Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mymedicine

Fiasco

Recommended Posts

Hoi

Ben ff een nieuw topic gestart ben nog steeds bezig met de kweekruimte alles is zo goed als in huis en in elkaar gezet op de kweekspullen zelf na.

 

het ging een tijd goed alleen komt er nu alweer water in de bak hoe en waar het binnenkomt blijft me een raadsel.

 

de grootste fout is al bij het begin gebeurt en is het te diep uitgraven van de ruimte 60 cm had de gedachten dat de platen zo wat groter konden worden.

ik heb er al 600 euro inzitten underlayment platen, isolatie, qboards, vloerverwarming ect

ik wil en kan het niet te gek gaan maken want blijft voor de hobby en moet zo wel heel veel gaan roken om het eruit te krijgen want de apperatuur moet ik ook nog kopen.

 

Het is een rvs bak van 80 x90x60 met popnagels in elkaargezet alle naden en kieren zijn dicht gekit met polymax cristal.

 

wat zou ik het beste kunnen doen? heb zelf 2 opties bedacht en andere zijn altijd welkom.

 

1) bak eruithalen en helemaal buitenkant impakken in de vloeibare rubber kosten ongeveer 150 euro.

 

 

bak erui halen gat gedeeltelijk dichtstorten tot 33 cm diepte en kunstof bak plaatsen DEZE het probleem is door een funderings balk in de breete van mijn houten schuur red ik net de 80,5 niet en zou deze dus gedeeltelijk weg moeten hakken. maarja dat weg hakken van een stuk fundering sta ik niet om te springen.

het is geen zware schuur maar met alles wat ik erbij genutseld heb is bij dat gedeelte wel behoorlijk wat gewicht extra bij gekomen

20140828_190257.jpg

 

.

Elka advies en commentaar is welkom

groetjes

Ed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde heel graag vloerverwarming in mijn hokje mischien moet ik dat idd uit mijn hoofdzetten heb een energiezuinige verwamingspaneel gevonden op internet mischien kan ik die er beter in plaatsen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen komt er nu alweer water in de bak

Het is een rvs bak van 80 x90x60 met popnagels in elkaargezet alle naden en kieren zijn dicht gekit met polymax cristal.

Hoe bedoel je er komt water in de bak?

Heb je hem niet goed afgekit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dacht ik eerst ook kan het ook nog steeds zijn want water komt niet zo heel snel binnen.

De bak is er nu uit en de breedte tussen de funderingen goed kunnen meten en is 84 cm ben ik erg blij mee want ga het helemaal anders doen nu.

 

het gat gedeeltelijk dichtstorten wat zand erover en beetje aanstampen daar leg ik dan 10 cm dik piepschuim onder en daar komt de nieuwe bak op te staan. geen vloerverwarming meer maar gewoon een elektrisch kacheltje in het hok ik wil niet gaan overhaasten maar wil het hok af hebben en draaien zodat ik niet meer naar de shop hoef.

 

hou jullie op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...