Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr Greenthumb

Buitenkweek Cambodia

Recommended Posts

hoi,

 

lange tijd weg geweest van het forum, maar nu terug, vanuit cambodia.

 

voor zuid-oost aziatische normen is de wiet hier best sterk, veel beter dan bijvoorbeeld thailand.

 

nu ben ik reeds enkele maanden zaden aan het verzamelen, en sinds enkele dagen aan het ontkiemen.

 

ik heb enkele mooie guerilla spots gevonden en zal de mooiste exemplaren in potten op het terras houden.

 

het is hier 12u licht/dag, sterk zonnetje en een aangename temperatuur, nu het regenseizoen voorbij is hoop ik ook niet te veel last te hebben van schimmels en dergelijke.

 

 

ik heb voorheen altijd met voorbereide meststoffen van canna gewerkt, maar zulk spul is hier niet te verkrijgen, dus zal me wat verder verdiepen in het forum om me te redden met huis en tuin middeltjes.

 

nu nog ff kijken hoe ik fotos op dit forum krijg vanaf men telefoon

 

 

Grtz Dr Greenthumb

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet!

 

Hopelijk hakken ze je handen er niet af als je eventueel betrapt wordt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest lachen om handen afhakken. Nee dat is toch sharia in moslim landen. In Cambodia verdwijn je volgens mij voor langere tijd in een cel die er iets anders uitzien dan hier zeg maar. Duimen dat ts niet gepakt wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er zeker 2 keer over nadeken!

 

 

Wat is de straf die er opstaa?

Wat is de pak kans?

Wat is dus uit eindelijk het risico?

 

Heb ik dat er voor over?

 

Anders wens ik je natuurlijk ontzettend veel succes! Aant weer zal t denk niet liggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha leuk een buitenkweek in de winter

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

voor zuid-oost aziatische normen is de wiet hier best sterk, veel beter dan bijvoorbeeld thailand.

 

 

Da's nogal een gewaagde uitspraak, waar baseer je dat op?

Wat maakt jou een expert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ fool

 

Kun je ook nog andwoord geven zonder zo kleinerend te doen de hele tijd?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel alleen twee vragen, Casto.

Thai is een van de beste wietjes die ik ooit rookte.

Vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is meer de manier waarop je iets zegt, en ik weet tekst komt altijd anders over maar toch.

 

Overigens heb je wel gelijk hoor in thailand is super lekkere wiet te vinden ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, je bent niet de enige hoor Casto,

ik weet niet waar die behoefte vandaan komt

maar het lijkt sterk op het "dissen" wat pubers doen.

 

Wat maakt jou een excpert?

 

die man heeft gewoon feeling met zijn eigen donder!

daar valt geen waarde oordeel over te vellen.

 

 

@topic-

stoer sterk staaltje wordt dit

met behoud van huid en haar, zo hoop ik.

 

Zetm0p

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pak kans is vrij klein, en in het ergste geval kost het me enkele dollars om een wout om te kopen..

 

men buurman is een agent en verzekerde me dat zolang het niet chemisch is en je het niet op een industrieel niveau doet het absoluut geen probleem is. maar uiteraard zal ik altijd uit men doppen kijken !

 

ik ga al meerdere jaren naar azie en ben hier nu reeds 6 maanden, heb in elk land de plaatstelijke kruiden getest en voor mij komt de cambodiaanse er het beste uit. thai wiet is naar mijn mening sterk in kwaliteit gedaald naarmate de productie is opgevoerd. maar dat is slechts mijn mening. de strains hier zijn niet perse de beste, maar worden volgens mij gewoon beter verzorgd, dan pakweg laos of indonesie: echte groene toppen met kristallen en hier en daar een zaadje tegenover bruine, samengeperste wiet dat naar thee ruikt en 50 zaden per joint oplevert...

 

ontopic update: eerste zaailingen hebben hun kopje al opgestoken en heb bij de plaatselijke tuinier een zakje prefab potgrond kunne krijgen.

