Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Outdoor Plannen

Recommended Posts

Guest wiet61

Het word eens tijd dat de outdoor plannen kenbaar gemaakt worden voor het komende jaar , voor die een tropic bij gaan houden ,maak hem af aub ,

Mijn plannen zijn voor het komende jaar ,een spot of 6A7 ,maar het kunnen er meer worden ,ik heb er zat gevonden ,ook ga ik op een plek of 5 a6 zaden maken ,mooie soorten uit canada ,en we gaan de ierdbei weer nieuw leven in blazen ,die verdiend het ook namelijk .

Een spot word een kweektent vol met autoflowers ,daar heb ik goede kijk op ,ook te volgen hier natuurlijk .

Ik ben benieuwd wat een ander gaat doen ,ik ben al volop bezig ,jullie ook ,dan kunnen we hier mooi wat lullen in de winter ,en mekaar wat vragen als nodig is .

:specool :specool

Edited by wiet61
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een spot of 8 voor komende zomer waar ik zo langzaam aan een beetje de grond aan het opwaarderen ga.

 

Ik zet het volgende:

 

White russian x Henkes Lolland

Ak47 auto

Royal dane x typhoon

Purple

Northernlight auto fem.

Northernlight x danish gold

White widow fem

Rooie lib x man onbekend

In totaal een stuk of 50 planten - de mannen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb ook een spot of 8 voor komende zomer waar ik zo langzaam aan een beetje de grond aan het opwaarderen ga.

 

Ik zet het volgende:

 

White russian x Henkes Lolland

Ak47 auto

Royal dane x typhoon

Purple

Northernlight auto fem.

Northernlight x danish gold

White widow fem

Rooie lib x man onbekend

In totaal een stuk of 50 planten - de mannen

 

hoi castro ,ik ga een spot zetten met autoflowers in de kweektent ,een tent van 5m lang bij 3m bij 2 m ,en dat hoop ik twee keer te oogsten ,verder de andere spots ,ik heb ze nu een beetje geteld ,maar het worden er meer als 6 ,4 ervan daar zet ik fem planten ,dan hoef ik er niet zoveel naar toe .

de fem worden de

AMS van greenhouse

Gold rush van spliffseeds

Fresian dew van dutch passion

en de durban poison van dutch passion ,en nog een paar andere soorten .

Ik denk ongeveer per spot 15 tot 20 stuks .

daarnaast nog wat reguliere spots waar maf komt GG2 herijuana -mighty mite ,en wat canadese soorten ,op een plek daar komen alleen mighty mite,s te staan ,een kleine 50 denk ik .

grootse plannen dus ,en dan nog zaden plekken ,we zullen zien hoe het uitpakt ,op een plek ben ik niet zo zeker of het wat word ,maar ik zet er gewoon neer ,ik heb toch zaden zat .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je jezelf eens moet afvragen of je uberhoud wel een kweekverslag wil doen met de wetgeving die in Maart in gaat.

 

Wij zijn de makkelijkste proei voor dat kut OM.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik denk dat je jezelf eens moet afvragen of je uberhoud wel een kweekverslag wil doen met de wetgeving die in Maart in gaat.

 

Wij zijn de makkelijkste proei voor dat kut OM.

Dat zou ook nog eens kunnen ja ,dat ik niks bij ga houden,het word er niet beter op .

Het is voor hun natuurlijk makkelijk om het een en het ander na te gaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

WE moeten met zijn allen aan de tor browser gaan denk ik ,niet te traseren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

WE moeten met zijn allen aan de tor browser gaan denk ik ,niet te traseren .

Dat dachten ze bij silk road ook.....

 

Naja de aandacht zal vooral liggen op binnen, wij zijn maar een héél klein radartje in een rad maar je weet nooit met die flikkers.

 

Ik zie het wel hoe het gaat lopen met die wetgeving, anders mooi op internationale forums posten die jij ook wel kent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn nog 4 maand maar ik zit al sinds september dag en nacht mijn guerilla te plannen .

Wat ik vanplan ben staat al in mijn topic al heb ik nog niet naar de spots gezocht.

In iedergeval keuze genoeg hier maar toch ...

Dat van die wetgeving, sommige van jullie doen al jaren guerilla en wiet is al jaren illegaal

dus vraag ik me juist af -wat verandert er in maart qua wetgeving. -en is dit enkel nl of enkel be of ???

