Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HackTheSystem

Secret Jardin Dr100 Tentstokken Kwijt

Recommended Posts

Ik heb een DR100 waar ik de tentstokken van kwijt ben en ook de plastice verbindstukken. Weet iemand hoe ik aan nieuwe stokken kom of moet ik een nieuwe tent kopen?

Misschien iemand met een schadetent maar nog wel met goede stokken?

 

gr.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuwe tent kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat er ook aan te denken om ze zelf te maken dat is de kunsy niet weet iemand waar ik die koppelstukken kan vinden?

bij een of andere campeerwinkel denk ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met beetje pvc 32, paar T stukken en knieën moet dat toch zo voor paar euro opgelost zijn??

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat ook al te denken met blokjes hout waar ik gaten in boor van de te gebruiken stangen liefat geen pvc ivm gif probleem. Ik weet niet in hoeverre dat zonder problemen gaat maar koper buizen of cv buis moet wel lukken. Doet secret Jardon niks met materiaal wat ze over houden? Misschien kan whazzup wat toelichten als raadheer van SJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de stokken gevonden alleen de verbindingsstukken ben ik nog kwijt maat desjop verkoop reserveonderdelen voor SJ tenten dus kan me tentje straks weer lekker gebruiken. stokken en verbindingsstukken allemaal te koop.

 

https://desjop.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000287&lang=nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan thuiskomen als je huis in de fik staat omdat je lamp op je potten is gevallen.

Kosten afwegen tegen mogelijk risico lijkt me.. Tentje kost toch niks?

 

edit: je hebt de originelen gevonden zie ik.

Edited by Starter 1.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vrij handig starter dus dat zou sowiso goed zijn gebeurd maar inderdaad ik heb de originele gevonden.

brood kost ook niks maar voor veel mensen niet te betalen.

De maatstaaf of iets veel kost of niet is afhankelijk naar wat je te besteden hebt en wat je financiele grens is waar veel mensen mee te maken hebben.

 

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe raak je zoiets kwijt man haha zoiets zit toch in een draag tas

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iets jaren in een schuur ligt alles bij elkaar, en iemand anders weerlegd de spullen om het "op te ruimen" wat ik dus noem verstoppen, dan raak je dat kwijt. Het ging niet meer in de tas toen de tijd dus heb ik de stokken en connectiestukken apart erbij gelegd.

 

Ach jaeie sculd zoiets moet je opbergen buiten het bereik van anderen zodat ze het kunnen opruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...