Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HarryvG

Harry "gaet" Ervoor...

Recommended Posts

L.S.

 

per toeval kwam ik een opmerking van SmelloMellow, gericht aan SmokeTops, inzake het voorstellen in de "wie-is-wie-sectie" van het forum.

Ik betrapte me er tot mijn schaamte op dat ook ik me aan deze "ongeschreven regel" onttrokken heb, hetgeen ik bij deze gaarne wil rechtzetten.

 

Reeds geruime tijd bezoek ik met enige regelmaat dit forum, hoofdzakelijk met informatievergaring als doel. Steeds vaker realiseer ik me dat informatievergaring weldegelijk nog het hoofddoel van mijn bezoekjes is, doch tevens de amusementswaarde van menig kweek- dan wel bouwverslag mijn aandacht trekt (en - niet onbelangrijk te vermelden - vasthoudt! ^_^ )

 

Enjoy! :j

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom HarryvG, veel leer, lees en schrijfplezier toegewenst op dit forum. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees welkom HarryG, dat je je niet had voorgesteld was me ontgaan, want ik heb je al een beetje leren kennen in Bosrand zijn topic. Ongeschreven regels zijn er om gebroken te worden, maar dat ligt ook wel een beetje in mijn straatje om te zeggen, want ik ben het destijds ook prompt vergeten en bij mijn weten is een voorsteltopic van mijn kant er nooit van gekomen. We zeggen en schrijven een jaar of zeven terug ondertussen, maar ik hoop dat ze me nu wel kennen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...