Vraagje, denken jullie dat het slim is om samen te werken met een ander forum lid die vlakbij woont.

Wel geen idee wie die is

Nogmaals top topic en geen zorgen wiet61 mijn verslag komt er ggarandeert :) en ja het word afgemaakt, wat de uitkomst ook word

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu nog geen spots hebt zou ik maar snel aan de slag gaan. Spots en werken op die spots is het belangrijkste. Je kunt wel heel lang gaan plannen wat je wilt hebben staan maar dat is 1% van het echte werk.

 

Spots zoeken, graven, snoeien. Het kan nu allemaal makkelijk in dat honde weer. Niemand buiten nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel johnny daar zit mijn probleem momenteel.

Ik had afgesproken samen met een forum lid te werken op dat

1-het mijn eerste guerilla is

2-ik niet alleen 250gaten kan spitten.

3-omwille van budget en tijd om naar de spot te gaan.

4-bijna alles is regulier en ik heb nog nooit met reg. zaad gewerkt heb.

... en zo een hele bak redenen.

Maar momenteel is er geen antwoord op pm's

Dus wacht ik nog even af of die nu wel of niet meedoet.

Liefst wel want anders heb ik wat te veel hooi op mijn vork genomen. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

IK denk dat je teveel hooi op je vork neemt ,250 gaten met regulier zaad ,dat word naat mijn mening niks ,je moet dagelijks aanwezig zijn om de mannen te verwijderen ,per gat moet je er minstens 2 zetten ,en je zal dan nog zien dat er veel kale plekken vallen ,je kan beter dan fem zaden kopen ,en zelf steks gaan maken van de fem planten ,het scheelt je veel werk ,het is niet alleen mannen verwijderen maar ook onkruid verwijderen ,zorgen dat beesten geen overhand krijgen ,dan moet je gaan spuiten ,is er zat water in de buurt ,allemaal dingen die je moet hebben .

En wil je het met een forumlid gaan doen ,dat raad ik je ook af ,als je iemand niet goed kent ,doe het niet ,zet dan een honderd planten neer ,en doe het helemaal zelf ,je zal zien dat dat al heel veel werk is .we volgen jee .

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De persoon zelf vertrouw ik wel hoor.

Al zal ik wel 1 prive spot nemen met enkel 5tal fem. En af. Als back up.

Ok dus regulier 2-3 per gat

AF 5 per gat

Dat worden dan nog maar 100 gaten /2 personen

dat lijkt me wel goed te doen, of gaat dat nog te veel zijn?

En stek ik plant begin mei(nadia) wanneer mag ik de voorbloei ofzo verwachten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

100 stuks ,dat is ook heel veel werk hoor ,zeker met mannen verwijderen ,in drie dagen tijd kunnen er volop mannen zijn ,waarom niet aan vullen met fem planten ,bij voorbeeld 50 regulier en 50 fem ,en ik kan je vertellen dat het dan nog heel veel werk is .

de meeste beginnen voor te bloeien half juli,sommige al iets eerder.

Je kan ook zelf stekken gaan maken ,dan kosten de planten niet zoveel ,en je kan meer fem neerzetten ,als je regulier gebruikt ,kan je ze ook gaan sexen ,dat is van tevoren kijken of het een man of vrouw is ,dat moet je even kijken in de tropics hier ,dat werkt ook goed ,maar je moet wel de ruimte hebben .

Zeker met veel planten is dat aan te raden ,ik ga het dit jaar doen op de spot ,ik zet de planten neer ,ik laat ze lang zat groeien ,ik snij per plant een stek eraf ,label ze ,geef ze een nummer ,ik neem ze mee naar huis ,en zet ze in flesjes neer onder een lampje ,12 uur ,na een paar weken weet je of het een man of een vrouw is ,dan naar de spot voor ze gaan stuiven ,en de boel op hakken ,dan ben je ruimschoots op tijd ,en je hoeft er ook niet veel naar toe .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al mijn budget zit nu jammergenoeg in die regulieren zaden.

Maar er zal wss wel nog een 20 tal fem. ww ofzo bijkomen.

Dat voorsexen lijkt wel de perfecte oplossing.

Dat lijkt me zeer goed mogelijk.

 

Kan dat gebeuren onder een paar tornado spaarlampjes of niet

want ik heb nog een voorgroei box voor stekkken met spaarlampen.

5*20w als ik me niet vergis

gaat dat on bloei schieten daarmee lukken?

