Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Cannabis Geneest Darmkanker

Recommended Posts

Vandaag in De Twentsche Courant Tubantia het relaas van een vrouw hier die darmkanker stadium 4 had. Van artsen kon hij alleen nog pallitatieve chemo krijgen. Na een tip van een kennis is hij begonnen met druppels cannabis en dit langzaam opgevoerd. Hij is inmiddels in bijna volledige remissie! De kwalijke rol van de farmaceutische industrie wordt in dit arikel ook besproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke "knop"moet ik dan gerbruiken? Kan het artikel zo inscannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforumalbum aanmaken, foto er op zetten, de bb-code kopieëren en in het bericht plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben mijn opa verloren aan blaaskanker en hij heeft niet willen luisteren. Hij heeft de dokters afgewacht om chemo te krijgen of het bericht te krijgen dat ze niks meer konden doen, het werd dus het laatste.

 

Typisch een gevalletje je bent te oud en je levert niks meer op voor de maatschappij dus we zijn beter af zonder je.

Kanker krijgen de meeste mensen door wat ze eten. Slechte ongezonde voeding als bouwstoffen voor onze cellen. Het gevolg hier van is dat cellen beschadigd raken en het geheugen van wat een cel moet worden word beinvloed door de slechte bouwstoffen wat een gezwel als gevolg kan hebben omdat cellen niet meer weten wat ze moeten worden blijven ze groeien.

Daarom komen we in de samenleving zoveel kanker tegen in alle soorten en vormen. Voeding mensen voedig!!! let op wat je eet want ze knoeien al met ons voedsel door te genetisch te manipuleren daarnaast gebruikt met vervuilde chemische kunstmest en levensgevaarlijke pesticides. Je denkt dat je gezond eet maar in werkelijkheid is het andersom.

 

Nu merk je niks maar als je je 67e jaar bent geworden en met pensioen gaat hebben die conserveermiddelen en rotzooi in hun voeding hun werk gedaan. Ons oude verzwakte lichaam begint toch wel hele rare kuren te vertonen.

 

Gezondheid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan wil ik wel graag weten : welke soort?

 

welke soort olie

welke soort wiet

hoelang getrokken

etc

 

heb mijn vermoedens dat soorten als Paki en durban wegens hun thcv aandeel nog effectiever zijn in het bestrijden van kanker dan reguliere "medische" strains.

ook denk ik dat afwisselen met cbd rijke hash roken, in combinatie met hoog thc product eten nog effectiever is ( cbd wordt minder makkelijk in bloed opgenomen door maag darmstelsel dan door longen)

en doordat alleen extreem hoge concentraties thc bij rick simpsons huidkanker zouden werken , vraag ik me af: is er een kritiek punt aan "bloedverzadiging " van cannabis nodig nodig om met cannabis kanker te bestrijden?

 

een kennis van een vriend van mij is onlangs gediagnostiseerd met een darmkanker, het is nog onbekend of deze op of in de dikke darm zit.

tot die tijd wordt ook hier stevig bijgelezen om up to date te worden en te blijven...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb je nog geen olie van gegeten zo te zien meneer J

Olie roken werkt niet ,eten en smeren wel

 

Kijk je ff in, scheelt een hoop gevraag naar de voor de meeste van ons,bekende weg.

 

 

Oja het beste werkt een Indica dom strain

Share this post


Link to post
Share on other sites

mr. Jansen- THCV heeft ook een eetlust remmende functie,

vandaar de belangstelling voor diabeten en thcv in de farmacie.

en beter niet voor andere patienten( als dit zo is)

beste ethanol of propanol olie. geen bho

cbd en THc voor kanker richting de 1 gram per daag oraal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jansen rookt olie ipv hash

jansen slikt hasholie ipv antidepressiva

 

jij gaat jansen niets meer uitleggen

 

die rotkop bij je profiel plus je opmerkingen maken wel dat ik een grafhekel aan je krijg ph

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanker krijgen de meeste mensen door wat ze eten. Slechte ongezonde voeding als bouwstoffen voor onze cellen. Het gevolg hier van is dat cellen beschadigd raken en het geheugen van wat een cel moet worden word beinvloed door de slechte bouwstoffen wat een gezwel als gevolg kan hebben omdat cellen niet meer weten wat ze moeten worden blijven ze groeien.

Daarom komen we in de samenleving zoveel kanker tegen in alle soorten en vormen. Voeding mensen voedig!!! let op wat je eet want ze knoeien al met ons voedsel door te genetisch te manipuleren daarnaast gebruikt met vervuilde chemische kunstmest en levensgevaarlijke pesticides. Je denkt dat je gezond eet maar in werkelijkheid is het andersom.

 

Nu merk je niks maar als je je 67e jaar bent geworden en met pensioen gaat hebben die conserveermiddelen en rotzooi in hun voeding hun werk gedaan. Ons oude verzwakte lichaam begint toch wel hele rare kuren te vertonen.

 

Gezondheid!

 

 

Waarom krijgt iemand, die nooit iets gerookt heeft, toch longkanker? Waarom komt kanker in de ene familie helemaal niet voor en wordt een andere familie links en rechts onevenredig getroffen door kanker?

 

Waarom lopen er mensen rond die hun hele leven twee pakjes per dag roken en toch "schone" longen houden?

 

Is kanker dan inderdaad die straf voor een slecht geleid leven?

 

 

 

Neen.

 

Kanker is het gevolg van korte telomeren. Kanker is pech hebben.

 

 

 

"Telomeren? Pech??? Wat de neuk?!" - zult u wellicht zeggen. Hier volgt een korte uitleg.

 

Aan de uiteinden van een schoenveter zitten stukjes plastic. Dat voorkomt dat de schoenveter gaat rafelen.

Aan het uiteinde van een DNA-streng zit ook zo'n stukje - inderdaad, u raadt het al: het telomeertje - waarvan de functie hetzelfde is als bij de schoenveter; het voorkomt dat de DNA-streng gaat rafelen.

 

Mooi systeem, met echter één eigenaardigheid: bij elke celdeling wordt er een klein stukje van de telomeer ingeleverd. Dat ben je kwijt en krijg je niet meer terug.

 

Zijn deze telomeren kort van stuk, dan zal de DNA-streng sneller gaan rafelen, dan bij iemand met lange telomeren. Een gerafelde DNA-streng heeft als gevolg een mutatie tot ongeremde celdeling.

 

Vandaar dat sommige verstokte rokers geen kanker ontwikkelen - en Walter White had dus gewoon pech. Maar: had Walter wel gerookt, dan had hij het ziektebeeld op een veel jongere leeftijd ontwikkeld. Volgt u 'm nog?

 

 

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze cellen hebben de juiste bouwstoffen nodig, een gezonde levenstijl waarom noemt men bepaalde voeding kankerremmend omdat het goede gezonde vetten bevat. De bouwstoffen voor onze cellen. Vroeger hoorde je niet zulke belachelijke cijfers in dit land omdat er vroeger niet geknoeid werd met het vreten om maar zo goedkoop en anel mogelijk voedsel te genereren. Vroeger zon 50 jaar geleden was een broccoli 5 keer zo voedzaam als dat ze nu zijn. De mineralen zijn 5x zo minder aanwezig als toen vanwege alle beflikkerij.

Ze begodverdommen de boel, en daarom worden mensen ziek. Maar het is te verklaren waarom het vebeurd vanwege de noodzaak dus. Er zijn teveel mensen op de wereld die gevoed moeten worden dus extra tijd erin steken om voedzaam prosuct te produceren is er niet meer bij.

 

Gezondheid voor iedereen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...