Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chucha

Wat Gebeurt Er Met Ons Forum In 2015 (Growshopwet)

Recommended Posts

was eigenlijk best wel nieuwsgierig ,

wat voor invloed deze wet op ons forum gaat hebben.

iemand die wat meer weet .

drop het hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chucha:

 

Goede vraag ik ben ook benieuwd!

 

@ iedereen:

 

Ook vraag ik me af hoe de mensen nu op een veilige manier hun randapparatuur kunnen aanschaffen..

Gaan de shops dan hun deuren sluiten of gaan ze hun assortiment aanpassen?

 

Mvg,

 

Dr.Phill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig gisteren in de lokale growshp geweest en de enige maatregel welke die eigenaressen ging nemen is alle grote artiekelen uit het assortiment. Dus geen 5 litr vaten voeding e.d.

 

Ben zeer benieuwd wat dit voor invloed gaat hebnne op t forum idd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forum heeft de naam niet echt mee. De beste optie is een nieuw forum wat wel alle info geeft maar niet cannabis gerelateerd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vind ik het nationalemenstruatieforum.nl wel een goeie! Soms lijkt er hier al sterk op!

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik maar denken dat dit een sexforum was.

 

Afzuigen, 30 dames, flinke knotsen, schimmels

  • Like 18

Share this post


Link to post
Share on other sites

of t wordt gewoon overgeschreven naar opengrow k weet alleen niet over welke server dat loopt maar dan zetten ze die ook maar om ...

zijn we sannie mischien ook nog eens wat posten :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

<div class="box" style="width:440px; min-height:175px;">

<h1>

wietforum.com</h1>

<p class="text">wietforum.com is geregistreerd door een klant van JENT Hosting voor toekomstig gebruik.<br />

<br />

JENT Hosting treedt op als provider en is geen eigenaar van dit domein.</p>

</div>

<p> </p>

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietforum.be

 

Je gaat er voor het gemak maar even vanuit dat het in Belgie dus wel allemaal mag (of de rest van de eu) Is dat wel zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet is bedoeld om het faciliteren van grootschalige hennepteelt te bestrijden.

Niet gericht tegen de kleine kweker.

En de informatie over wietkweken wordt ook niet verboden.

Anders moeten de boeken van Jorge C. e.d. ook uit de winkels verdwijnen.

 

Ik denk eerder dat WF gehackt gaat worden door de Noord-Koreanen zodra we grappen gaan maken over hun grote leider.

 

kim-jong-un-respect-my-authoritah.jpg

 

@racker: In Deutschland ist das nicht verboten!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahahaha foth zorgt er wee voor dat ik vreemd aangekeken word omdat ik uit het niets zit te lachen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het hang er een beetje vanaf hoe je "gegevens" interpreteert in de wijziging

 

Artikel 11a

 

Hij die stoffen of voorwerpen bereidt, bewerkt, verwerkt, te koop aanbiedt, verkoopt, aflevert, verstrekt, vervoert, vervaardigt of voor-handen heeft dan wel vervoermiddelen, ruimten, gelden of andere betaalmiddelen voorhanden heeft of gegevens voorhanden heeft, waarvan hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat zij bestemd zijn tot het plegen van een van de in artikel 11, derde en vijfde lid, strafbaar gestelde feiten, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaar of geldboete van de vijfde categorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WietForum.nl is zich terdege bewust van de risico's welke een op cannabis kweken gericht internetforum met zich mee brengt.

 

WietForum.nl propageert ook zoveel mogelijk gebruik te maken van de rechtmatige ruimte die bestaat overeenkomstig het Nederlandse recht.

 

Met het oog op aspecten die samenhangen met de mogelijke gevolgen voor de individuele of maatschappelijke volksgezondheid is WietForum.nl van mening dat voorlichting de belangrijkste overweging is om de Informatie ter beschikking te stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat houd dat nu in voor een prutser als ik zelf?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Noord-Koreaans webadres nemen, daar mag het wel

 

79fa9e004ada739009454c1b3711e3a2.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WietForum.nl is zich terdege bewust van de risico's welke een op cannabis kweken gericht internetforum met zich mee brengt.

 

WietForum.nl propageert ook zoveel mogelijk gebruik te maken van de rechtmatige ruimte die bestaat overeenkomstig het Nederlandse recht.

 

Met het oog op aspecten die samenhangen met de mogelijke gevolgen voor de individuele of maatschappelijke volksgezondheid is WietForum.nl van mening dat voorlichting de belangrijkste overweging is om de Informatie ter beschikking te stellen.

Ok dan begin morgen een forum waarin de informatie ga delen voor het succesvol maken van XTC en speed. We willen geen vervuilde troep natuurlijk, slecht voor de maatschappelijke volksgezondheid.

 

Kom op zeg, dat zijn bullshit argumenten die straks echt niet meer opgaan. Er is straks geen ruimte meer binnen het Nederlands recht, alleen een forum gericht op 5 buiten planten misschien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat houd dat nu in voor een prutser als ik zelf?

 

Dat je nu niet meer geholpen gaat worden door Meneer Jansen.

 

@ Johnny: Iets wat hier op lijkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat houd dat nu in voor een prutser als ik zelf?

 

Dat je nu niet meer geholpen gaat worden door Meneer Jansen.

 

@ Johnny: Iets wat hier op lijkt?

Dat gaat over gebruik niet over productie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus gaat alles straks terug ondergronds.

En zal er straks mischien ook wel weer geimporteerd gaan worden..

En waarschijnlijk ook de mogelijkheid voor sommige lieden om wat groter te gaan worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere cannabisgebruiker heeft het beperkte recht om voor zichzelf te produceren, dacht it.

In het ergste geval blijft het forum niet langer openbaar, maar moet je lid zijn om binnen te mogen kijken.

Er zijn vele (weed)fora waar je alleen op uitnodiging binnen komt.

 

De broodkwekers lijken de grootste doemdenkers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...