En op hoeveel dagen mag ik rekenen voor ze van stek tot bloei schieten?

En mg dit ook gebeuren als de planten zelf nog relatief klein zijn?

Klinkt alvast als de perfecte oplossing

Ik ga me alvast eens goed daarover inlezen want het brengt me wel veel vragen op.

Alvast bedankt voor de goede hulp en ideeen !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Met zo,n lampje gaat het zeker lukken ,ze krijgen minder licht en uren dus schieten in bloei .

lees de tropic eens van dame blanche ,dat is geen overbodige luxe ,die man wist alles ,en je leert er veel mee ,een ding weet ik wel ,je krijgt het heel druk met zoveel planten ,als je gaat sexen dan kan het werk iets mee vallen ,maar het blijft nog veel werk ,in de gaten houden van je planten ,eventueel spuiten ,dat zou ik trouwens toch doen elke 14 dagen een keer ,met neemolie ,daar staat hier ook alles over uitgelegd ,voor de bloei stop je ermee .

Dan nog water geven als nodig is ,en wat extra voeding ,er zit veel in om het goed te doen .

EEn goed begin is het halve werk ,de gaten goed luchtig maken ,en de goede voeding toe voegen ,wormenmest dat zou ik als ik jouw was ook altijd gebruiken ,ik gooi anderhalve a 2 liter in een gat ,en soms voed ik nog bij 5 kopjes kippemest erbij per gat ,ook wat lavameel ,tenminste dat pak ik ,hoeft niet ,dan ben je al heel ver ,als je goed voeding toevoegt krijg je bijna geen problemen ,het enigste is die klote insecten ,en dieren ,om dieren te weren moet er gaas omheen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal zien, het budget zal brengen wat er wek en niet bijkomt zowel

roottrainers,slakkorrels en tape en neem olie +emulgator,

allerlei voeding.

Vraagje waar kan ik de topics van dame blanche lezen want ik lees ieder topic bijna iets goed over hem

maar vind zijn profiel maar niet op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wannaroll dan heb je niet goed gezocht ,ga in deze sector eens naar grondverbeteren ,helemaal bovenaan staat het ,klik op de naam dame blanche ,dan klik je in de lijst van hem op tropics ,dan komen ze allemaal voor de dag ,succes de eerste dagen met lezen ,je hebt wat te doen nu ,alles staat uitgelegd daar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die topics werken niet meer. :thumbsdown:

Werken wel Johnny ,wel verder kijken als je neus lang is he :likken:

Ga naar grondverbeteren bovenaan ,open dat ,klik op de naam links dame blanche ,dan staat eronder een lijstje ,daar staat tropics tussen klik dat aan ,en je krijgt alles van dame blanche ,en het mooiste is je kan alles nog lezen .

Heb ik het je zo goed geleerd ?

DEze ouwe is niet gek dat moet jij toch weten :jump: :jump:

Hee Johnny nog even en Cannabisnesss is weer terug van zijn ban van een jaar ,ik dacht al waar is hij toch gebleven ,ik had gevraagt of er die ban niet eerder afkon ,wat denk je ,niks gehoord van onze mods .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom is cannabuisness geband ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die topics werken niet meer. :thumbsdown:

Werken wel Johnny ,wel verder kijken als je neus lang is he :likken:

Ga naar grondverbeteren bovenaan ,open dat ,klik op de naam links dame blanche ,dan staat eronder een lijstje ,daar staat tropics tussen klik dat aan ,en je krijgt alles van dame blanche ,en het mooiste is je kan alles nog lezen .

Heb ik het je zo goed geleerd ?

DEze ouwe is niet gek dat moet jij toch weten :jump: :jump:

Hee Johnny nog even en Cannabisnesss is weer terug van zijn ban van een jaar ,ik dacht al waar is hij toch gebleven ,ik had gevraagt of er die ban niet eerder afkon ,wat denk je ,niks gehoord van onze mods .

Direct in zijn handtekening deden ze het niet. :likken:

 

 

Als het om bans gaat hoor je niets meer van ze. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waarom is cannabuisness geband ?

Dat weet ik ook niet ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt ook een voorgroei/zaailingen sexen ruimte

Ik dacht aan een goedkope 2*55w tl (die grote oude tl8)

Hoeveel zaailingen bvb nadia krijg ik daaronder voor tot 10cm te laten groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...