Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kobus

Kobus Stelt Zich Voor

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Ik kijk nu al ongeveer 3 jaar achter de schermen mee op het forum en geniet altijd van alle informatie en mooie verslagen die ik te zien krijg. Ik dacht altijd het hele forum zo globaal wel een beetje doorgenomen te hebben maar hoe verder ik me verdiep hoe vaker ik erachter kom dat er nog een hele hoop te leren valt.

Maar goed nu even over mijn kweekervaring, Ik heb in 2011, 2012 en 2013 guerilla gekweekt.

De ene keer met meer succes dan de andere keer:

- in 2011 veel rot gehad waardoor alles natuurlijk veel te vroeg om moest :thumbsdown: daarom dus besloten om alles te verwerken tot ice.

- in 2012 overgegaan om de denen, met wisselend resultaat en af en toe wat herma trekken en hele maar dan ook hele vroege bloei waardoor alles veel te klein bleef. Uiteindelijk dus weer geen hele geslaagde oogst maar wel een aantal mooie toppen eraf gehaald en de rest verwerkt tot ice.

- in 2013 de easy sativa uitgeprobeerd na over deze soort goeie verhalen gehoord te hebben(400 gram per plant in 65 liter potten werd gezegd, in hoeverre dat waar is blijft natuurlijk discutabel). Toen begonnen met ongeveer 120 feminised zaden en hebben er uiteindelijk een stuk of 70 kunnen oogsten. Helaas kwamen er toen wat problemen met de locatie waar het drogen gebeurde en het voorgroeien waardoor dit het laatste jaar guerilla was.

 

Nu is het guerilla hoofdstuk dus gedeeltelijk afgesloten maar het blijft toch knagen :whistle:

snachts door de bossen struinen vol spanning is toch veel te mooi om links te laten liggen.

 

Ik heb inmiddels gelukkig de beschikking over een nieuwe locatie waar ik in de tuin afgelopen zomer een aantal deense autoflowers(danes candy, danish white pineapple, blue dwarf) met redelijk succes heb kunnen afbloeien, zonder rot maar ook zonder voeding waardoor veel gele bladeren op het einde en een opbrengst van ongeveer 100 gram van 15 plantjes dus niet heel erg denderend.

 

Nu heb ik een binnenhokje kunnen bouwen waarin 4x 55w t-neon met groeilampen hangt en direct ernaast een kleiner hokje waar 2x 36w t-neon met steklampen hangt.

Ik wil graag een zadenkweekje gaan doen met een aantal deense soorten om zo over genoeg zaden te beschikken voor het buitenseizoen deze zomer. Dus ik zal in heb begin vooral in de micro/fluo sectie te vinden zijn en daar een verslag bijhouden van mijn eerste zadenkweekje onder t-neon.

 

In de zomer(lente) zal ik ook zeker in de outdoor sectie te vinden zijn, ik heb dan de beschikking over 2 tuinen waar gespeeld gaat worden met autoflowers en vooral vroeg bloeiende buitensoorten: royal dane, oldfarmer nepal, easy sativa, heribei om er even een paar te noemen.

 

Als het allemaal een beetje meezit wil ik ook guerilla ook nog wat gaan doen deze zomer dus dan zal ik ook in de guerilla corner te vinden zijn.

 

Omdat ik dus een aantal jaren de guerilla oogst voor een groot gedeelte heb kunnen verwerken tot ice ben ik daar nog steeds mee bezig. Ik verzamel zo van wat kennissen tussendoor knipafval en eens in de zoveel tijd verwerkt ik dat tot ice. Ik zag dat er een nieuwe hasjcorner bestaat tegenwoordig dus daar zullen jullie mij ook zeker kunnen vinden.

 

Ik hoop dat ik nog heel veel van iedereen hier op het forum kan leren en af en toe misschien zelfs een leuke bijdrage kan leveren aan het uitbreiden van de kennis die hier in overvloed gedeeld word.

 

:vape:

shared knowledge is the best knowledge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom

Leuke binnekomer :) zijn we meteen op de hoogte top

Veel plezier als actief lid

Share this post


Link to post
Share on other sites

He bosteelt,

 

Thanks voor de reactie.

 

Zal zeker goedkomen heb altijd al veel plezier gehad in het lezen alleen :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...