Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jordyy

Bladeren Krulle Omlaag

Recommended Posts

Hallo heb een vraag heb 13 white widdows staan in een tent van 120x120x200 met 600 watt 350 m3 afzuiger mijn ph is altijd 6,2 12 stuks doen het uitstekend maar 1 buitevaller vertoom bladeren die omlaag krullen en het wordt bij die plant alsmaar erger., tensio staat op 90 mbar temperatuur lamp aan 26,8 lamp uit 21-23 hoop iets te horen ik weet dat foto plaatsen noodzaak is maar lukt niet met telefoon.

 

Jordyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

=http://www.wietforum.nl/gallery/image/595373-image/]gallery_21787_16399_2358240.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als 12 stuks het goed doen onder de optimale omstandigheden zoals jij ze schetst is het toch niet zo lastig..13e in de kliko en dan heb je 12 top planten staan

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zegt een foto meer als 1000 woorden.

 

Jij schetst een optimaal plaatje met je temp waardes e.d behalve dat k je ph beetje aan de hoge kant vind.

Maar je plantjes laten iets heel anders zien..

 

Alleen kan het niet aan je klimaat liggen want dat is nagenoeg perfect. Ook aan je bewatering kan t niet liggen want 90mbar altijd is ideaal alhoewel het er wel erg vochtig uitziet en je planten laten volgens mij zien dat ze ook wel eens te droog hebben gestaan

En op de 2e rij van boven 2e plantje van rechts is volgens mij ook te zien dat t wel een beetje nat is geweest.

volgens mij lusten ze ook wel een beetje voeding.

en dat plantje waar je het over hebt zou maar zo eens in een koude luchtstroom hebben kunnen staan.

 

maarja dit alles kan bij jou niet aan de orde zijn want alles is optimaal dus heb k geen idee wat er met je plantje is iig heel veel suc6

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee dn laat ik de ph langzaam zakken tot 6 dan en ja dit was net nadat ik water gegeven had ik geef momenteel alleen afgezuurd water op 6,2 nog helemaal nix van voeding . Snap dat ene plantje gewoon echt niet de rest staat er voor mijn doen goed bij op die rechts onder na dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan wordt dit een top oogst klimaat helemaal top bewatering helemaal top ph iets omlaag ook helemaal goed alleen je voeding he.... maar ook dat zal goed komen want je weet precies waar je mee bezig bent .. je bent 1 van de weinigen die alles helemaal ideaal hebt en geen fouten maakt dus laat de kilo s maar komen :whistle: :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ene plantje heeft waarschijnlijk een te grote scheut water gehad. De rest doet het wel goed.

Je kunt trouwens beter naar je plantjes kijken dan naar de tensio imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb trouwens de hele voedingslijn van aptus ben vandaag met de ph gezakt naar 6,1 en ben begonnen met lichtjes 1,8 ml startbooster en 1,0 regulator toe dit alles op 8 liter water en afgezuurd op 6,1 heb alleen geen ec meter..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha dus toch iets wat niet optimaal is .... dan zou k die maar eens gaan aanschaffen grote kans dat als je de voorgeschreven hoeveelheid aanhoud dat je toch wat aan t over voeden bent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha agent orange inderdaad ook ik doe het nog bij lange na niet perfect ik kan nog heel veel leren haha mijn klimaat is miss top in orde maar de voeding .. Nee inderdaad! Heb vandaag pas 1 e keer voeding gegeven en heb extra wat minder gepakt als de bedoeling is op het schema. Maar ik zal wel nu rustig beginnen met de helft van het schema en dat bouw ik dan langzaam op is dit een goede werkwijze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...