Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jordyy

Ventilator Kachel

Recommended Posts

Ik denk hier pas heel laat bij na! Ik heb een ventilator kachel in mijn tent staan die met de lichturen uit bijverwarmd je ziet het element rood worden, geeft dit een probleem in de bloei? Ze staan pas 4 dagen op 12/12 wat is wijze raad om te doen het kacheltje voor mijn inlaat zetten ofzo? Hoor graag van jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie kacheltje er in?

 

Dan wel het lichtknopje afplakken, want ook dat kan stres geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reageren ze niet of nauwelijks op..

En als je zekerheid wilt zorg dat ze niet in t zicht van de plant staat.. Niks om je zorgen over te maken..

 

Gr Just made it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reageren ze niet of nauwelijks op..

En als je zekerheid wilt zorg dat ze niet in t zicht van de plant staat.. Niks om je zorgen over te maken..

 

Gr Just made it

 

ben benieuwd hoe t zit met t zicht van de plant.... is hij bijziend of verziend? kijkt hij gewoon recht vooruit of heeft hij een parabolisch zicht .. allemaal vragen..en wat als er een druppeltje water voor zn zicht zit ..?

 

@ts mischien voor de inlaat plaatsen en thermostaat in de tent of idd zo n 500 watt olie radiatortje ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

God agent jij bent echt irritant mannetje he..

Ik heb van diverse meters ook licht in m'n hok geeft geen problemen in stress of wat dan ook..

 

Maar jij bent natuurlijk kweek guru..!

 

 

 

 

 

Not...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

absoluut geen kweek guru maar als jij verteld dat een beetje licht in je hok niet uitmaakt denk k toch dat k verder gevorderd ben als jou..

 

en joh doe jij t lekker met licht in je hok en je straks afvragen waar nou die zaadjes vandaan komen en dan maar gauw de breeder of de stekken boer de schuld geven..

want uiteraard kan dat niet aan jezelf liggen als je maar wat aankloot.. want dat is wat je doet in mijn ogen met licht in je hok

 

maar ga niet lopen verkondigen dat het niet uitmaakt als het maar niet in t "zicht" van de plant is.. dr zijn aardig wat mensen die je daar inzullen tegen spreken

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

No offense pik maar het gaat hier over een gloeispiraal heb ik nooit last van ondervonden..

 

Mister kweek guru..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

God agent jij bent echt irritant mannetje he..

Ik heb van diverse meters ook licht in m'n hok geeft geen problemen in stress of wat dan ook..

 

Maar jij bent natuurlijk kweek guru..!

 

 

 

 

 

Not...

 

 

Verschillende meters met licht .... zijn dat dan ook meters met een gloei spiraal ? Maakt niet uit hoor pik als je te snel van stof bent en daardoor de dingen niet helemaal helder ziet.. t gebeurt de beste.

Maar licht in een binnnhok gaan gewoon niet samen en waarom zou een gloei spiraal niet erg zijn.... weet je uberhaupt wel wat een gloeilamp is..

 

Maar joh pikkie doe lekker je ding lekker kerst verlichting in je hok.

Voornamelijk bij ze gaan kijken in de nacht tijd met zo n leuk hooflampje op je harses

 

Vooral down t maakt toch niets uit

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...