Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

racker

Waar Zijn De "busted" Topics?

Recommended Posts

We willen wel op de hoogte blijven van hoe NIET moet!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij daar nog een goed en persoonlijk verhaal over of?

 

Afijn ik ken een verhaal van een kweker die de beide sleutels van zijn pand kwijt was en toen maar ik overgegaan op het inbreken in zijn eigen pand. Helaas voor hem zag iemand anders dat ook. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger stonden hier nieuwsberichten, nu alleen maar rechtzaken en wetsvoorstellen. (niks mis mee, maartoch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wat je bedoelt hoor, werd vaak door 1 persoon gedaan. Weet niet of dat in opdracht was van WF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet de fouten hoeven maken die een ander al heeft gemaakt...

 

dus zoveelmogelijk busted verhalen lijkt me handig

 

hoorde een verhaal over iemand die was vergeten(waarschijnlijk nooit aan gedacht) een nieuw slot te plaatsen..

en zo stond dus de eigenaar van het pand ineens naast hem toen ie zn planten aan het water geven was... dus nooit vergeten eerst ff nieuwe sloten op de deur te plaatsen voordat je begint :)

 

onder de "slimme meter" doorkweken lijkt me er ook zo een?

 

als er meer stroom word verbruikt in de wijk dan ze op die dingen kunnen uitlezen gaan ze al snel zoeken natuurlijk..

aftappen van een lantaarnpaal enz vallen daar ook onder lijkt me?

 

en heb in het verleden ook wel eens topics voorbij zien komen waarbij ze beweren door Wietforum tegen de lamp te zijn gelopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit soort berichten heeft te maken met of er wel of niet personen zijn die er tijd in willen stoppen om dit soort nieuws bij te houden en te plaatsen.

Oftewel elke dag met wat zoektermen kijken of er nieuwe hits zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de nieuwsberichten propagandamachine hoor je enkel dat het een brand was ofwel een anonieme tipgever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leuk weer eens een topic van racker ! :specool

 

Ik volg met een abo :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is een tijdje terug een kwekerij ontdekt doordat er iemand midden in de nachts op het dak van het pand rondliep.

waarschijnlijk was het een ripper die niet goed wist hoe die naar binnen kon komen :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ook zo'n slimpie...

Tegen iedereen vertellen dat ie kweekt, in de veronderstelling dat wanneer hij 'open' is over z'n hobby een ieder hem met rust laat.

Je raait het al. Blauwpetten op de stoep.

Beetje Doede-achtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man twee keer op één dag met hennep gepakt

 

VEGHEL - De politie heeft dinsdag een man uit Veghel twee keer aangehouden in verband met het aantreffen van hennep bij hem.

 

In de ochtend ontdekte de politie in een woning aan het Zuringveld in Veghel een hennepkwekerij met 205 planten. Tevens werden in het pand ruim 650 gram aan gedroogde henneptoppen in beslag genomen en ruim 250 gram gedroogd hennepafval. De planten en de bijbehorende apparatuur zijn geruimd en worden vernietigd. De bewoner werd rond het middaguur aangehouden. Na verhoor mocht hij aan het eind van de middag het politiebureau verlaten. Voor de zaak zou een proces-verbaal opgemaakt worden voor het Openbaar Ministerie.

 

Aan het begin van de avond kreeg de politie echter een tip in verband met een verdachte situatie bij de woning. Toen de agenten poolshoogte gingen nemen troffen ze de bewoner, samen met een 23-jarige man uit Ammerzoden, buiten bij zijn woning aan met een zak met 150 gram henneptoppen. Hierop zijn beide verdachten rond 20.10 uur aangehouden. Zij zitten vast voor verder onderzoek.

 

Dit soort berichten bedoel je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, verdachte autos, verdachte bewegingen, iedereen en alles is maar 'verdacht' (zolang je zelfs maar vreemd genoeg in de bovenkamer bent)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een buurman die binnekort hier wel te lezen is als hij zo doorgaat, hij kweekt nogal opvallend door als het buiten donker is zijn tent open te ritsen.......

 

Zal hem er als ik hem spreek even op wijzen, want ik vind het zonde als hij straks in deze sectie voor bij komt...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...