Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tantebetsie

Nieuwe Zaadjes Alweer Besteld

Recommended Posts

En ik heb weer nieuwe zaadjes besteld :) 7 stuks dit keer ipv 1.

Vorige kweek ging niet goed en moest het plantje weggooien :(, hoop dat het nu beter gaat haha.

Heb de volgende zaadjes besteld voor Buitenkweek :

 

1x Himalaya Mountain

1x The Ultimate

1x Lowryder #2

3x White Widow

1x Amnesia Haze

 

 

~TB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch vraag ik me af waarom lowryder nog gekweekt wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben toch benieuwd hoe het zo vaak fout kan gaan bij iedereen.

 

ik had vorig jaar eind van het jaar nog even een snelbloeier neergezet. uiteindelijk die plant zn beetje vergeten,verwaarloosd,mishandeld weet ik het wat allemaal (sorry voor de liefhebbers .. ) om te kijken wat je wel niet moet flikken om zn kweekje fout te laten gaan.

 

Sure ik heb geen tent of iets, en groei voor het raam in de huiskamer, maar dat ding was echt NIET dood te krijgen, en zelfs na het snoeien kwam er nog een goed en lekker rokertje van af.

 

War moet je wel niet flikken om je plant dood te laten gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is denk ik niet zo moelijk Wasabi,

 

Mijn vorige plantje had gekocht van een kameraat, die wist niet wat voor soort het was.

Het was mijn eerst plantje dus ik verzorgde hem ook als een normaal plant. Gewoon poten, op de vensterbank zetten, en water geven als ze droog was.

Maar opeens na een paar week tijd, begonnen de bladeren te hangen, steeltjes werden paars, bladeren werden bruin, maar de toppen bleven gewoon wit en werden niet bruin (ze waren sws te klein om te oogsten).

Tot vandaag de dag weet ik nog steeds niet wat ik fout heb gedaan.

 

Ik hoop het deze keer beter te doen omdat ik nu weet welke plantjes ik heb :)

 

~TB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat is denk ik niet zo moelijk Wasabi,

 

Mijn vorige plantje had gekocht van een kameraat, die wist niet wat voor soort het was.

Het was mijn eerst plantje dus ik verzorgde hem ook als een normaal plant. Gewoon poten, op de vensterbank zetten, en water geven als ze droog was.

Maar opeens na een paar week tijd, begonnen de bladeren te hangen, steeltjes werden paars, bladeren werden bruin, maar de toppen bleven gewoon wit en werden niet bruin (ze waren sws te klein om te oogsten).

Tot vandaag de dag weet ik nog steeds niet wat ik fout heb gedaan.

 

Ik hoop het deze keer beter te doen omdat ik nu weet welke plantjes ik heb :)

 

~TB

 

Was de pot groot zat ,zat er voeding in ,of gaf je die ,waar stond de pot ,binnen zeker .

Zet ze gewoon buiten neer ,en niet zoveel verzetten dat is ook niet goed ,ik denk dat ze bij je een en al stress waren ,binnen is de tempratuur onregelmatig ,of veelste warm achter het glas ,het licht heeft ook geen ritme .

Daarom naar buiten met die plant en niet binnen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...