Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dilago

Wietkwekerij In Elektriciteitshuisje…

Recommended Posts

Op de deur van alle elektriciteitshuisjes hangt een bordje met ‘hoogspanning, levensgevaarlijk!’. Maar dat zat twee Brabanders niet dwars in hun zoektocht naar een ideale plek om wiet te kweken.

 

De politie heeft een 31-jarige man uit Veghel en een 33-jarige man uit Uden gearresteerd. Zij waren daar vorige week woensdag bezig om een elektriciteitshuisje aan de Wanroijseweg in Sint-Hubert in te richten als hennepkwekerij.

Discreet

 

Helaas waren de twee kwekers niet zo slim om hun auto een beetje discreet te parkeren. Want de politie zag de auto staan voor het huisje en dat maakt het verdacht. Toen de agenten uit hun wagen stapten om een kijkje te nemen, roken ze een wietlucht. Daar troffen ze de twee mannen met hun plantjes aan. De stroom werd vanzelfsprekend illegaal afgetapt. Tja, er is stroom genoeg daar tenslotte.

Niet aan beginnen

 

De 571 wietstekjes, inclusief de groeilampen en de auto van de Brabanders zijn in beslag genomen en worden vernietigd. Een wijze les: als ergens ‘levensgevaar’ staat, begin er dan niet aan. Want zelfs al is je leven niet in gevaar, er kan altijd nog iets anders gebeuren.

 

-Bron-

Ik vond dit wel creatief bedacht, een kwekerij beginnen in een elektriciteitshuisje. Er komt daar nooit een hond want iedereen is bang om geëlektrocuteerd te worden.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is al eerder gedaan

met meer succes als ik me goed herinner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou wel van dat soort acties.....

 

Guerilla binnenkweken :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben het ook weleens in de betonnen structuur van zo'n brug gedaan waar auto's overheen konden,stroom uit een lantaarnpaal tappen.

Door die lantaarnpaal waren ze ontdekt,het kan haast niet gekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

of fout aansluiten

en je ligt met je neus in de lucht

en komt nooit meer overeind.

 

de electricien in zo'n brug verhaal, kon het niet meer navertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een elekticien die met een 5euro voltmeter van de gamma aan een 10000volt kabel gaat meten is volgens mij geen electricien.

 

Was wel een stoere actie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n prachtig plan en dan verlinkt worden door iemand die het toevallig ziet. Erg jammer zoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig we weten niet of hij gewond is ...wel aan dat plasje urine kan ik je zeggen die beste zijn vingers zullen ook wel mooi zwart zien XD

 

Mooi plan helaas was het geld blijkbaar op na de lampen enz om een degelijke meter te kopen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is hij wel dood en hebben zijn "maten" hem zo de Maas in gekeild. :wacko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verdenk die gast waarvan de vriezer het niet meer deed.....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...