Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Topjuh

Wiet Drogen Vlakbij Lamp?

Recommended Posts

Hey vraagje, is het erg slecht om je wiet te drogen voor een aantal dagen in een ruimte waar ook planten op 12/12 staan? Ik heb namelijk verder geen ruimte met afzuiging om het te drogen. De lampen staan dan ong 70 cm van de netten af, rechts ervan. Er zal dan wel veel licht bij de drogende wiet komen, om de 12 uur. Hoe erg is dit? Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar trouwens degene die willen reageren mogen reageren maar ik was vergeten dat er op die nog te drogen wiet spint zit. Zal dus toch een tentje moeten kopen ofzo. Ik kreeg dit topic niet verwijderd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van licht wordt t bruin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint loopt over naar je levende planten en nee wiet drogen in t donker...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een verhuisdoos naast je tentje zetten en een stuk slang ertussen hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het wel eens gedaan in de ruimte voor 2 dagen waar nog 1 lampje brandde om het goed te kunnen zien bij het knippen. Gaat iets sneller en daarom wat zwaarder op de keel maar geen verkleuring of zo.

 

Het is natuurlijk weer een ander verhaal als je je lamp vol op de geknipte toppen laat schijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit in een keldertje ergens en doe het daar altijd zo. Planten staan op 18/6 en mn netten staan ernaast. Ergens anders droog ik wel in het donker,maar verschil zie en ruik ik totaal niet. Kwa roken weet ik niet of er verschil in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor de reacties nog. Ik zal zeer voorzichtig zijn met de spint. Het iszijn wel in hetzelfde huis. Maar een andere kamer ver van de kweek. Ik ben net zo blij dat de spint van mijn stekjes af is. Dus ik ga zo veilig mogelijk werken. En elke keer omkleden enzo handen wassen enzo. En zo min mogelijk van ruimte naar ruimte lopen. Hoe lang leven die krengen op geknipte toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor de reacties nog. Ik zal zeer voorzichtig zijn met de spint. Het is�zijn wel in hetzelfde huis. Maar een andere kamer ver van de kweek. Ik ben net zo blij dat de spint van mijn stekjes af is. Dus ik ga zo veilig mogelijk werken. En elke keer omkleden enzo handen wassen enzo. En zo min mogelijk van ruimte naar ruimte lopen. Hoe lang leven die krengen op geknipte toppen?

Niet in het zelfde huis of alles ontsmetten.

 

Heb me recentelijk zo in de vingers gesneden, zowel als trips en spint zijn vrolijk aan de wandel gegaan in huis.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor de reacties nog. Ik zal zeer voorzichtig zijn met de spint. Het is�zijn wel in hetzelfde huis. Maar een andere kamer ver van de kweek. Ik ben net zo blij dat de spint van mijn stekjes af is. Dus ik ga zo veilig mogelijk werken. En elke keer omkleden enzo handen wassen enzo. En zo min mogelijk van ruimte naar ruimte lopen. Hoe lang leven die krengen op geknipte toppen?

Niet in het zelfde huis of alles ontsmetten.

 

Heb me recentelijk zo in de vingers gesneden, zowel als trips en spint zijn vrolijk aan de wandel gegaan in huis.

 

misschien mag je bij de buren drogen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...