Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Hey ik probeer een beetje rond te kijken, maar als je een beetje gaat kijken heeft bijna 50% zijn kweekverslag niet afgemaakt. Wat is dat ineens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zo een eng kijkende poes :-)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej daar DSmennel,

 

Het is me inderdaad ook opgevallen dat er geregeld kweekverslagen tussen staan die niet volledig afgewerkt zijn ( te vroeg gestopt, geen tijd, nieuwe forumleden die proberen maar niet kunnen).

 

Ben zelf ook vrij nieuw en ik snap dat je graag zoveel mogelijk wil lezen en bekijken, maar daar vind je meer als genoeg info over in de sectie hoor want van de 7 kweekverslagen die niet afgewerkt zijn krijg je er wel 100en in de plaats die dat wel zijn ^^

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ agent blue Toevallig vroeg ik om hulp, die heb ik ook gekregen dan is hij gewoon klaar? ik heb het meer over een kweekverslag waar ze neerzetten waar ze beginnen bij het ontkiemen en daarna ineens zijn ze gestopt?

@ sensi life nee meestal zijn ze van de zomer van 2013.

@ hakiimo er zij er genoeg die wel af zijn!, alleen als ik in de zoekfunctie iets ga zoeken en ik zie wat dan zijn ze meestal net af. Jammer. Maar verder zoeken is geen probleem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit moment zijn ze niet verder gegroeid. 1 is er dood gegaan. De andere groeit alleen in de bladeren. maar in de lengte blijft hij maar 2 centimeter.

 

dit was zijn laatste bericht.. laat ik nu erg benieuwd zijn hoe t met de andere is afgelopen :likken:

en je kan via forums en subforums toch ook gewoon prachtige afgemaakte kweekverslagen lezen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak vanavond een nieuwe foto. Wat ik al zij, ik heb hem geplant in mei en hij staat er nu nog steeds. Het is geen grote opbrengst geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk omdat het grotendeel halvewege problemen krijgt en z'n lelijke planten niet wil laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...