Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lufthegreenstuf

De Winterslaap Van Lgs

Recommended Posts

hallo iedereen en welkom in mijn nieuwe topic :wave:

 

om mijn winterslaap stressvrij door te komen heb ik besloten om een indoor rondje op te starten.

ik ben redelijk nieuw in het hele indoor gebeuren en kan wel wat hulp van jullie gebruiken.

ik heb 2 keer eerder een dr100 vol gezet met plantjes maar daar zijn toentertijd de nodige fouten bij gemaakt.

 

de benodigdheden voor dit nieuwe project;

Secret Jardin dr120

600 watt lamp

buisafzuiger 1150 m3 (had een 800m3 besteld maar dit was een foutje in mijn voordeel)

koolstoffilter Rhino pro 975m3

climate mini controller

250 m3 buisafzuiger en 135 m3 badkamer afzuiger als actieve inlaat

2 ventilatieroosters voor passieve luchtinlaat

90 watt ledlamp

72 watt tl lamp

 

na een degelijke discussie is de keuze gevallen op de soort mega power plant van spliff seeds.

omdat het een flinke tent is, komen er 9 dames in te staan.

als voeding heb ik een starterspakket en een bak met wormenmest bij sannie gehaald.

als substraat wil ik canna terra professional grond van de lokale growshop gaan gebruiken

ik heb 250 liter canna grond liggen maar ik weet nog niet precies hoeveel ik daarvan nodig heb

 

voor het voor groeien gebruik ik een 90 watt led lamp en een 72 watt tl lamp.

de plantjes gaan eerst in 5 liter potjes met een mix van cocopeat en zaai en stekgrond met wormenmest.

als ze dan groot genoeg zijn zet ik ze in emmers met canna grond, opgewaardeerd met wormenmest en 2 buffertabs per plant.

en dan krijgen ze halverwege de bloei nog de bac bio bloeivoeding

 

nu eerst even een paar plaatjes

gallery_28379_13612_2048439.jpg

 

gallery_28379_13612_4482388.jpg

 

gallery_28379_13612_4251576.jpg

 

gallery_28379_13612_1276247.jpg

 

gallery_28379_13612_3873716.jpg

 

 

een aantal vragen waar ik nog mee zit;