Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Malavita

500M Softbox Met Silentfan Trafo

Recommended Posts

Beste mede wfers.

 

Ik heb nu me set compleet en als test een beetje lopen draaien.

 

Ik heb een dr 60 met als afzuig een softbox 500m van torin en een silentfan trafo regelaar 1.5 a.

 

Nu heb ik met de temperatuur in te stellen de standen een beetje lopen testen van de s fan want als het goed is loopt die trapsgewijs op met 20 procent elke keer

 

Op de laagste stand en stand 2 hakkelt de softbox een beetje is dat normaal op stand 1 erger dan stand 2 vanaf stand 3 is dat weg en met stand 4-5 hoor ik sowieso niet echt verschil

 

Luchtverplaatsing hoor ik natuurlijk wel

 

Ik wil echt weten of dit normaal is of niet en of het kwaad kan voor de softbox?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom, maak je voor ieder vraagje weer een nieuw topic aan.

 

Maakt mij niet uit hoor, je doet maar.

Maar het maakt het lastig, om het overzicht te houden.

Voor je zelf, maar ook voor anderen..

 

En ja dat is heel normaal en niet erg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de zoekfunctie is dit toch handiger? Nu heb je een titel en een heel topic over een specifiek onderwerp. Als je gaat zoeken op deze woorden midden in een heel ander topic word het lastiger om iets uit te zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rocker.

 

Ik wou ook verder gaan met ander topic alleen dit is gewoon een specifieke vraag en misschien hebben anderen hier later ook wat aan.

 

Het kon ook dat mensen de ervaringen met hun silentfan en softbox zouden gaan delen etc.

 

Maar je hebt wel gelijk ik had zelf ook iets van je blijft nu wel topics openen.

 

Maar jij zegt dat dit normaal is.

Dat zou mooi zijn dan maak ik me al een stuk minder druk.

 

Misschien nog iemand ervaring hiermee topic is toch al geopend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variac gebruiken ben je van alle bij geluiden af en je kan beter dimmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal hij blij mee zijn Bosteelt, net aangeschaft.. :likken:

 

Ik gebruik dat ding zelf ook, weliswaar van Unitech, maar volgens mij zijn ze gewoon het zelfde.

En ben er zeer tevreden over..

 

Maar ik heb nooit geen brom ofzo.

Maar daar heeft TS het ook niet over toch?

 

Dat spul van hem is nagel nieuw,

ben er van overtuigd, dat als het een uurtje of wat gedraaid heeft dat dat hakkelen weg is..

Is gewoon nieuwigheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem aan geschaft die s-fan trafo controller omdat ik er hele goede berichten over heb gelezen.

de softbox is praktisch nieuw 1 keer gebruikt.

 

Ik heb wel eens vaker gehoord dat als je een afzuiger onder een bepaald percentage van de afzuiger laat draaien dat je dan zacht gehakkel kan horen.

 

Ik heb het dan ook over stand 1 en 2 uit me hoofd omdat ik weet dat de s-fan per 20 procent trapsgewijs omhoog gaat en ik natuurlijk het hele rijtje af ben gegaan :shifty: dat is te horen als de s-fan klikt dan schiet die op een andere stand.

 

Op stand 1 gaat de box ook heel stil echt super licht en dan hoor je wat zacht gehakkel en op stand 2 hoor je dit ook nog maar dan wat zachter vanaf stand 3 hoor je alleen nog maar lucht verplaatsing.

 

Hoop nog steeds dat het hakkelen hoort :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf geen box, dus over dat hakkelen kan ik je niks vertellen.

Mijn buisafzuiger (Ruck160 465m³) heeft dat in ieder geval niet.

 

Zoals ik in een ander topic al aan had gegeven, kan het een nadeel zijn dat je de minimale stand niet in kunt stellen bij de s-fan.

Ik weet niet hoe irritant dat gehakkel klinkt, maar het was in jouw geval dus wel handig geweest als je de minimale stand in kon stellen.

 

Hopelijk kan iemand je een antwoord geven of dat hakkelen normaal is bij een softbox op lage toeren.

Ben ik ook wel benieuwd naar.

 

Zoals hier al is aangegeven had je deze vraag en andere je vragen beter in 1 topic bij elkaar kunnen houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht nog aan je toen ik bij de gs stond had ik hem in me handen en zat nog te denken aan die minimum toerental.

 

Het is niet echt hinderlijk kan er mee leven alleen als dat niet hoort moet het anders anders gaat het me wel irriteren. :jump:

Ben ook wel benieuwd naar de reacties.

En klopt dat ik beter topic kon combineren alleen het blijft wel een specifieke vraag waarbij iemand met dezelfde problemen hier heel makkelijk bij komt vooral als mensen hier hun ervaring hier over komen delen.

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is dit onderwerp "te licht" voor.

Als jij nl. goed had gezocht. had je dit ook al geweten.

 

Tip..

Ga een "verslag" aanmaken in de bouw sector..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...