Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hi all,

 

Ben nieuw op het forum maar eigenlijk al heel wat jaartjes actief met tuinieren en alles wat daarbij hoort.

Nou komt het mooie. Ben sinds kort legaal woonachtig in de USA / WA en mag legaal wiet I-502 gaan kweken en verwerken. Hoe koel is dat?

Anyways het wordt tijd om het groot op de gaan zetten en mijn ervaring in de tuinbouw en handel te gaan gebruiken. Uiteraard zal dit gepaard gaan met wat vragen omdat het wat grootschaliger zal zijn. Kennis is alles zoals de meeste weten maar ben benieuwd of dat ook gedeeld wordt. De beoogde operatie wordt Minimaal 100m2 tot maximaal 3000m2 afhankelijk van de vergunning.

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij vette bofkont... :wtf2: :dope: :dope: :dope:

 

Tatuut ta tuut.... :evil:

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij vette bofkont... :wtf2: :dope: :dope: :dope:

 

Tatuut ta tuut.... :evil:

 

Ja ik wilde eerst meneer de aannemerT gaan spelen maar ben door mijn mede bofkonten op andere gedachten gebracht😛

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit klinkt heel erg nice! Amerikanen zien wel het nut in van commerciele teelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niemands' dromen verstoren, maaruh.....

 

- Onder de 170 commerciele producers hebben maar een vergunning gekregen onder I502 voor heel Washington State en dat met meer dan 2000 aanvragen

- Kweek oppervlakte is beperkt per licentie (die max 30.000 square feet ligt feitelijk lager, dus rond de 21.000 als ik me niet vergis, heb de laatste zaken niet gelezen)

- per licentie maar 1 locatie

- Nog steeds een schedule 1 drug, ook in Washington State, dus als de federales willen, dan hang je flink

 

Vervolgens zijn Amerikanen eigenheimers, dus ik weet niet in welke hoedanigheid je daar zit, maar als dat onder een Green Card is oid, dan verwacht ik niet eens dat je in aanmerking komt voor een dergelijke licentie, maar daar heb ik dan toevallig niets over gelezen omdat dat voor Amerikanen geen issue is, dus ik kan het mis hebben (wat een leuke meevaller zou zijn voor je).

 

Er is voor de rest niks mis met opportunisme en ik gun iedereen alles, maar ik verwacht simpelweg niet dat je een licentie gaat krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Guys,

 

Bill thanks for the reply, we gaan het zien met een jaar of 10 hoe het afloopt.

 

Ponix, bedankt voor je reactie maar ik zie dat niet zo zwart wit. Ik ben algelopen zaterdag bij een seminar geweest waar ene mr R. Simmons van de LCB ( liqour control board ) spreker was en naderhand beschikbaar was voor Q and A. Geloof mij als er wel mogelijkheden zijn voor deelname als je maar geen stomme dingen in het verleden gedaan hebt en daarvan het bewijs op papier heb staan. Belangrijkste is geen strafblad en geen crimineel geld. Verder zijn er heel veel regels waar je je aan moet gaan houden maar dat is in de NL/EU professionele tuinbouw ook zo. Dat zal nog een uitdaging worden want als je je niet aan de regels houdt kan de LCB zomaar je vergunning afpakken.

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ponix,

 

Zijn de wonderen de wereld nog niet uit want ik heb een alleraardigst usa dametje gevonden die graag met die "dutchguy" wil gaan groeien. 50% van het bedrijf = 50% van de vergunning. En dat binnen 2 weken.

Nog meer vrienden gemaakt. Met een fuzzy limit :-)

 

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

thanks tjap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...