Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grointje

Temperatuurprobleem, Zsm Oplossing Nodig

Recommended Posts

Beste, ik heb een temperatuur probleem in mijn hokje, het is in een garage hier was het steenkoud dus alles geïsoleerd deuren en plafond zelfs twee keer en de bak waar de planten staan twee lagen isolatie plaat inlaat komt rechtstreeks van buiten uitlaat liep rechtstreeks naar buiten maar heb ik nu losgehaald en blaast gewoon binnen nu, maar nog steeds wordt het veels te koud staat een 2kw radiator kachel 24 uur op maximaal samen met nog eens 8x600 van tien avond tot tien ochtend , omdat het zo koud wordt in de donkerperiode drinken ze bijna niks en gaan ze zelfs een beetje slap hangen en natuurlijk paarse steeltjes hier en daar ze staan nu bijna 2 weken op 12 uur dus voor de laatste 7 weken moet dit toch echt worden opgelost hoe kan ik dit het beste doen? Kachel vervangen? Kachel laten staan afblaas en inlaat gewoon binnen laten? Grondverwarmingskabel er bij? Help me uit de kou

Share this post


Link to post
Share on other sites

K weet niet hoe je met de lv zit maar kan je niet gewoon minder afzuigen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die kachel wel 2kw en werkt ie wel goed? Meest efficiente oplossing is m.i. hok splitsen en in 12/12 gaan draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze niet zuipen en de blaadjes slap hangen lijkt me toch vrij logisch in de nacht?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet rechtstreeks van buiten afzuigen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kachel kan nu uit tijdens lichtperiode laat afzuig gewoon binnen in de buurt van het gat, inlaat staat uit tijdens nacht nog steeds vanaf buiten en het gaat een stuk beter zo tijdens licht nu rond de 28 en nacht iedergeval niet meer kouder dan 16/17 staan er weer een stuk beter bij en hangen niet echt meer, het hangen was tijdens licht vandaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

de inkomende lucht uit je woning halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...