Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LuckyLuke

Eerste Kweekje

Recommended Posts

Ik ben Jaron.

Ik ben grote liefhebber van cannabis, maar aangezien ik in België woon kan ik niet zomaar naar de coffeeshop gaan voor een beetje wiet, en daarom moet ik het op via dealers kopen en aangezien dat nogal duur is (10 euro per gram), ben ik van plan in 2015 mijn eerste kweekje te doen.

Omdat ik nog thuis woon bij mn ouders (die ant-drugs zijn) kan ik het niet thuis doen en daarom zal ik een guerilla kweek doen.

Aangezien ik een beginner ben, ben ik van plan autoflower plantjes te nemen.

Maar er zijn tegenwoordig zo veel soortjes dat ik niet weet welke te kiezen.

Ik zou zo'n 6 plantjes nemen. Ook heb ik al gelezen over mislukte oogsten i.v.m. toprot. En aangezien het hier soms nogal eens een regenachtig klimaat kan zijn zou ik dat liefst vermijden. Nu is mijn vraag, hangt de kans op toprot af van de soort?

En welke soort moet ik kiezen (die geschikt is voor een beginner zoals ik) en ook nog een redelijk goeie opbrengst heeft.

(En liefst niet al te lang moet groeien) dit omdat ik in juli en augustus redelijk vaak weg ben. En is het mogelijk voor 10 augustus te oogsten?

Ik had gedacht aan:

-royal ak automatic

-royal dwarf automatic

-easy bud

-royal creamatic

-big bang auto

-quick one

-royal kush auto

-lowryder #2

 

Ook heb ik gehoord dat de automazar het zeer goed zou doen

 

(ik hoef maar 2 soorten)

Wat is jullie mening?

En welke 2 soorten lijken jullie het meest geschikt voor een beginner zoals ik?

Edited by LuckyLuke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal doen die autos het wel goed buiten,

Kweet het niet allemaal van buiten maar als je het opzoekt zit er soms veel verschil in de opbrengst van de soorten onderling, dus mss iets kiezen met grotere opbrengst :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Neem bvb 10 automazar en 10 lr2

 

Auto mazar kopen ,die doen het altijd goed ,een dakje erboven ,en gaan met die banaan ,het kan dat twee keer dat jaar ,als je maar vroeg zatt begint .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu een aantal keren die automazar genoemd zien worden, heeft iemand foto's van die strain? En dan bedoel ik niet die op dp's site staan gewoon van jongens hier op het forum. Ik hoor verhalen van 100gr per plant en dan niet van binnen te onderscheiden. Is die automazar dan de wonder-autoflower waar we allemaal naar opzoek zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel gehoord dat de automazar nogal rotgevoelig zou zijn maar idd een zeer hoge opbrengst zou hebben dus ik heb het er wel voor over om een paar afdakjes in elkaar te knutselen

en hoe zit het met de lr 2 moet ik daar ook een afdakje boven maken of is deze plant minder rotgevoelig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Af Zijn altijd, lr2 toch relatief rotgevoelig,niets aan te doen.

Ik vraag me wel hetzelfde af als cannabusiness, want ik heb nog nergens een mooi verslag gezien met automazar, laat staan met 100g en dat voor een af buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van plan 3 automazar en 6 lr2 te nemen en zal er een kweekverslag van maken. :D

alleen van lr2 ben ik nog niet zeker ik ben nog aan het twijfelen tussen de andere soorten die ik eerder opgenoemd heb.

Welke lijkt jullie het beste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-maakt budget uit?

- moeten het verschillende soorten zijn

- 9zaadjes is bij guerilla wel een beetje weinig zeker met lr s erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem is dat ik nauwelijks goeie spots in de buurt vind.

Ik heb wel al een paar spots in gedachten maar daar kunnen zeker niet meer dan 10 planten staan.

Ik heb wel enkele bossen gevonden die nog in aanleg zijn met boompjes van +/- 2 meter en veel onkruid is dit een goeie plek of worden deze gecontroleerd door natuurmensen?

ik heb wel op google maps een groot bos gevonden waar ik morgen eens ga kijken het nadeel is dat het wel 6km ver is en dan nog met de fiets want ik heb nog maar net mn rijbewijs maar nog geen auto maar moest ik daar een goeie grote spot vinden zal ik

misschien wel meer dan 9 plantjes nemen

Edited by LuckyLuke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kben ook al eventjes aant twijfelen wat ik buiten ga zetten dit jaar, eens wat meer info over die automazar opzoeken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat spot met die nieuwe boompjes enzo niet echt idiaal is,

word hoogst wss gecontroleerd.

Hopelijk word dat bos wat beter.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het ook.

En ik heb beslist dat ik sowieso automazar neem maar ik twijfel nog tussen lr2, easy bud, royal ak auto, quick one, big bang auto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb nu een aantal keren die automazar genoemd zien worden, heeft iemand foto's van die strain? En dan bedoel ik niet die op dp's site staan gewoon van jongens hier op het forum. Ik hoor verhalen van 100gr per plant en dan niet van binnen te onderscheiden. Is die automazar dan de wonder-autoflower waar we allemaal naar opzoek zijn?

 

HOi canna vraag het maar eens aan johnny ,die had ze vorig jaar staan ,een wereld plant zei hij ,met goede opbrengst ,en zonder al te veel rot zei hij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben er nog steeds van overtuigd. Maar hou wel een slag om de arm, misschien heeft ze het bij anderen wel minder gedaan. Wat ook in ons voordeel heeft gewerkt is dat ze begin augustus om is gegaan en praktisch geen regen op de kop heeft gehad. Als ze een paar dagen in regen staan verder in bloei is ze denk ik zo weg gerot. Daarom altijd een overkapping anders niet aan beginnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ga je het drogen? Denk daar eerst is over na voor je ook maar over spots en soortn denkt.

 

Anti drugs ouders dus kan niet thuis kweken lees is? Waar ga je de wiet drogen? Aan een boom tak op je spot..???

Share this post


Link to post
Share on other sites

als overkapping zou ik wat bamboestokken in de grond steken en dan een doorzichtig plastiek overleggen.

maar is dit niet beter te zien vanuit de lucht?

 

@Ozzoes

Daar heb ik aan gedacht, een maat van me vertrekt de maanden juli en augustus naar Amerika en ik mag het van hem in zn huis drogen op voorwaarde dat ik de kat eten geef en het huis een beetje onderhoud.

Edited by LuckyLuke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag naar dat bos geweest en daar zal ik zeker wel wat spotjes vinden maar het werd al snel donker dus heb niet erg veel tijd gehad.

Dit is één van de locaties. Ik twijfel wel of er voldoende zonlicht is. Boompjes zijn wel niet erg hoog.

Nbg9sh.jpg

Edited by LuckyLuke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, probeer die truc met die oude portefeuille of 2euro munt.

Ben je direct zeker of die spot ok is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude portefeuille of een paar stukken van 2 euro daar leggen en paar dagen later kijken of niemand ze meegenomen heeft.

Zo kan je wat beter inschatten of er mensen langskomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...