antwoord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SushiWeed,

Leuk dat je een verslagje bij gaat houden, maar zou je je ook nog even voor willen stelen in deze sectie?

 

Ik verplaats dit topic voor je naar de Micro/Fluo kweekverslagen. ;)

 

Succes!

 

Groeten Beaker

 

Edit: als je een bericht wilt posten, moet je niet op Antwoord drukken (want dan kopieer je de tekst dus mee).

Je scrollt gewoon helemaal naar beneden op de pagina en je schrijft je bericht in het grote witte vlak, waar boven staat Voeg antwoord toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes ben benieuwd naar de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes!!!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de foto's Aangepast en staan er nu eindelijk in! het was wat werk maar dan heb je ook wat haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je dat kleine meisje niet op een verhoging zetten? Ben bang dat ze op deze manier erg gaat strekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tjoe, Goed plan!

Nog eventjes wachten tot vrijdag en dan heeft ze de hele kast voor der alleen. Ik hoop dat het niet vervelend is dat ik in deze topic ook een beetje aandacht besteed aan mn RoyalDwarf die vrijdag neer gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet. Ben benieuwd naar de opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede middag,

 

Heb even wat foto's gemaakt en de planten zien er nog prima uit!

De RoyalDwarf is lekker dik en de Special Queen 1 heb ik opgehoogd en groeit als kool.

gallery_41463_17886_211472.jpggallery_41463_17886_1299966.jpg

 

Alleen ik heb iets opgemerkt dat de Special Queen een blad mist bij 1 scheut..hoop dat dit niet de knop afremt om te groeien die er schuin boven zit.

gallery_41463_17886_1625339.jpg

 

Ik houd jullie op de hoogte!

 

Mvg, SushiWeed

Edited by SushiWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een blad missen is niet erg. Zitten dr zat aan. Maakt voor je toppen niks uit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha sushiweed ziet er leuk uit!

Hoop dat je wiet net echt naar vis gaat ruiken haha

Vriend van mij groeit ook in een kleine kast met een p&g bevalt de meeste wel volgens mij. Je kan in je album ook je foto's draaien, scheelt ons weer wat nekklachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SushiWeed,

Ik heb de foto's voor deze keer voor je bijgedraaid in je album, maar zou je dat s.v.p. de volgende zelf willen doen voordat je ze plaatst? ;)

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Beaker,

 

Oh ja! mijn fout zal het onthouden!

 

Billmuray, dankje en ja ik ben er ook heel blij mee, die royal dwarf is groter geworden dan dat ik had verwacht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring is dat alles groter word dan verwacht. Zelfs me vriendin😜

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar,

 

Ik heb de afgelopen dagen veel gedaan! De RoyalDwarf is geknipt en hangt nu te drogen.

gallery_41463_17886_97921.jpg

gallery_41463_17886_658249.jpg

gallery_41463_17886_772288.jpg

De Special Queen 1 heb ik voor de laatste keer getopt en ik zit dan op zo'n 16 aparte knoppen.

Heb even een hekwerkje op maat geknipt voor de scrog maar ik wacht daar nog even mee tot ze wat groter is en ze in een grotere pot zit.

gallery_41463_17886_1224118.jpg

gallery_41463_17886_4419792.jpg

gallery_41463_17886_1881247.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit. Gaat een mooie worden. En ben zeer benieuwd naar de special queen. Mijn volgende ronde word de queen of de og kush.

 

Succes ik schuif aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al weer een week geleden!

Hier wat foto's, ze zit in een nieuwe pot van 15L en groeit als kool.

Ik ben erg blij met de vorm van de plant door het toppen hoop dat ze goed door blijft groeien!

Vraag me alleen af wanneer ik der nou precies onder 12/12 moet zetten ivm dat ze dan nog een tijdje door gaat groeien.

gallery_41463_17886_694141.jpg

gallery_41463_17886_376845.jpg

gallery_41463_17886_1235530.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kan nog wel even groeien. Even opzoeken hoelang ze nog doorgroeid in de bloei (ik ken deze strain alleen buiten). Als je netje ongeveer driekwart vol zit kan je om naar 12/12, maar dit gaat lang niet op voor elke strain.

 

Top van die vorige ziet er mooi en compact uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Even snel tussen door ik heb de Royal Dwarf van het droog rekje gehaald en gewogen. 42,5 gram!

En dat van 1 Autoflower!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes das niet verkeerd. Nu de rest nog ff. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

De Special Queen groeit erg hard! het Scroggen gaat ook z'n gangetje maar ik vind dat het nog wat kaal is in het midden! Misschien omdat ik alle stelen naar buiten heb gevouwen/geduwd?

Ook denk ik dat ik de lamp op bloeien gooi want zoveel ruimte heb ik niet meer! Heb hier en daar ook wat overbodige bladeren weg gehaald aangezien er toch geen licht meer bij kwam.

 

Hier wat foto's:

gallery_41463_17886_1017172.jpg

gallery_41463_17886_1166794.jpg

gallery_41463_17886_601240.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte update, alles loopt op rolletjes! Alleen heb ik geen plek meer om ze nog onder het te duwen dus moet ze maar de lucht in gaan groeien.

 

gallery_41463_17886_437744.jpg

gallery_41463_17886_39934.jpg

gallery_41463_17886_670493.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er strak uit in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...