 

het lukt me echter niet om fotos te posten met men telefoon :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat toch met al dat gestook? Ok jullie, Fool en Boefje, jullie zijn de criticus van het forum. Maar waarom altijd dat gestook, willen jullie zo graag die negatieve aandacht? Of zijn jullie bang dat je plekje in wordt gepikt?

 

Sorry voor deze topic vervuiling,

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf verhaal benieuwd ernaar ik kijk zeker af en toe hier hoe het gaat

 

Wel oppassen man ik zou peuke schijten

 

Offtopic: 80 procent van FOOL ze uitspraken klinken zo misselijkmakend bahhh

Boefje moet iets posten wat niks op het topic slaat kan je ook iemand pmen oh nee vergeten je moet je maatje ze handje beet houden

Wat een figuren

 

sry Dokter

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd leuk, een guerrilla in het echte oerwoud :likken:

kun je trouwens niet gewoon wat zaden bestellen?

als je er moeite in gaat stoppen zou het toch zonde zijn als je ineens herma rotzooi heb staan.

ik ben wel benieuwd welke soorten je nu al hebt verzameld?

 

veel succes toegewenst vanuit het zonovergoten Nederland,

ik zit er in ieder geval klaar voor :icecream:

 

tekst van sensi seeds website;

Op dit moment zijn er geen landen waar cannabis volledig legaal en gereguleerd is. In Noord-Korea, India en Cambodja is cannabis legaal of de facto legaal, omdat het niet uitdrukkelijk bij wet wordt verboden.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

na anderhalf uur geklooi toch 1 foto kunnen uploaden... plaatselijke wifi :thumbsdown:

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17732/gallery_20758_17732_2880061.jpg

 

ondertussen verhuisd naar een plek waar ik ze meer in de zon kan zetten.

 

zolang je geen massas geld verdiend met verkopen en het niets chemisch is heb je hier normaal gezien geen enkel probleem met de authoriteiten ivm drugs.

 

ik hoef niet perse geimporteerd zaad, ben eerder benieuwd naar het resultaat van de plaatselijke varieteiten gekweekt met westerse know how (voor zover ik die heb)

 

en geduld, want naar mijn mening oogsten de locals hun planten enkele weken te vroeg, voor de buds helemaal opzwellen en thc aanmaken.

 

ik zal de komende dagen proberen meer en betere fotos up te loaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf topic!! man, ik ga je volgen, mits andere forumleden staken met hun sarcasme en het topic niet vervuilen!!!!

 

Suc6 Dr.

 

 

Groetjes uit Amsterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet man, mooi dat je daar niet zoveel te vrezen hebt. Wist niet dat ze daar zo makkelijk waren, zou je toch anders verwachten in ie contreien.

 

Ben echt zeer benieuwd naar foto's van je spots! :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zit ook klaar ,wij moeten eigenlijk ook naar zo,n land in de winter dan hoeven we niet af te kikken . :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen enkele dagen verder en de laatste nachten een paar tropische stortbuien over ons heen gehad. eerste zaailing heeft de overdaad aan regen niet overleefd (kon niet op tijd thuis raken om ze te beschutten).

 

er is echter nieuw leven op komst en deze zal ik lekker low-tech proberen te beschermen tegen de natuur elementen.

 

het is hier namelijk snikheet gedurende de dag en savonds krijgen we regelmatig een immense stortbui, dit proces van veel te nat worden snachts en overdag compleet uit te drogen zorgt er voor dat de potgrond een massieve klomp word.

 

 

maar hier vinde we wel wat op.

 

 

Grtz Dr Greenthumb

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een dakje er boven maken ,en een emmer of zo neerzetten ,of iets waarmee je wateropvangt ,waar je water mee kan geven ,of ge maakt er een gleuf naar toe ,dan krijgt hij water zat en regent niet kapot .

Was dat hier maar ,ik moet af kikken in de winter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...