Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tjoe

4Xcritical Skunk Rqs Onder 250Watt Hps

Recommended Posts

Zo daar zijn we weer,na een teleurstellende ronde white widow die ik helaas heb moeten afknippen na 5 weken omdat de dames de lamp aan het knuffelen waren.

Knakken buigen en dat soort sm wilde niet werken dus vandaar de schaar.

Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zegt men dus dasr houden we ons aan vast.

De setup : G-Tools bonanza mini 60x60x178

Ventilator: Winflex – 185M3 per uur ingebouwd in akoestisch geïsoleerde luchtslang

Filter: Prima Klima K2600 240m3

Transformator: ETI 250 Watt

Lamp: 250Watt phillips son t pia met Powerlux reflector

Timer: Legrand omnirex

 

Deze ronde nogmaals een critical omdat de vorige goed bevallen zijn en 1 van de zaden was een free bee dus 3 erbij gekocht en vlammen maar weer.

De dames ontkiemt in een glas water en daarna in het kleine potje gezet met een mengsel van zaai en stek grond met wat plagron growmix erdoor.

Met een 24 uur stonden de kopjes al boven de grond te genieten van de 2x35watt t neon.

Zodra de wortel onder in het potje te zien zijn,gaan ze over naar 11 ltr plagron growmix.

 

MfdUP8C.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, ik zit met een vergelijkbaar probleem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een drukke vakantie te hebben gehad,gaat het normale leven weer beginnen. Dames zijn inmiddels overgepot naar 11 ltr plagron growmix. Zoals te zien op de foto hebben ze iets te lang in de kleine potjes gestaan. Ze hebben een voedings te kort gehad vermoed ik.

gallery_40189_17218_147854.jpg

Vanavond gaan ik naar 12/12 denk ik en dan hopen dat ze niet weer de lamp gaan boxen.

gallery_40189_17218_71274.jpg

Wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen Ze elke keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien toppen of fimmen, scheelt echt in hoogte.

 

Btw je hebt een 250 watt gps toch? staat die lamp niet wat dichtbij?

Ik heb 20-30cm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelfde afstand. Lijkt wat laag op de foto maar is wel aardig op maat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De randen van de bladeren staan ook omhoog dit is vaak een aanduiding dat je plant het te heet heeft..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk zag het zelf later ook. Ga meteen even omhoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een updateje.

Zondag 4 januari de klok op 12/12 gezet,voorlopig niks spannends zou je denken.

Totdat ik 24uur later,maandag avond dus,de kast open en tot mijn stomme verbazing zie dat 1 van de dames al kleine topjes gevormt hebben. 😳

gallery_40189_17218_780028.jpg

Vreemde situatie. Heb de mensen van rqs gesproken en die zeggen dat het een toevals treffer is en niet weten wat de oorzaak kan zijn.

Zal de vroege dame verplaatsen zodat ik er beter bij kan om wat onder de pot te zetten,zodat ze op de zelfde hoogte kan blijven als dr zusjes.

Zal waarschijnlijk ook wel 2 weken eerder afgebloeid zijn,wat weer een probleem veroorzaakt met droge. Droog namelijk in de zelfde kast noormaal gesproken. gallery_40189_17218_764718.jpg

Suggesties zijn welkom.

Till next time. Grt tjoe

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat is apart. Dat heb ik ook nog nooit zo gezien!

Staat er verder goed bij :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raar. Ik zou zo lang mogelijk nog mee laten bloeien, anders moet je inderdaad in twee rondes drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ook zo lang mogelijk te laten staan.

Maar vrees het ergste.

2 weken langer laten bloeien dan nodig is ook niet goed voor de kwaliteit.

Moet nu alleen die ene snelle jelle een ander voedings patroon geven. En voeding met andere ec waardes.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat met een ander voedingspatroon had ik ook alleen dan met alle drie, is ook niet helemaal handig das wel gebleken hehe.

Succes en ik lees mee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgers: vanmorgen even de tijd gehad om net na lights out een foto te maken. De dames staan nu zichtbaar in bloei,de groeispurt is er wel redelijk uit nu,verwacht geen lamp knuffelaars deze keer.

De dame die na 24 uur al topjes vertoonde staat een stuk hoger ivm lamp hoogte. Ze moet vanavond nog meer omhoog anders heeft ze niet genoeg licht. Verder gaat alles goed. De snelle dame krijg alleen een iets ander voedings patroon,is wat lastig maar gaat goed. gallery_40189_17218_493043.jpg

 

gallery_40189_17218_244909.jpg

Ben gek op kinder films zoals jullie zien. Grt tjoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een plaatje van het hoge water.

 

gallery_40189_17218_1128030.jpg

Hoogte verschil met de zusjes is +- 35 cm.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames doen het lekker nu. De spurt is er uit nu en de aanmaak van toppen is op dreef. Ze krijgen elke avond een halve liter met 0,5 ml green sensation 2ml bloei voeding en enzymen.

1 x per week krikgen ze water van boven en de rest van de dagen van onder. Ph 6,4 ec 1,9gallery_40189_17218_1854680.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx. We doen ons best.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updateje vandaag. Ze krijgen lekker dorst nu,geef ze 750 ml water met 2ml plagron bloom en 1ml green sensation ph 6,4 ec 1,9.

De dame die verder is in de bloei gaat lekker dik en hard worden nu. gallery_40189_17218_565267.jpg

 

Kan wel goed zien wat ik van de rest nog kan verwachten.

Verwacht deze ronde wel minder dan de vorige criticals omdat ik deze niet getopt hebt en de vorige dus wel.

Op de foto is ook te zien dat de dame in de rechter onderhoek wat gelere bladeren laat zien,dat is de dame die minimaal 2 weken voor loopt. gallery_40189_17218_682109.jpg

 

Verder loopt het lekker. Grt tjoe.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo tjoe,

 

Ziet er goed uit daar man, echt apart dat die ene na één dag al topjes aan begon te maken.

Nu ziet die er in ieder geval al lekker dik uit!

Ga je straks met het oogsten proberen om deze iets langer te laten staan zodat het redelijk gelijk om kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik kunnen doen maar dat komt niet ten goede van de wiet. De vroege dame gaat om als ze rijp is en de rest moet dan nog zeker 2 weken.

De andere 3 groeien lekker dicht nu ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update. Eergister een flesje sugar royal gehaalt en meegegeven ben benieuwd. De snelle dame laat echt herfst bladeren Zien nu,de haren worden mooi bruin al,maar de van de milky stuff is nog niks te zien. gallery_40189_17218_593424.jpg

Ziet er al lekker uit vind ik zelf.

Hier een zijtakje van de snelle jelle.

gallery_40189_17218_1409030.jpg

Heb ook nog een poging gedaan een close up te maken maar dat is niet de sterkste kant van een iphone.

 

gallery_40189_17218_1301912.jpg

Ze krijgen nog steeds 500ml per dag met om de dag wat lekkers dr bij. Ec 1.6 ph 6.0. 28.7 grd met licht aan en 20,5 grd int donker.

gallery_40189_17218_1460638.jpg

 

Cheers!

 

 

 

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...