Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
skunkmonster

Achter De Achterdeur,

Recommended Posts

zomaar een hersenspinsel:

(misschien een beetje overdreven)

 

 

ik als eindgebruiker van de cannabis-markt.. de cunsument, de wietroker zou een rechtzaak willen zien tegen opstelten en de bibob ( nee ga en kan ik ook niet doen)

 

nee ik ben niet gepakt , k heb als hobbyist voor eigen gebruik eigenlijk niks te maken met bibob,

maar doordat een kennis van een vriendin op een verjaardag vertelde dat hij een baan had bij de bibob ben ik er eens over gaan denken wat ik er van vind..

 

door hun rook ik veelte duur betaalde kutwiet uit de shop die slecht is voor mijn gezondheid.

 

wel zit ik er steeds vaker aan te denken om te stoppen met de hobby, en twijfel ik of het 't risico nog waard is...

ooit begon ik met jointjes roken(*niet de eerste keer) tijdens het spijbel-uurtje met vriendjes om lekker rebels jezelf af te zetten tegen de rest,

het was het stukje vrijheid waarvan ik besloot me nooit af te laten pakken, die zelfde vrijheid voelde ik toen ik ooit mn eerste wiet-zaadje ontkiemde

 

nu hoor ik steeds vaker verhalen die ook steeds vaker dichter in de buurt komen:

 

"een kroegbaas die sinds het rookverbod ende verhoging van 16-18 op bier zn bar niet meer bovenwater hield is gepakt met grote kwekerij"

"mensen met hypotheek schulden in een kindvriendelijke buurt die van kruipluik tot zolder-nok vol hebben staan en uiteraard ook worden gepakt"

"hobbyist met 1 of 2 lampjes op zolder gepakt"

 

de tweestrijd van angst en vrijheid is begonnen en ik heb besloten wat shit op papier te zetten..

 

 

 

opstelten moet stoppen,en bibob moet zich niet met softdrugs bezig houden,

dat de bibob soft-drugs zaken behandeld is belachelijk, komt door de minister van justitie en veiligheid

die deze illegale markt zelf heeft

gecreëerd bij het verscherpen van het gedoogbeleid.